+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty  (Przeczytany 27918 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tominator
Gość



« Wtorek, 30.01.2007, 21:12:07 - NIEPRZECZYTANA »

Tak sobie myślę o tym autku i zastanawiam się czy w porównaniu do silnika 130KM w TDI zmieniony jest tylko program czy jednak 160-tka posiada większe turbo,IC,wtryski itp. Jak ktoś wie to czekam na info.PZDR
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 30.01.2007, 21:57:24 - NIEPRZECZYTANA »

Napewno to nie kwestia samego programu skoro z Cupry samym softem można osiągnąć 200 KM i jakieś 420 Nm. Poszczególne elementy napewno są odpowiednio wydajniejsze i wytrzymalsze.
Zapisane

Seat Leon TS bigT
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 30.01.2007, 22:44:37 - NIEPRZECZYTANA »

Turbo, FMIC i program, dla ibizy fr jeszcze pompki bo zaczeli wkladac slabsze :los: Ponadto roznia sie skrzyniami, nie wiem jak jest ze sprzeglem, generalnie bpx-a, z tego co mowia, gorzej sie grzebie niz asz.
Zapisane

rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #3 - Środa, 31.01.2007, 19:44:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Turbo, FMIC i program, dla ibizy fr jeszcze pompki bo zaczeli wkladac slabsze :los: Ponadto roznia sie skrzyniami, nie wiem jak jest ze sprzeglem, generalnie bpx-a, z tego co mowia, gorzej sie grzebie niz asz.


Ej....
BPX robi sie super. Ostatnio ponad 200KM udalo mi sie dlubnac. Ma turbo takie samo albo ciutek wydajniejsze niz ARL, duzy cooler, dobre szpryce i swietna skrzynie biegow.
ASZ to nie ma podejscia....
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Tominator
Gość



« Odpowiedz #4 - Środa, 31.01.2007, 20:11:16 - NIEPRZECZYTANA »

A jaki moment Ci się udało wyciągnąć - możesz wrzucić wykres w celach dydaktycznych? :chytry:
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #5 - Środa, 31.01.2007, 20:41:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
A jaki moment Ci się udało wyciągnąć - możesz wrzucić wykres w celach dydaktycznych? :chytry:


203KM i 430Nm ale to juz hardcore.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #6 - Środa, 31.01.2007, 23:29:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "rob555"
Cytat: "spons"
Turbo, FMIC i program, dla ibizy fr jeszcze pompki bo zaczeli wkladac slabsze :los: Ponadto roznia sie skrzyniami, nie wiem jak jest ze sprzeglem, generalnie bpx-a, z tego co mowia, gorzej sie grzebie niz asz.


Ej....
BPX robi sie super. Ostatnio ponad 200KM udalo mi sie dlubnac. Ma turbo takie samo albo ciutek wydajniejsze niz ARL, duzy cooler, dobre szpryce i swietna skrzynie biegow.
ASZ to nie ma podejscia....


 :niewiem:

Z tego co chlopaki mowia duzo gorzej jest przekroczyc granice 230ps w bpx niz w asz, podobno bpx-y maja jakies ograniczenia temperaturowe :roll:
Zapisane

rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 01.02.2007, 10:06:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"

Z tego co chlopaki mowia duzo gorzej jest przekroczyc granice 230ps w bpx niz w asz, podobno bpx-y maja jakies ograniczenia temperaturowe :roll:


A no jest podobno tam taki myk :) ale mowilismy o samym sofcie a 230 to bez zmian mechanicznych sie nie da  :mikolaj:
Narazie nie musialem trenowac powyzej 230 ale szykuje mi sie taki projekt wiec :)
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 01.02.2007, 21:25:19 - NIEPRZECZYTANA »

:satan:

Wiem ze sie nie da, chodzi o to ze mimo iz zmiany sa to przyrost jest mniejszy niz w asz na takim samym setupie :neutral:
Zapisane

shazan
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: SEAT Ibiza 1.9 TDI 130 KM, ASZ

« Odpowiedz #9 - Środa, 11.04.2007, 16:45:34 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie tak się czasem zastanawiam skąd ta aż tak bardzo zdeterminowana walka o konie...w końcu to tylko ibizka - nie umniejszając (i mojemu) samochodzikowi, to uważam że moc 130 KM na takie maleństwo jest aż nadto, spalanie w normie, a jak często butujecie swoje samochodziki aby osiągnąć takie moce piekielne?:)! Na zlotach, czasem pod światłami , na 1/4?, Czy nie lepiej w takiej sytuacji było by pomyśleć o czymś ze sztywniejszym nadwoziem, wytrzymałością i mocą iście sportową. Zwiększenie mocy to i poprawa trakcji a przy takim małym i krótkim samochodziku astosowanie sztywnego zawieszenia nie należy chyba do przyjemności a chyba tj. i ja, i Wy  używanie samochodu na codzień do "normalnego" przemieszczania się z punktu A do B. Już 16' calowe felgi z niskim profilem i lekko usztywnione zawieszenie daje popalić kręgosłupowi na naszych cudownych drogach a co dopiero bardziej gruntowne modyfikacje?. Dlatego też bluzg się dyskusji postanowiłem zabrać ,swoje skromne zdanie, w poszukiwaniu odpowiedzi..?... po co te wszystkie chipy, swapy itd. itd?:) :zakrecony:  :mrgreen:
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #10 - Środa, 11.04.2007, 21:01:36 - NIEPRZECZYTANA »

Ano dlatego, ze 160ps w tej ciezkiej jak wypasiona locha ibizie wogole nie chce pchac auta do przodu. Butuje ile sie da i gdzie sie da, a spalanie i tak jest male, 16" felgi z opona na niskim profilu sa coraz bardziej komfortowe i auto podskakuje coraz mniej na coraz bardziej dziurawych polskich drogach. Dlatego tez przemieszczajac sie codziennie z punktu A do B, tym malym czarnym niewygodnym podskakujacym klekotem, w dodatku coraz wolniejszym, przestaje czuc ze zyje ;-) Tych kilka detali sprawia ze musze walczyc o dodatkowe kilka ps i brak komfortu ;-)
Zapisane

the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #11 - Środa, 11.04.2007, 21:22:13 - NIEPRZECZYTANA »

http://pl.wikipedia.org/wiki/Adrenalina  ;-)
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #12 - Środa, 11.04.2007, 21:24:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
w dodatku coraz wolniejszym

Tu muszę zgodzić się ze spons'em... Czym dłużej jeździ się TDI'kiem tym bardziej chce się więcej mocy  :mrgreen:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
shazan
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: SEAT Ibiza 1.9 TDI 130 KM, ASZ

« Odpowiedz #13 - Środa, 11.04.2007, 22:35:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
16" felgi z opona na niskim profilu sa coraz bardziej komfortowe


a to dzięki czemu niby? - sprężystemu oplotowi opony a może z kauczuku teraz robią? Bo ja nie zauważyłem zmiany przez jakieś 4-5 w poprawie komfortu pod tym zwgledem.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #14 - Środa, 11.04.2007, 22:45:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KYS"
Tu muszę zgodzić się ze spons'em... Czym dłużej jeździ się TDI'kiem tym bardziej chce się więcej mocy  
tak jest zawsze i chyba nie chodzi tu o TDI ale w tym silniku moc latwo mozna uzyskac  :hmm: a skoro latwo mozna to czemu nie kozystac z tego  :chytry:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ibiza Cupra TDi - awaryjność, koszty
Skocz do: