Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Układ chłodzenia / Instrukcja - Wymiana termostatu w Dieslach  (Przeczytany 73350 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #15 - Środa, 26.11.2008, 17:39:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: matii
na właczonym
Czy wyłączonym
Zapisane

matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #16 - Środa, 26.11.2008, 19:52:56 - NIEPRZECZYTANA »

Na włączonym czyli jak u mnie w klimatroniku ustawiony na HI.
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #17 - Środa, 26.11.2008, 20:57:29 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem wymieniany termostat nie dawno, ale podczas postoju, na rozgrzanym silniku ogrzewaniu na maxa na czerwonym i nawiewie na 4 temperatura potrafi lekko spadać. Nie znalazłem odpowiedzi czy to jest normalne.
Normalne ? (na logike normalne bo zabieram silnikowi ciepło ale...)
Zapisane
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #18 - Środa, 26.11.2008, 21:00:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mac456x9
Normalne ? (na logike normalne bo zabieram silnikowi ciepło ale...)
Normalne. Jak u siebie przy 70 stopniach odkręcę ogrzewanie na maksa to potrafi znacznie spaść.
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #19 - Środa, 26.11.2008, 21:09:41 - NIEPRZECZYTANA »

Ja nie wiem co wy macie z tymi dieslami. Co jakiś czas się coś psuje. Nie ma to jak benzyna na podtlenku LPG. Sra się cały czas i człowiek się przyzwyczaja :rotfl:
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #20 - Czwartek, 27.11.2008, 06:25:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
Ja nie wiem co wy macie z tymi dieslami.
Ja myślę, że się nie psują. Zobacz wątek o LPG i falujących obrotach. Po prostu jak się ktoś przesiądzie z Pb to dziwne jest dla niego jak słabo grzeje się diesel.
A wracając do tematu to dodam, że wczoraj po krótkim wyjeździe miałem wskazówkę temp jedną kreskę przed 90t. Wysiadam, szybko za chłodnicę i węża. Dochodzący od góry jakieś 20-30cm od chłodnicy wyraźnie zimny i czuć wyraźną granice, że dalej jest gorący. Z tego wniosek, że termostat na 99,99% OK. Normą więc jest jeśli po niezbyt długiej jeździe z temp. 90st, na postoju przy ogrzewaniu na maxa temp spadnie nawet poniżej 70st C.
Też się zastanawiałem czy mam termostat OK.
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #21 - Poniedziałek, 08.12.2008, 23:04:56 - NIEPRZECZYTANA »

No wlasnie, zmienilem termostat, i przy 70 jak wlacze ogrzewanie na maxa to temp potrafi spasc, ale jak osiagne 90 to juz nie spada, tylko mi trzyma.

Moze to czujnik temp ?


Sprawdzilem dzisiaj wszystko dokladnie, i jest tak, podczas jazdy po miescie, gdzie co chwile sie staje na swiatlach, ogrzewanie dalem na max temp mi spada z 90st do 70. jak jade stala predkoscia to sie trzyma na 90.

Vag to potwierdza. Juz nie wiem co jest.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 27.12.2008, 17:21:53 wysłane przez kozak » Zapisane
przemek123156 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: CBY
Samochód: cordoba 1.9D '94 1Y

« Odpowiedz #22 - Piątek, 23.01.2009, 00:07:40 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, podepnę się pod temat układu chłodzenia. Otóż u mnie to wygląda tak: jak kupiłem auto z silnikiem 1Y wskaźnik temperatury podnosił się o 2-3 mm więc wymieniłem termostat, później drugi, później trzeci- żadnych zmian. W następnej kolejności do wymiany poszedł czujnik temperatury (w krućcu przy bloku)- teraz wskazówka w czasie jazdy podnosi się do końca pierwszego zakresu na liczniku, ale do 90 st duuużo jeszcze brakuje  :(  Odpaliłem go dziś i czekałem na postoju obserwując co się dzieje i po ok pół godziny pracy silnika wskazówka pokazała pion i dokładnie w tym momencie załączył się wentylator...
Czy to dalej wina termostatu że podczas jazdy nie mogę go zagrzać??
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #23 - Piątek, 23.01.2009, 03:07:51 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko i wyłącznie, ewentualnie masz gdzies pęknięty króciec, w którym mocowany jest termostat (ten kominek) i dlatego termostat nie trzyma
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
przemek123156 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: CBY
Samochód: cordoba 1.9D '94 1Y

« Odpowiedz #24 - Niedziela, 25.01.2009, 00:45:10 - NIEPRZECZYTANA »

Wyjąłem dziś termostat, wrzuciłem do garnka z wodą i zacząłem gotować trzymając cały czas termometr w wodzie i otworzył przy 87 st. więc idealnie jak podaje producent, a jest firmy Wahler. Kruciec sprawdziłem i na pewno nie jest pęknięty a po przejechaniu kilku kilometrów górny wąż od chłodnicy jest ciepły natomiast dolny zimny więc to nie może być wina termostatu. Może to jakiś czujnik paskudzi sprawę :?:  :?:  :?:
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #25 - Niedziela, 25.01.2009, 17:20:54 - NIEPRZECZYTANA »

Już tu chyba pisałem. W poprzednim autku też garczek, termometr. Termostat chodzi idealnie, ale po wyjęciu z wody choć nie było widać szczeliny przeciekał.
Zapisane

valdi Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: ibiza 2005 1.9 Tdi ATD SPORT

« Odpowiedz #26 - Poniedziałek, 30.03.2009, 14:20:47 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam pytanko, gdzie jest termostat w ibi 6l tdi. Mam nowy na wymiankę tylko nie wiem gdzie go szukać??

od KYS: Zacząłeś w złym dziale (benzyna/LPG) - przeniosłem.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 30.03.2009, 15:05:49 wysłane przez KYS » Zapisane
sylwek-czarny Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 1,6

« Odpowiedz #27 - Poniedziałek, 03.05.2010, 18:00:42 - NIEPRZECZYTANA »


witam mam seata cordobe 1.6 i problem układem chłodzacym , po przejechaniu 2 kilometrów na wskazniku pokazuje 120 stopni a także nie mam nagrzewania w kabinie ,prosze o jakieś rady . z góry dziękuje.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 03.05.2010, 22:42:59 - NIEPRZECZYTANA »


witam mam seata cordobe 1.6 i problem układem chłodzacym , po przejechaniu 2 kilometrów na wskazniku pokazuje 120 stopni a także nie mam nagrzewania w kabinie ,prosze o jakieś rady . z góry dziękuje.
1. termostat. 2. Obudowa 3. Nie było diesla 1.6 4. O tym wszystkim już było
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 27.09.2010, 12:01:52 - NIEPRZECZYTANA »

Witam szukam rady jakis wskazowek bo ja mechanika to nie wierze  otoz raz na trzy miesiace ubywa mi plynu chlodniczego w miesiacu robie 1000km zejdzie okolo 1 cm max do 2 cm plynu ze zbiorniczka jeden mechanik mowi ze to normalne przy tych silnikach drugi ze plyn idzie na tlok otoz jezdze toledo 2 diesel 110 km wymienieony zostal rozrzad swiece filtry i olej jakies 8000km temu sa tez takie objawy gdy odpalam rano to jeden tlok jakby nie lapal i kreci minimalnie dluzej niz wszystkie diesle z tym motorem pokaze sie niebieski dym ale nie bialy nie ma zadnych babelek w zbiorniczku mocy nie traci jechalem nim 200 i jeszce mialem gazu pod decha temp 90 stopni nigdy sie nie wlaczyly wentylatory kto  mi da pewnosci ze to nie peknieta glowica ze nie uszczelka ze nie blok niechce sie pakowac w koszty auto ma 238 tys orginalnego przebiegu czy wymiana korka od zbiorniczka pomoze cos ?bo ja zadnych wyciekow nie zauwazylem chybaz e jeszce wjechac na kanal i sprawdzic dol
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Układ chłodzenia / Instrukcja - Wymiana termostatu w Dieslach
Skocz do: