+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Lampka od"ręcznego"hamulca.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Lampka od"ręcznego"hamulca.  (Przeczytany 34089 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #15 - Wtorek, 27.02.2007, 13:02:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "xROnx"
no na tej drugiej zasadzie
no to prawidlowo, z tego co mi mechanik powiedzial pojemnosc ukladu jest tak obliczona ze jezeli klocki sie koncza zapala sie lampka  ;-) ale nie sprawdzilem osobiscie bo zawsze dolewalem plynu (a nie trzeba tego robic)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 27.02.2007, 18:57:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
no to prawidlowo, z tego co mi mechanik powiedzial pojemnosc ukladu jest tak obliczona ze jezeli klocki sie koncza zapala sie lampka  ale nie sprawdzilem osobiscie bo zawsze dolewalem plynu (a nie trzeba tego robic)

Podobno po wymianie klockow poziom powinien wrocic domaxa. Tylko kto wymienia przod i tyl jednoczesnie.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 27.02.2007, 19:05:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"
Podobno po wymianie klockow poziom powinien wrocic domaxa. Tylko kto wymienia przod i tyl jednoczesnie.
tyl chyba nie konieczny bo sie o wiele wolniej konczy...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #18 - Wtorek, 27.02.2007, 19:17:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
tyl chyba nie konieczny bo sie o wiele wolniej konczy...

I dlatego wymiana samych klockow z przodu nie spowoduje powrotu poziomu na max.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 27.02.2007, 19:18:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"
I dlatego wymiana samych klockow z przodu nie spowoduje powrotu poziomu na max.
no nie ale bedzie w normie i kontrolka zgasnie a chyba o to wlasnie chodzi  ;-)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 27.02.2007, 19:18:56 - NIEPRZECZYTANA »

a maks ww zbiorniczku to ma byc pod korek czy jak?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 27.02.2007, 19:19:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
a maks ww zbiorniczku to ma byc pod korek czy jak?
nie, jest oznaczone jako MAX (jest kreska)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 27.02.2007, 19:21:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
nie, jest oznaczone jako MAX (jest kreska)
ta kreska co laczy wieczko z dolem? czy co?

[ Dodano: 2007-02-27, 19:25 ]
ja mam wlane pod sam korek
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 27.02.2007, 19:43:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
ta kreska co laczy wieczko z dolem? czy co?
mozna tak powiedziec  ;-)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
poandy
Gość



« Odpowiedz #24 - Czwartek, 01.03.2007, 17:10:26 - NIEPRZECZYTANA »

Płyn wymieniałem ,klocki przód i tarcze ATE PD(swoją drogą dość głośno trą na dotarciu-twarde),okładziny tył.Płyn motulo jest tuż przed max.czyli dobrze.U mnie czujników przy kołach brak a poziom płynu kontroluje czujnik w zbiorniczku.U siebie stawiam na kabelki ale póki nie przyjdzie wiosna(sucho)to nie sprawdzę co z tą lampką.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 01.03.2007, 18:49:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "poandy"
siebie stawiam na kabelki ale póki nie przyjdzie wiosna(sucho)to nie sprawdzę co z tą lampką.
a jak odepniesz czujnik w zbiorniczku to dalej swieci?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
poandy
Gość



« Odpowiedz #26 - Sobota, 03.03.2007, 19:34:21 - NIEPRZECZYTANA »

pogoda paskudna ,więc specjalnie nie grzebałem(raz odłączyłem ale bez zmian)kompleksowo zajmę się chyba w poniedziałek i wtedy pokombinuję z wtyczkami i z tym co można sprawdzić bez rozbierania tapicerki.Najgorsze jest to że raz zapala się od razu a innym razem po paru sek.,a za chwilę potrafi zgasnąć.Ogólnie reczny i hamulce ok.ale ta czerwona lampka mnie dobija(w połaczeniu z żółtą od abs to już disco a to zrobię jak mechanior dostanie nowego kompa).Jak uda mi się coś ustalić to opiszę.
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #27 - Sobota, 03.03.2007, 19:54:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "poandy"
Najgorsze jest to że raz zapala się od razu a innym razem po paru sek.,a za chwilę potrafi zgasnąć


moze tez nie kontaktować dobrze
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
poandy
Gość



« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 05.03.2007, 17:47:24 - NIEPRZECZYTANA »

Posprawdzałem trochę dzisiaj;w różnych wariantach zwierania i rozwierania wtyczek od ręcznego i zbiorniczka oraz każdorazowo zapłon.Wnioski;na zachodzie bez zmian,
włącznik pod wajchą sprawdziłem i gra(łączy masę a nie napiecie).Postanowiłem sprawdzić czujnik w zbiorniczku(zaślepiony gumą obok korka zbiorniczka)ale skubany się nie dał.Słyszałem że powinien mieć oporność między 100kom-200kom ale to nastąpi w środę bo jutro znowu ma lać.
CDN.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 05.03.2007, 19:08:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "poandy"
Postanowiłem sprawdzić czujnik w zbiorniczku(zaślepiony gumą obok korka zbiorniczka)ale skubany się nie dał

On tez zwiera do masy. Jakie kohmy? Powinno byc ok 0 omow.
Zapisane

Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Lampka od"ręcznego"hamulca.
Skocz do: