+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Holowanie Cordoby '98
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Holowanie Cordoby '98  (Przeczytany 14888 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
dzidek83
Gość



« Sobota, 13.01.2007, 21:32:06 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
nie wiem czy to ja mam jakis wybrakowany egzemplarz czy to tak w standardzie jest...

Otoz jezdza sobie Corodba juz ladnych pare lat i w czwartek po raz pierwszy musiale ja holowac (pekla linka od sprzegla) no w sumie nic nadzwyczajnego. Ale nie w moim aucie... Tam NIE MA GDZIE ZACZEPIC LINKI HOLOWNICZEJ!!!! Czy moze mi ktos powiedziec jak w taki razie holowac takie auto? Po godzinie gdybania zaczepilismy linke o (najprawdopodniej) belke mocujaca silnik, bo to bylo jedyne miejsce gdzie sie dalo... Pomysl nienajlepszy bo tam sa ostre kanty, ale inaczej sie nie dalo. Efekt taki ze jedna linka pekla (uszkadzajac przy okazji oslone chlodnicy) a na drugiej dojechalismy (jakies 7km) ale juz nie nadaje sie do ponownego uzytku.

Czy jedyny sposob na przetransportowanie Corodby to laweta??????

Mysle zeby gdzies wspawac jakis zaczep, zeby na przyszlosc nie miec takich problemow, tylko jeszcze nie mam za bardzo pomyslu gdzie...

Wy tez mieliscie takie problemy? Czy tylko ja jestem takim "szczescliwcem"?

Pozdrawiam
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #1 - Sobota, 13.01.2007, 21:48:52 - NIEPRZECZYTANA »

Kolego - trzeba było jechać bez sprzęgła ( jeżeli było niedaleko ). Zaczep do holowania jest pod zaślepka w okolicy halogenów lub ich braku ( ale nie pamiętam po której stronie ). Pewnie po lewej.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

dzidek83
Gość



« Odpowiedz #2 - Sobota, 13.01.2007, 21:52:10 - NIEPRZECZYTANA »

Na przebicie sie przez Krakow bez sprzegla nie starczylo mi odwagi... Pewnie bym zajechal auto. Jakos sobie nie wyobrazam stania w korku bez sprzegla...

W instrukcji jest napisane ze zaczep jest "po prawej stronie". Probowalem zdjac tam zaslepke ale ochodzila z calym halogenem, wiec sobie dalem spokoj.

Jutro z rana pojde to zdemontowac i sie zobaczy. Bo jak trzeba wyjac halogen zeby holowac to ciut dziwna technologia...
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #3 - Sobota, 13.01.2007, 21:59:27 - NIEPRZECZYTANA »

Nie trzeba. Jak ściągniesz zaslepke z halogenu - to obok lampki jest zaczep. Skoro hodzi Ci lampa z zaślepka znaczy się , ze masz albo poluzowane śruby od zaczepów halogenu albo są wyłamane.
Co do tego "chorego" patentu z hakiem z przodu - istnieje możliwość 50/50 , że podczas holowania i tak rozwali się lampke halogenu ( a to koszt ~ od 50PLN ).
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

dzidek83
Gość



« Odpowiedz #4 - Sobota, 13.01.2007, 22:02:58 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki za info. Szkoda ze tu wczesniej nie trafilem...
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #5 - Sobota, 13.01.2007, 22:10:04 - NIEPRZECZYTANA »

hak wygląda o tak  :arrow: http://moto.allegro.pl/item154399825__hak_sruba_do_holowania_seata_.html
a jego miejsce montazu jest po stronie prawej (pasażera) pod zaślepką halogenów (jak wspomniał punchoo ) ... hak powinieneś mieć schowany gdzieś w okolicy zapasówki
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
dzidek83
Gość



« Odpowiedz #6 - Sobota, 13.01.2007, 22:25:23 - NIEPRZECZYTANA »

Nie mam takiego haka na 100% w aucie :/ Nigdy wczesniej nie bylo holowane, a wiem bo w mojej rodzinie jest od nowosci...
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #7 - Sobota, 13.01.2007, 22:30:54 - NIEPRZECZYTANA »

co wy gadaci hak jeest na stałee po stronie pasazera pod zaslepka halogenu jakie ucho siee wkreca tam jest ucho na stałe scagniesz ta zaslepke(najlepiiej od gory wsadziic miedzy zaslepke a zderzak zrubokret i podwazyc) i bedziesz widział hak z tyłu tak samo masz zakryte zaslepka!!
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #8 - Sobota, 13.01.2007, 22:33:14 - NIEPRZECZYTANA »

jak auto od nowosci w rodzinie to musial być tez i hak ... moze ktoś przez przypadek wyjął  :?:  :niewiem: ... a jezeli nie masz to koszt zakupu niewielki  ;-)
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
dzidek83
Gość



« Odpowiedz #9 - Sobota, 13.01.2007, 22:40:45 - NIEPRZECZYTANA »

Widze ze sa dwie wersje: ze hak jest wkrecany, albo ze jest na stale pod zaslapeka... Pojde jutro to zbadam organoleptycznie :)
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #10 - Sobota, 13.01.2007, 22:57:27 - NIEPRZECZYTANA »

piersze wypusty miały jeszcze hak na wierzchu ... nie osłonięty żadną zaślepką ... ale z 98 roku to pozostaje jedna z dwoch podanych przez ciebie opcji ... W wersji od 99 roku (tzw "przejściówce" i poźniejszej ) hak jest wkręcany
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #11 - Sobota, 13.01.2007, 22:58:06 - NIEPRZECZYTANA »

oj do99 był na stałe od 99 mozee byc wkrecany peter ma inne auto i beedzie mi wmawił ze nie mam ucha w bagazniku bo nie mam bo haki mam na stalee!!
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #12 - Sobota, 13.01.2007, 23:01:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "uszek"
od 99 mozee byc krecany


nie moze ... a jest  :mrgreen:

Cytat: "uszek"
beedzie mi wmawił


nic nikomu nie bedzie  :hmm:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
dzidek83
Gość



« Odpowiedz #13 - Sobota, 13.01.2007, 23:04:58 - NIEPRZECZYTANA »

Autko mam z maja 98 a jak sprawdze to wam powmawiam co ja mam :D
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #14 - Sobota, 13.01.2007, 23:06:07 - NIEPRZECZYTANA »

nie sprawdzaj jestes pewny ze masz na stałe hak pod ta zaaslepka jak ja zdjac napisałem wyzej
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Holowanie Cordoby '98
Skocz do: