Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Radia, wzmacniacze, zmieniarki - montaż/problemy/dylematy  (Przeczytany 229910 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
daniels81
Gość



« Odpowiedz #135 - Piątek, 30.01.2009, 09:31:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Leemarvin
Dziś dopiero bedzie komplet założony, wszystko pędzone w aktywce, aż sam się nie mogę doczekać :)
to jak ostatnio jechaliśmy to nie był nowy zestaw  :?:   :o  bo grało bardzo sympatycznie :ninja:  no jak założysz to obadam dzisiaj jak to gra...

OT: weź linkę to sprawdzimy dokładnie czy to ta sama...
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #136 - Piątek, 30.01.2009, 10:09:00 - NIEPRZECZYTANA »

Jak jechaliśmy, to była połowa zestawu, dokładniej woofer, dziś bedzie zamontowany nowy tweeter i inna kombinacja podłączenia :eye:
Linkę zabiere :eye:
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #137 - Piątek, 30.01.2009, 12:17:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Leemarvin
Porównuje to, że nowe pionki za 400zł z wielkimi gałami do kręcenia i ledowymi niebieskimi wyświetlaczami wysiadają po 4 miesiącach użytkowania.
jezeli miales takie problemy ze swoim to nie znaczy ze wszyscy maja
mialem kiedys pionka z dolnej serii i poza zabrudzeniem rolki podajacej plyte nie mial zadnego problemu
teraz ojciec ma tez z dolnej serii tylko nowego i nie ma problemu
kumpel ma i tez nic mu nie jest
wszystkie ponad 4mc dzialaja

Nie ma tu sensu porownywac tego do oryginalnego kaseciaka seata :!:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #138 - Piątek, 30.01.2009, 15:41:36 - NIEPRZECZYTANA »

No to tylko pozazdrościć i pogratulować udanego zakupu.
Odbiję piłeczkę: skoro ty nie miałeś problemów, twój kolega i twój ojciec, to nie znaczy że wszyscy pozostali użytkownicy ich nie mieli. Sam nie miałem okazji, na szczęście, kupić pionka z nowych niebieskich serii, ale znam kilka osób, którym to radio się psuło.
Pewnie że nie ma co porównywać, ale zawsze są przypadki wątpliwe i sporne.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Ojciec
Gość



« Odpowiedz #139 - Sobota, 31.01.2009, 16:00:23 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Mam taki problem, zdemontowałem oryginalne radio, kupiłem przejściówkę aby do oryginalnej kostki podpiąć radio alpina.
Radio chciałem mieć podpięte tak aby działało tylko po stacyjce. No i pojawił się problem, w oryginalnej kostce nie ma czerwonego kabla tego co by dał owe 12V po stacyjce, jest tyło żółto-pomarańczowy który daje stale 12V tzw podtrzymanie pamięci. Czy ktoś może się orientuje czy owe 12V po stacyjce jest gdzieś w kostce ale w innym miejsc czy nie ma go wcale i trzeba samemu doprowadzić ten kabel ??
Poniżej zdjęcia oryginalnej kostki

Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #140 - Sobota, 31.01.2009, 20:38:08 - NIEPRZECZYTANA »

Wszyscy piszecie ze gra marnie a ilu z was tak na prawde go sluchalo? Czy myslicie ze kolega tu bedzie wstawial glosniki Focala i to radio a inne zrobi mu roznice? Z konwerterem faktycznie moze nie byc rewelacyjnie, ale niektorym to wystarcza i nie trza robic dziur a pozniej sie martwic ze jak ktos mocniej szarpnie to radio jego. Ja osobicie mam przerobione to radyjko tak ze wyjscia omijaja koncowke mocy wiec i jej znieksztalcenia. W dobie odtwarzaczy mp3 i innych takich na prawde o jakosci za wiele nie mozna mowic bez wzgledu na to jakie radio sie ma, no chyba ze dysponujemy na prawde spora gotowka. U mnie zrodlem jest N95 z calkiem dobrym EQ i musze powiedziec ze majac mp3 w dobrej jakosci po odp dostrojeniu gra to naprawde ladnie...i nie jest to tylko moje zdanie bo nie jedna osoba ktorej zdarzylo sie ze mna jechac podziela moje zdanie...

Ojciec, miernik w reke i napewno sie dowiesz, jezeli ori radio dzialalo pod stacyjke to kabel gdzies jest napewno...
« Ostatnia zmiana: Sobota, 31.01.2009, 20:40:01 wysłane przez emtezet » Zapisane

Ojciec
Gość



« Odpowiedz #141 - Sobota, 31.01.2009, 21:04:17 - NIEPRZECZYTANA »

emtezet,  za dużo to tam nie ma co mierzyć, bo w tym miejscu co jest zasilanie są jeszcze tylko dwa kabelki dodam że są bardzo cienkie i wątpię żeby nimi szło 12V, jedne z nich prawdopodobnie będzie służył do regulacji siły świecenie wyświetlacza a drugi to jeszcze nie wiem. Wszystkie inne kabelki to albo sterowanie z kierownicy, albo wyjście na głośniki.
Tak że coś mi się wydaje że tam właśnie nie będzie tego 12V po stacyjce i ori radio jest podpięte pod stałe 12V.   
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #142 - Sobota, 31.01.2009, 21:09:34 - NIEPRZECZYTANA »

moze warto zadac pytanie: czy wlaczy sie po przekreceniu stacyjki czy trzeba zawsze recznie?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Ojciec
Gość



« Odpowiedz #143 - Sobota, 31.01.2009, 21:17:10 - NIEPRZECZYTANA »

Więc tak, jeśli radio jest włączone i wyciągnę kluczyk ze stacyjki radio samo się wyłączy. Później wkładam kluczyk do stacyjki odpalam auto radio włączy się automatycznie. Jednak kiedyś czytałem że można to włączyć lub wyłączyć gdzieś w menu radia... tak że nie wiem czy to ma aż takie znaczenie.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #144 - Sobota, 31.01.2009, 21:19:31 - NIEPRZECZYTANA »

ma znaczenie bo radio musi miec dodatkowy kabel od stacyjki
miernik i dzialaj
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Ojciec
Gość



« Odpowiedz #145 - Sobota, 31.01.2009, 21:49:14 - NIEPRZECZYTANA »

Poczekam jeszcze trochę z tym mierzeniem :) może ktoś już miał ten sam dylemat co jak i udało mu się ustalić co i jak. No a jeśli nie to w przyszłym tygodniu będę sam próbował ogarnąć temat. 
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #146 - Sobota, 31.01.2009, 23:36:34 - NIEPRZECZYTANA »

Wiem, ze u mnie na bank jest do radia plus po stacyjce bo korzystalem z niego robiac podswietlenie...
Zapisane

Ojciec
Gość



« Odpowiedz #147 - Poniedziałek, 02.02.2009, 15:59:26 - NIEPRZECZYTANA »

Kostka przemierzona....a w niej brak 12V po stacyjce. Tak że jutro albo bezpośrednio z bezpieczników albo ze stacyjki podciągnę dodatkowy kabelek
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #148 - Wtorek, 03.02.2009, 18:53:28 - NIEPRZECZYTANA »

no jakos nie mozliwe bo jak inaczej by sie wlaczylo oryginalne radio po stacyjce? :o
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #149 - Wtorek, 03.02.2009, 20:49:01 - NIEPRZECZYTANA »

Raby dobrze pisze - jeżeli nie możesz sprawdzić miernikiem to poszukaj w necie schematu poprzedniego radia i po kostce oraz przewodach dojdziesz, które to ustrojstwo...  :-\
Zapisane

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» Radia, wzmacniacze, zmieniarki - montaż/problemy/dylematy
Skocz do: