Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty (Przeczytany 27918 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tominator
Gość
Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Wtorek, 30.01.2007, 21:12:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tak sobie myślę o tym autku i zastanawiam się czy w porównaniu do silnika 130KM w TDI zmieniony jest tylko program czy jednak 160-tka posiada większe turbo,IC,wtryski itp. Jak ktoś wie to czekam na info.PZDR
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #1 -
Wtorek, 30.01.2007, 21:57:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Napewno to nie kwestia samego programu skoro z Cupry samym softem można osiągnąć 200 KM i jakieś 420 Nm. Poszczególne elementy napewno są odpowiednio wydajniejsze i wytrzymalsze.
Zapisane
Seat Leon TS bigT
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #2 -
Wtorek, 30.01.2007, 22:44:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Turbo, FMIC i program, dla ibizy fr jeszcze pompki bo zaczeli wkladac slabsze
Ponadto roznia sie skrzyniami, nie wiem jak jest ze sprzeglem, generalnie bpx-a, z tego co mowia, gorzej sie grzebie niz asz.
Zapisane
http://seat-racing.pl
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #3 -
Środa, 31.01.2007, 19:44:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
Turbo, FMIC i program, dla ibizy fr jeszcze pompki bo zaczeli wkladac slabsze
Ponadto roznia sie skrzyniami, nie wiem jak jest ze sprzeglem, generalnie bpx-a, z tego co mowia, gorzej sie grzebie niz asz.
Ej....
BPX robi sie super. Ostatnio ponad 200KM udalo mi sie dlubnac. Ma turbo takie samo albo ciutek wydajniejsze niz ARL, duzy cooler, dobre szpryce i swietna skrzynie biegow.
ASZ to nie ma podejscia....
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Tominator
Gość
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #4 -
Środa, 31.01.2007, 20:11:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
A jaki moment Ci się udało wyciągnąć - możesz wrzucić wykres w celach dydaktycznych?
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #5 -
Środa, 31.01.2007, 20:41:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Tominator"
A jaki moment Ci się udało wyciągnąć - możesz wrzucić wykres w celach dydaktycznych?
203KM i 430Nm ale to juz hardcore.
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #6 -
Środa, 31.01.2007, 23:29:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "rob555"
Cytat: "spons"
Turbo, FMIC i program, dla ibizy fr jeszcze pompki bo zaczeli wkladac slabsze
Ponadto roznia sie skrzyniami, nie wiem jak jest ze sprzeglem, generalnie bpx-a, z tego co mowia, gorzej sie grzebie niz asz.
Ej....
BPX robi sie super. Ostatnio ponad 200KM udalo mi sie dlubnac. Ma turbo takie samo albo ciutek wydajniejsze niz ARL, duzy cooler, dobre szpryce i swietna skrzynie biegow.
ASZ to nie ma podejscia....
Z tego co chlopaki mowia duzo gorzej jest przekroczyc granice 230ps w bpx niz w asz, podobno bpx-y maja jakies ograniczenia temperaturowe
Zapisane
http://seat-racing.pl
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #7 -
Czwartek, 01.02.2007, 10:06:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
Z tego co chlopaki mowia duzo gorzej jest przekroczyc granice 230ps w bpx niz w asz, podobno bpx-y maja jakies ograniczenia temperaturowe
A no jest podobno tam taki myk
ale mowilismy o samym sofcie a 230 to bez zmian mechanicznych sie nie da :mikolaj:
Narazie nie musialem trenowac powyzej 230 ale szykuje mi sie taki projekt wiec
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #8 -
Czwartek, 01.02.2007, 21:25:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wiem ze sie nie da, chodzi o to ze mimo iz zmiany sa to przyrost jest mniejszy niz w asz na takim samym setupie :neutral:
Zapisane
http://seat-racing.pl
shazan
Świeżak
Offline
Skąd: Częstochowa
Samochód: SEAT Ibiza 1.9 TDI 130 KM, ASZ
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #9 -
Środa, 11.04.2007, 16:45:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Panowie tak się czasem zastanawiam skąd ta aż tak bardzo zdeterminowana walka o konie...w końcu to tylko ibizka - nie umniejszając (i mojemu) samochodzikowi, to uważam że moc 130 KM na takie maleństwo jest aż nadto, spalanie w normie, a jak często butujecie swoje samochodziki aby osiągnąć takie moce piekielne?
! Na zlotach, czasem pod światłami , na 1/4?, Czy nie lepiej w takiej sytuacji było by pomyśleć o czymś ze sztywniejszym nadwoziem, wytrzymałością i mocą iście sportową. Zwiększenie mocy to i poprawa trakcji a przy takim małym i krótkim samochodziku astosowanie sztywnego zawieszenia nie należy chyba do przyjemności a chyba tj. i ja, i Wy używanie samochodu na codzień do "normalnego" przemieszczania się z punktu A do B. Już 16' calowe felgi z niskim profilem i lekko usztywnione zawieszenie daje popalić kręgosłupowi na naszych cudownych drogach a co dopiero bardziej gruntowne modyfikacje?. Dlatego też bluzg się dyskusji postanowiłem zabrać ,swoje skromne zdanie, w poszukiwaniu odpowiedzi..?... po co te wszystkie chipy, swapy itd. itd?
:zakrecony:
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #10 -
Środa, 11.04.2007, 21:01:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ano dlatego, ze 160ps w tej ciezkiej jak wypasiona locha ibizie wogole nie chce pchac auta do przodu. Butuje ile sie da i gdzie sie da, a spalanie i tak jest male, 16" felgi z opona na niskim profilu sa coraz bardziej komfortowe i auto podskakuje coraz mniej na coraz bardziej dziurawych polskich drogach. Dlatego tez przemieszczajac sie codziennie z punktu A do B, tym malym czarnym niewygodnym podskakujacym klekotem, w dodatku coraz wolniejszym, przestaje czuc ze zyje
Tych kilka detali sprawia ze musze walczyc o dodatkowe kilka ps i brak komfortu
Zapisane
http://seat-racing.pl
the_ozyrys
Administrator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4
WWW
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #11 -
Środa, 11.04.2007, 21:22:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
http://pl.wikipedia.org/wiki/Adrenalina
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #12 -
Środa, 11.04.2007, 21:24:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
w dodatku coraz wolniejszym
Tu muszę zgodzić się ze
spons'
em... Czym dłużej jeździ się TDI'kiem tym bardziej chce się więcej mocy
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
shazan
Świeżak
Offline
Skąd: Częstochowa
Samochód: SEAT Ibiza 1.9 TDI 130 KM, ASZ
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #13 -
Środa, 11.04.2007, 22:35:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
16" felgi z opona na niskim profilu sa coraz bardziej komfortowe
a to dzięki czemu niby? - sprężystemu oplotowi opony a może z kauczuku teraz robią? Bo ja nie zauważyłem zmiany przez jakieś 4-5 w poprawie komfortu pod tym zwgledem.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
«
Odpowiedz #14 -
Środa, 11.04.2007, 22:45:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "KYS"
Tu muszę zgodzić się ze spons'em... Czym dłużej jeździ się TDI'kiem tym bardziej chce się więcej mocy
tak jest zawsze i chyba nie chodzi tu o TDI ale w tym silniku moc latwo mozna uzyskac
a skoro latwo mozna to czemu nie kozystac z tego
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [
1
]
2
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...