+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» toledo v5 2.3
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: toledo v5 2.3  (Przeczytany 19260 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
velox
Gość



« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 08.12.2008, 21:00:45 - NIEPRZECZYTANA »

Ja lubie grzebać w silniku i dlatego bym chciał 2.3 mam jeszcze auto firmowe dlatego moge sobie moje auto robić praktycznie bez ograniczeń czasowych i tego, że dużo spali, bo...no wiadomo jak to jest, więc co bede tlumaczyl ja chcialem sluzbowego ropniaka a szef kupil benzyne itp itd  :P  :-X
Proszę o więcej tematycznych odpowiedzi, bo już znalazłem kilka ciekawych ofert zarówno 150 jak i 170 KM :)
Zapisane
Toledo V5
Gość



« Odpowiedz #16 - Wtorek, 09.12.2008, 14:30:48 - NIEPRZECZYTANA »

Czesc ! Mam toledo 2.3 V5 150PS z 99' i chcialbym sie Was spytac czy tam jest lancuszek czy pasek?


od KYS: Zacznij stosować się do regulaminu obowiązującego na forum.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 09.12.2008, 15:49:06 wysłane przez KYS » Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 09.12.2008, 14:42:54 - NIEPRZECZYTANA »

2.3 V5  jest na łańcuszku..
Zapisane
velox
Gość



« Odpowiedz #18 - Wtorek, 09.12.2008, 19:01:31 - NIEPRZECZYTANA »

Owszem na jednym z forów o2 jakiś człowiek się wypowiada,że 2.3 VR5 to beznadziejny silnik w którym pękają paski rozrządu. Tylko, że każde jego wypowiedź jest jakby trochę...dziwna moim zdaniem chociaż.
 Tyle tylko, że zarówno 2.3 montowane w starych audi z mechanicznym wtryskiem miały łańcuch jak i te nowsze które są np w tolku mają łańcuch. Na pasku były 2.8 i 2.9 a 2.6 to nie wiem więc się nie wypowiadam. Ale 2.3 to jestem pewien, że miały łańcuch. Mój kolega miał taki motor w audi własnie i sprzedał tylko dlatego, że żaden zaufany gaziarz nie chciał mu instalacji zrobić a niestety autko paliło swoje ale jeździło świetnie :) później przesiadł się do 2.8 i tam jest już pasek. W sumie auta jeździły podobnie i jako pasażer różnicy w mocy nie odczułem, ale może to tylko moje wrażenia
Zapisane
Gorkon Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała
Samochód: Toledo '00, 2.3

« Odpowiedz #19 - Środa, 18.03.2009, 18:09:36 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie widze ze ktos poruszyl temat uturbienia tego silnika 2.3 ktos moze bardziej sie orientuje w tym temacie jakie koszta jak z czesciami itd ?
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #20 - Środa, 18.03.2009, 18:34:35 - NIEPRZECZYTANA »

generalnie samorobki wiekszosc z turbo wiec trzeba zrobic kolektor pod turbo no i oczywiscie turbo, nowa uszczelka pod głowica grubsza no i soft odpowiedni

lepiej jest wstawic kompresor lepiej dla silnika
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Dura Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Cordoba 1.6 ABU/ Octavia 1.9 TDI

« Odpowiedz #21 - Środa, 18.03.2009, 21:13:51 - NIEPRZECZYTANA »

jezeli ma byc profi zrobione i ladnie poustawiane to ok 10 tys za calosc mowie oczywiscie o "soft turbo"
Zapisane

Gorkon Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała
Samochód: Toledo '00, 2.3

« Odpowiedz #22 - Piątek, 20.03.2009, 16:24:05 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki bardzo za odp :)
Zapisane
Vir3us Mężczyzna
Zwolennik MOCY TDI...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Seat Ibiza 6k GT TDI+

« Odpowiedz #23 - Środa, 01.04.2009, 19:49:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: velox
Tyle tylko, że zarówno 2.3 montowane w starych audi z mechanicznym wtryskiem miały łańcuch jak i te nowsze które są np w tolku mają łańcuch.
velox z tym bym sie kłócił stare audi na mechanicznym wtrysku nie mialy łańcucha byl pasek posiadałem osobiście takie audi i w nowszych tez jest pasek nawet tak pokazuje autodata
Cytat: velox
żaden zaufany gaziarz nie chciał mu instalacji zrobić
nie chcial mu zrobić instalacji bo te samochody maja przeplywke membranowa która często koliduje przy wystrzale gazu i później nie dziala te silniki nie  nadają sie do gazu ale tu nie o to chodzi wracajmy do tematu... 8)
Zapisane

110km 235nm@140km i 312nm
Gorkon Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała
Samochód: Toledo '00, 2.3

« Odpowiedz #24 - Poniedziałek, 06.07.2009, 23:15:28 - NIEPRZECZYTANA »

To ja jeszcze takie pytanko lepiej uturbiac 2.3 czy dawca 1.8 T i czy w rodzinie vag jest silnik doladowany ktory jest konstrukcja podobny do tego 2.3
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #25 - Wtorek, 07.07.2009, 19:47:27 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym wybrał 1.8 jeżeli 1.9 nie ma :x
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Gorkon Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała
Samochód: Toledo '00, 2.3

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 09.07.2009, 17:33:00 - NIEPRZECZYTANA »

Oto fotka




a tu jeszcze zblizenie :





Dlaczego pytam bo w momencie podlaczenia kostki zaczyna dziwnie brzmiec i strasznie sie grzeje dodam ze zaplon jest wylaczony


od KYS: Scaliłem. Jest już temat o silniku 2,3.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 10.07.2009, 07:42:40 wysłane przez KYS » Zapisane
tomektak Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: obecnie Toledo 2.3v5

« Odpowiedz #27 - Czwartek, 23.12.2010, 11:50:55 - NIEPRZECZYTANA »

Dodatkowa elektryczna pompa płynu chłodzącego.
Nie jesteś pierwszą osobą która jeździ bez podpiętej pompki.
PS.
Wie ktoś po co ta pompka jest? Dodatkowo do nagrzewnicy czy w jakimś innym celu??
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #28 - Czwartek, 23.12.2010, 15:50:10 - NIEPRZECZYTANA »

wyciaga goraca wode z glowicy vr maja problem z pekaniem glowic pod wplywem temperatury, dodatkowo wspomaga obieg i po wylaczeniu zaplonu gdy masz goraco to miesza plyn(chodzi wraz z wentylatorem)
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 23.12.2010, 15:52:15 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» toledo v5 2.3
Skocz do: