+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Światła i oświetlenie » Silniczki reflektrów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Silniczki reflektrów  (Przeczytany 14086 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Sobota, 27.01.2007, 14:10:07 - NIEPRZECZYTANA »

Czy ktos mogłby mi pomoc jak silniczki reflektorów ustawic w pozycje zero ja w aucie nie mam regulacji takiej ale moj nowe lampy taka posiadaja Jak ustawic to w pozycji zero czy wyjac po prostu silniczek i ustawic recznie czy podac jakos napiecie? Wogole to warto bawic sie w instalowane takiej regulacji?

Dodam ze mam odpowiedni potencjometr ale musiałbym dac go w innym miejscy prawdopodobnie koło konrtolki sprawdzania poduszek i ogrzewania szyby. Potencjometr jest z włacznika swiateł no ale niestety włacznik jest 1 stopniowy i lezy u mnie na połce bo mam halogeny z przodu i z tyłu i odpowiedni włacznik w samochodzie
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
e.jacek Mężczyzna
...teeen-tego...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza 6K2 '00 1.9 AGP

« Odpowiedz #1 - Sobota, 27.01.2007, 16:21:48 - NIEPRZECZYTANA »

popróbuj zamontować potencjometr regulacji bo czasami się przydaje,by nie szkodzić innym na drodze ;-)  silnikowi podaj napięcie aż do granicznego położenia,jak też odblaski ustaw w odpowiednio granicznym położeniu-[znaczy się jeden poziom silnika zostaw sobie do odwrotnej regulacji-normalna jazda np.na 1 nie na zero]-dokładna regulacja świateł:
1.ściana i kolega z dobrze ustawionymi oczkami
2.bardziej słuszna-stacja kontroli pojazdów...
3.inwencja twórcza-nie polecam... :rock:

 :pub:
Zapisane

IBIZA ...A MRUCZY JAK PRAWDZIWA KOBIETA
-------------------------------------------------------
WSZELKIE POTRZEBNE ZEZWOLENIA
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #2 - Sobota, 27.01.2007, 17:15:16 - NIEPRZECZYTANA »

a czy ktos wie jak to podłaczyc? co jak? ktory pin do czego?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #3 - Sobota, 27.01.2007, 18:07:47 - NIEPRZECZYTANA »

uszek, - wstydzisz się swojego AEX'a ??? Że tyle gadgetów dodajesz od bogatszych wersji ???!
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #4 - Sobota, 27.01.2007, 18:16:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "punchoo"
uszek, - wstydzisz się swojego AEX'a ??? Że tyle gadgetów dodajesz od bogatszych wersji ???!


z AEX jestem dumny innego motoru bym nie chcial ale gadzety zawsze sie przydaja:) jak wymienie lampy i silniczki zamontuje to braknie mi wspomagania bo klimy to ja nie chce za nic w swiecie do tego auta:)

Punchoo tez bys tak chcial co :satan:  :satan:  :satan:

Ma ktos schemat jak działaja te silniczki jak to podlaczyc? ewentualnie w jakims innym aucie???
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #5 - Sobota, 27.01.2007, 18:32:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
Punchoo tez bys tak chcial co :satan:  :satan:  :satan:


Jak siedzę od początku tego forum i czytam jakie ludzie mają problemy i usterki z wszystkimi tymi gadgetami - to się cieszę - że mam proste auto....... :ok:

Jeżeli utułam kiedyś lewego grosza to będę chciał tylko dorzucić progi i zmienić lampy na ringi i nic więcej.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 28.01.2007, 00:47:22 - NIEPRZECZYTANA »

No problemy tylko ja nie mam problemów bo jak cos to sam sobie naprawie tak samo jak sobie zamontowałem:D

[ Dodano: 2007-01-28, 01:01 ]
Ma ktos schemat instalacji jak co jest podpiete?

[ Dodano: 2007-01-28, 01:01 ]
chodzi mi oczywiscie o regulacje reflektorów
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
e.jacek Mężczyzna
...teeen-tego...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza 6K2 '00 1.9 AGP

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 28.01.2007, 20:45:38 - NIEPRZECZYTANA »

Dochodzą do nich 3 przewody: masa, +12V i sterujący, na którym jest napięcie stałe zależne od ustawienia potencjometru regulacji. Jak dobrze pamiętam, to zewnętrzne przewody we wtyczce są zasilaniem - miernik powinien wskazać napięcie akumulatora (ok. 12V) Aha, testy wykonuj przy zapalonych światłach mijania! Jak będzie ok, to sprawdź napięcie między środkowym przewodem z wtyczki a masą (karoserią) - powinno wynosić kilka volt i przy regulacji potencjometrem będzie wzrastać--potem to już tylko pobawić się tym wystarczy do woli ...aż się znudzi-HEY  :pub:
Zapisane

IBIZA ...A MRUCZY JAK PRAWDZIWA KOBIETA
-------------------------------------------------------
WSZELKIE POTRZEBNE ZEZWOLENIA
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #8 - Niedziela, 28.01.2007, 22:02:41 - NIEPRZECZYTANA »

dzieki i o to mi chodziło

[ Dodano: 2007-01-28, 22:04 ]
a jak moze byc stałe napiecie ?? mam to rozumiec ze na ssilniczki jest cały czas prad bez wzgledu czy jest przkrecony kluczyk czy nie?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #9 - Niedziela, 28.01.2007, 22:11:30 - NIEPRZECZYTANA »

Na silniczku jest napiecie tylko przy wlaczonych swiatlach mijania, podobnie napiecie sterujace

[ Dodano: 2007-01-28, 22:12 ]
Dotarl schemat na priva?
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #10 - Niedziela, 28.01.2007, 22:22:31 - NIEPRZECZYTANA »

schemat dotarl ale ja bede to robił samodzielnie i wlasnie pewnie bedzie zasilanie po stacyjcee:) poza tym i tak caly rok jezdze na swiatłach. a tak wogolee to jest seens to montowac czzy nie montowac i ustawic swiatła na całkiem opuszczonych lampach i miec spokoj?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #11 - Niedziela, 28.01.2007, 22:44:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
pewnie bedzie zasilanie po stacyjcee:)

Mysle ze latwiej bedzie jak w schemacie. Zasilanie silnikow z przewodow idacych do zarowek mijania, masa gdzies blisko, przewod sterujacy i tak z wnetrza samochodu, zasilanie potencjometru z przewodu wychodzacego z gniazd bezpiecznikowych zza bezpiecznika lewego lub prawego swiatla mijania masa no i podswietlenie potencjometru z najblizszej zarowki. I tyle.
A co do uzytecznosci to ja uwazam ze to powinno byc w kazdym samochodzie. Jesli jade tuz za kims, w miescie,  lub za dnia to opuszczam reflektory na maxa w dol, zawsze to mniej komus swiece w oczy
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #12 - Niedziela, 28.01.2007, 22:53:38 - NIEPRZECZYTANA »

a  potencjomeetrze tez tak dwa z brzegu zasilanie i masa a srodkowwy na silniczki?  widze ze siee kolgo orientjesz i zrobie tak jak mowisz :)bedzie z zasilaania mijania i tak musze dac przekazniki na kablach zeby mijania si paliły z drogowymi H1+H1
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #13 - Niedziela, 28.01.2007, 22:54:36 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli mnie schematy nie myla to przy silniczkach zacisk 3 to masa 2 idzie do potencjometru, 1 to +12V

[ Dodano: 2007-01-28, 22:58 ]
No i zonk w innym schemacie jest inaczej 3- masa 2 zasilanie 1 dopotencjometru

[ Dodano: 2007-01-28, 23:00 ]
Co do podawania 12V na wejscie z potencjometru to odradzam moze pasc elektronika w regulatorze!!!
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #14 - Niedziela, 28.01.2007, 23:03:44 - NIEPRZECZYTANA »

chyba 1 to z potetncjometru a 2 to +12v tak jak na schemacie ale co z potencjomtrem jak tam jest tam tez musi byc masa i zasilanie z tego co mi siee wydaaje tylko jak i gdzie

[ Dodano: 2007-01-28, 23:07 ]
dodam ze potencjometr mam całkowicie wyjety z przełacznika i tam nie ma pinów rozpisanych potencjometr zamonotuje koło kontrolki poduszek i ogrzewania szyby juz go ładnie przygotowałem i wkomponowałeem w zaslepke
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Światła i oświetlenie » Silniczki reflektrów
Skocz do: