+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Dodatkowe zegary
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dodatkowe zegary  (Przeczytany 85152 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #60 - Piątek, 24.04.2009, 22:13:37 - NIEPRZECZYTANA »

A jaki ty chcesz osprzet ? wskaznik, zwezka (mozna zrobic z 2 blaszek lub kupic na rallyshop.pl) , kawalek przewodu gumowego ( do kupienia w kazdym sklepie motoryzacyjnym, taki jak do paliwa tylko trzeba srednice dobrac) i kabel do podswietlania.
Zapisane
Vir3us Mężczyzna
Zwolennik MOCY TDI...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Seat Ibiza 6k GT TDI+

« Odpowiedz #61 - Środa, 29.04.2009, 21:42:11 - NIEPRZECZYTANA »

Odświeżę troszkę temacik wrzucony juz link byl w rarytasach :D ale jesli chodzi o zegary to tu macie aukcje jedyna jaka znalazłem od długiego czasu poszukiwań http://allegro.pl/item615835380_seat_ibiza_cordoba_cupra_gti_liczniki_zegary.html  8)  miłych zakupów:D
Zapisane

110km 235nm@140km i 312nm
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #62 - Wtorek, 25.08.2009, 17:04:24 - NIEPRZECZYTANA »

Poniżej fotka gdzie co podłączyć jeśli nie mamy przewodu od wskaźników tj. voltomierza i temperatury oleju, montowanych w rocznikach 99-02. Krzyżyk na dole po prawej to jest wtyczka przewodu również oznaczona. U mnie wsio działa i świeci. Btw. jak nie podłączycie masy to wskazówka od temp. oleju idzie na max.
Prosił bym modów/admina o wklejenie do poradnika, bo czasem ludzie pytają jak to podłączyć



od KYS: Przeniesiono do stosownego wątku.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 25.08.2009, 18:40:28 wysłane przez KYS » Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #63 - Wtorek, 13.09.2011, 20:16:00 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, znalazłem ciekawą ofertę licznika z czujnikiem ciśnienia oleju, jest tylko jeden problem. Czujnik jest na gwincie 1/8" - 27 NPTF. Na forum audi czytałem że jakiś użytkownik, zrobił sobie adapter za pomocą krótkiego krućća wkręconego w miejsce oryg. czujnika, a w niego właśnie ten z 1/8", zdjęcie poniżej:


Znalazłem jeszcze coś takiego:


Typowy adapter, jednak nie mogę tego znaleźć nigdzie w sklepach/internecie, a nie mam również tukarza który mi to przerobi.

Koszt zegara ciśnienia oleju wraz z czujnikiem na 1/8" to około 70 zł, więc jeżeli można by taki adapter dostać w miare przystępnej cenie, okazja była by nie mała :)

Liczę na jakieś sugestie :)
« Ostatnia zmiana: Środa, 14.09.2011, 09:35:58 wysłane przez Mad_Maxs » Zapisane

emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #64 - Wtorek, 20.09.2011, 07:31:32 - NIEPRZECZYTANA »

A to jest gwint metryczny, może w jakimś hydraulicznym...sam miałem podobny problem z czujnikiem egt ale znalazłem właśnie coś bardzo podobnego do tego co tu pokazujesz...przypadkiem w garażu budowlańca ;)
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 20.09.2011, 09:20:47 wysłane przez KYS » Zapisane

Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #65 - Środa, 30.05.2012, 20:00:12 - NIEPRZECZYTANA »

Udało mi się dostać taki adapter bezpośrednio u producenta :)

Problem mam inny, bo w 2e oba czujniki (niskie i wysokie ciśnienie) są w podstawie filtra. Który z nich powinienem zastąpić czujnikiem na zegary?? bo gdy wyjąłem wysokiego ciśnienia i wstawiłem swój to przy gwałtownym zwiększaniu obrotów włącza mi się alarm. Dodatkowo jak przekręce kluczyk na zapłon to kontrolka oleju miga zamiast świecić się cały czas :( Mimo tego wszystkiego, wskaźnik ciśnienia działa bez zarzutu :)

//EDIT

Problem rozwiazany :) drugi czujnik to nie było ciśnienie :(

Wkręciłem swój czujnik we właściwe miejsce w bloku i działa jak należy :D na gorącym silniku ok. 2 bary na luźnych obrotach :)
Koszt operacyjny 48 zł :D

Napisano: Wtorek, 04.10.2011, 15:19:33


Koledzy, powiedzcie mi jak miernikiem testować czujnik niskiego ciśnienia oleju??

Stacyjka na zapłonie, pomiary:

Miernik: Czerwony do klemy +, Czarny do czujnika = 0,37V
Miernik: Czerwony do czujnika, Czarny do klemy -  = -12V

Czy to normalne?? Jeśli coś pomieszałem to jak sprawdzić go miernikiem lub ewentualnie jak go ogólnie sprawdzić:)
Zapisane

emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #66 - Środa, 30.05.2012, 20:02:52 - NIEPRZECZYTANA »

Raczej bawiłbym się omomierzem, albo testował zwarcie do masy... on zdaje się działa 0 - 1.
« Ostatnia zmiana: Środa, 30.05.2012, 20:04:35 wysłane przez emtezet » Zapisane

Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #67 - Czwartek, 31.05.2012, 10:40:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
on zdaje się działa 0 - 1

też tak sądziłem, dlatego szukałem w nim masy przy odpowiednim stanie oleju.

Kontrolka po zapłonie mruga, wskaźnik ciśnienia 0,5-0,8 bar. Jak odpalę zimny silnik, ciśnienie 7 bar, kontrolka gaśnie.

//EDIT

Zrobione :) nie było styku między mocowaniem konektora, a samym czujnikiem. Jak widać konstrukcja czujnika pod VDO jest nieco delikatniejsza od zwykłego xD
« Ostatnia zmiana: Sobota, 02.06.2012, 13:07:54 wysłane przez Mad_Maxs » Zapisane

gregor.gg Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Myslowice
Samochód: SEAT IBIZA 1.9TDI 2001

« Odpowiedz #68 - Poniedziałek, 25.06.2012, 12:14:46 - NIEPRZECZYTANA »

posiadam ibizke 1.9TDI 110 KM juz za niedlugo wstawie zdjecia jak poskladam wszystko do kupy ale o tym pozniej.pytanko mam odnosnie dodatkowych zegarow cisienia oleju i naladowania akumulatora, otoz mam rozebrany tunel i wyciagniete radio i nie moge znalesc tych przewodow do podłaczenia tych zegarow,wie moze ktos gdzie tego szukac?bo wychodzi mi tylko kable do zapalniczki.

od KYS: Uprasza się o sprawdzanie istniejących tematów na forum! Poczytaj ten wątek.

Napisano: Poniedziałek, 25.06.2012, 12:10:29


KYS przeczytalem caly watek ale nie znalazlem gdzie sa te kabelki do czego to podlaczyc wiem ze potzrebuje przejsciowke i tyle

Napisano: Poniedziałek, 25.06.2012, 13:04:35


poszukam tego kabla moze gdzie glebiej jest schowany za konsola
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Online Online



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #69 - Poniedziałek, 25.06.2012, 12:21:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: gregor.gg
KYS przeczytalem caly watek ale nie znalazlem gdzie sa te kabelki do czego to podlaczyc wiem ze potzrebuje przejsciowke i tyle
6 postów nad Twoim pytaniem są rozrysowane wtyczki od zegarów...
Kilka stron wcześniej jest zdjęcie przewodu od tych wskaźników...
Rozumiem, że oczekujesz odpowiedzi typu "przewód ten masz [i tu pada jego dokładna lokalizacja]" :?:

PS1. Dodatkowe zegary były z temperaturą oleju a nie z ciśnieniem. Ty masz z ciśnieniem?
PS2. Woltomierz, który chcesz zamontować nie pokazuje "naładowania" akumulatora, tylko napięcie w instalacji.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
gregor.gg Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Myslowice
Samochód: SEAT IBIZA 1.9TDI 2001

« Odpowiedz #70 - Poniedziałek, 25.06.2012, 12:56:15 - NIEPRZECZYTANA »

poczytalem te posty i masz racje nie cisnienie oleju tylko temperatura i i woltomierz,mi chodzi o ten kabel ktory do ktorego wklada sie ten rozgaleznik bo mi wychodzi tylko ten do zapalniczki,chyba ze tak jak napisalem jest gdzies glebiej pojde zaraz do auta i go poszukam chyba ze wogole go nie mam :'(

Napisano: Poniedziałek, 25.06.2012, 13:34:04


niestety nie ma tam drugiego wiazki wiec domiemam ze nie byla wogole wyprowadzona ,jest tylko wiazka do zapalniczki,odkecilem z dolu te oslony i zadnego luznego kabla nie znalazlem
Zapisane
MrSirhome Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza II FL Sport 1.9 TDI ASV 140KM

« Odpowiedz #71 - Poniedziałek, 14.01.2019, 14:19:00 - NIEPRZECZYTANA »

Siemka jestem tu nowy i mam pytanie troche z innej beczki.
A dokładnie Mam ibi 1,9 TDI ASV  SPORT Czujnik oleju mam i też jest wtyczka do niego podpięta ale w kabinie nie potrafie znaleźć nigdzie wiązki aby podłączyc zegary .|
Został ściągniety tunel ,radio ,schowek i osłony od dołu i nie potrafię znaleźć
miałby ktos schemacik jak ida przewody z tego czujnika
Tak mam 2 czujniki ciśnienia i temp oleju w podstawie filtra oleju żeby nie było niedomówień ^^|
Zgóry dzieki za pomoc 
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Dodatkowe zegary
Skocz do: