+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z Ibiza po wymianie reduktora
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z Ibiza po wymianie reduktora  (Przeczytany 4787 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
dominis23
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Lwówek

« Poniedziałek, 29.01.2007, 13:29:37 - NIEPRZECZYTANA »

No wiec tak jakies dwa tygodnie temu zdecydowalem sie na wymiane reduktora. poniewaz samochod byl juz bardzo slaby na gazie i ciezko bylo go ustawic i bardzo czesto gasl gdy skrecalem w prawo. No wiec podjalem decyzje o wymianie reduktora. Moj stary reduktor to Emmegas a komputer od gazu to staga. Posiadam Ibize 95rok. 2.0 silnik 8 zaworowy. Wymienilem reduktor na Tomasetto. Ustawil mi gazownik go i bylo wszystko ok. Slicznie chodzil na postoju zero jakich kolwiek bujniec wskazowki na obrotomierzu na postoju bardzo ladnie schodzil z obrotow. Wyjechalem na droge duzo lepiej przyspiesza i sie nie mulil. Rozpedzilem sie powyzej 100 na luz go ladnie zszedl z obortow i za nisko obroty mu nie spadly. Wiec zajechalem do niego zaplacilem i wyjechalem. Przejechalem pare kilometrow i zaczal sie problem samochod zle schodzi z obrotow za nisko mu opadaja a czasami nawet zgasnie reszta jest ok. Gdy zwalniam i mam obroty ponizej 2000 to ladnie zejdzie z obrotow ale jesli powyzej 2000 tysiecy to za nisko spadaja obroty albo jak napisalem nawet zgasnie. wlot powietrza jest zastawiony. Dzisiaj bylem spowrotem na ustawieniu gazu niby znowu ustawili mi gaz niestety rano byla straszna slizgawica i nie mialem sie gdzie rozpedzic. Wrocilem do domu i gdy puscil lod sie przejechalem no i znowu ten sam problem znowu za nisko opadaj obroty. Boje sie jechac powyzej 120 no bo jesli z kims sie bede mijal i bedzie waska droga i zaczne momentalnie zwalniac no to mi zgasnie przy wiekszej predkosci. Dodam ze na starym reduktorze czegos takiego nie bylo.Przy wymianie reduktora czyszczony byl silniczek wolnych obrotow. Prosze pomozcie czy to jest jakis blad komputera samochodu lub komputera gazu a moze nadal jest zle ustawiony gaz. :sad:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 29.01.2007, 23:23:24 - NIEPRZECZYTANA »

Stawiam na zle ustawiony gaz... tylko dobry gazownik to rozwiaze.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 24.04.2008, 20:10:26 - NIEPRZECZYTANA »

a powiedzcie  mi co moze byc przyczynna ze reduktor buczy w czasie jazdy gdy sie zmienia bieg  na wyzszy i  obroty leca w dol to reduktor sobie zabuczy. Czego to moze byyc wina?

Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 24.04.2008, 21:00:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
zmienia bieg  na wyzszy i  obroty leca w dol to reduktor sobie zabuczy.
i slyszysz to?
chyba maty nie pomagaja :rotfl:

1 raz cos takiego slysze ele moze sie cos w nim przycina... :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 24.04.2008, 21:01:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
slyszysz to?
chyba maty nie pomagaja :rotfl:

1 raz cos takiego slysze ele moze sie cos w nim przycina... :-\
raby pisz na temat a nie kommentujesz zbednie
nie napisalem ze to u mnie !!

Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 24.04.2008, 21:13:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
nie napisalem ze to u mnie !!
nie napisales tez ze nie u ciebie :evil:

pewnie stara instalacja :-X
rozkrecic reduktor i wymienic membrany - czyli full serwis
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 24.04.2008, 21:17:19 - NIEPRZECZYTANA »

instalacja zalozona  pol roku temu w corsie 1.4 taka jak moja gastech(sekwencja) nie wiem jaki to redduktor jutro moge sprawdzic u siebie
wiec nie membrany
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 24.04.2008, 21:20:02 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 24.04.2008, 21:18:58 - NIEPRZECZYTANA »

a czy w czyms to wogole przeszkadza?
moze ten reduktor jest trefny.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 24.04.2008, 21:22:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
a czy w czyms to wogole przeszkadza?
moze ten reduktor jest trefny.
dlatego pytam co to moze byc czy moze zle reduktor dobrany(za  mala moc) czy ki diabel

bo u mniie to samo jest ale tylko na luzie i trzeba too umiejetnie zrobic w czasie jazdy nie ma tego wiec nie przejmuje sie

Napisano: Czwartek, 24.04.2008, 22:21:24


u ciotki to w czasie jazdy
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z Ibiza po wymianie reduktora
Skocz do: