+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 46   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tarcze i klocki  (Przeczytany 403694 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #135 - Niedziela, 20.01.2008, 21:20:53 - NIEPRZECZYTANA »

Ake one sa wystawione jeszcze raz, moze gosciu ma kilka kompletow. Ja do niego pisalem i mowil ze ma do sprzedania. Wiec raczej aktualne.
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #136 - Niedziela, 20.01.2008, 23:22:11 - NIEPRZECZYTANA »

vertor, ale mi nie chodzi o 90km tylko o 110 km. w 110 montowali wieksze tarcze, zreszta Ty tez masz zalozone pewnie 280mm. duza roznica w hamowaniu jest w zaciskach 2 tloczkowych do 1 tloczkowych??  ;D
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #137 - Wtorek, 22.01.2008, 11:52:04 - NIEPRZECZYTANA »

A ktos wie jaka jest roznica w hamowaniu na tarczach BREMBO MAX albo ATE PD 256mm EBC i do tego jakies lepsze klocki w porownaniu do seryjnych hamulcow ? Np. w ibizie.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 22.01.2008, 11:55:25 wysłane przez kozak » Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #138 - Wtorek, 22.01.2008, 11:58:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pakuu1
Ty tez masz zalozone pewnie 280mm. duza roznica w hamowaniu jest w zaciskach 2 tloczkowych do 1 tloczkowych??  ;D
Zgadza sie 280mm podwojnie wentylowane i powiem ze to juz jest za duzo na to auto (albo mam dupiate opony - 195)bo bez gwaltownego walniecia w hamulec a poprzez dociskanie zrywaja przyczepnosc :/
A co do 2 tloczkowych to chyba po prostu pozwalaja lepiej klocek docisnac (zreszta auta wyczynowe to juz maja nawet wiecej tloczkow)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
kamil
Gość



« Odpowiedz #139 - Wtorek, 22.01.2008, 14:36:06 - NIEPRZECZYTANA »

nie tylko wyczynowe. zwykle uliczne.
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #140 - Sobota, 26.01.2008, 19:52:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pakuu1
Ty tez masz zalozone pewnie 280mm. duza roznica w hamowaniu jest w zaciskach 2 tloczkowych do 1 tloczkowych??  ;D
Zgadza sie 280mm podwojnie wentylowane i powiem ze to juz jest za duzo na to auto (albo mam dupiate opony - 195)bo bez gwaltownego walniecia w hamulec a poprzez dociskanie zrywaja przyczepnosc :/
A co do 2 tloczkowych to chyba po prostu pozwalaja lepiej klocek docisnac (zreszta auta wyczynowe to juz maja nawet wiecej tloczkow)


vertor przyczepność to i moje zrywają ale jak jade w 4 osoby i mam ponad 160km/h i nagle coś zaczyna z przodu hamować robi sie gorąco i rozlega sie straszny dzwiek , a nie mowiąc o kilku hamowaniach wtedy to juz wcale nie ma czym hamować  :!:  dwa tłoczki i dobry klocek z tarczą powinny znacznie poprawić skuteczność  ;D

Cytat: vertor
i powiem ze to juz jest za duzo na to auto
Mozliwe jest aby hamulce były zamocne :-\
Zapisane
Fifker
Gość



« Odpowiedz #141 - Wtorek, 29.01.2008, 15:00:33 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.

Mobile, mam nastepujacy problem. W grudniu oddalem Ize na warsztat w celu wymienia hamulcow (przod tarcze i klocki, tyl przetaczane bebny, wykladziny ok). Odebralem samochod, wszystko bylo ok. Bylo ok do czasu kiedy zdjalem kolpaki z kol. Zauwazylem cos niepokojacego. Mianowicie klocki nie rowno sie wycieraja. Z obu stron. Tak jak na dolaczonym obrazku. Jutro jade do mechanika zlozyc reklamacje. Bede domagal sie wymiany klockow na nowe bo to z ich winy nie rowno sie wycieraja. Ale mam pytanie jaka jest tego przczyna? Czy po prostu zle je zalozyli? Dodam ze tam gdzie jest wiecej wytarte po wozeniu palca da sie to od razu odczuc, oraz widac golym okiem.

Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #142 - Wtorek, 29.01.2008, 15:06:57 - NIEPRZECZYTANA »

uszkorzony lub zle zamontowany zacisk ktory krzywo dociska klocek
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Fifker
Gość



« Odpowiedz #143 - Wtorek, 29.01.2008, 15:09:05 - NIEPRZECZYTANA »

aha, ale widac zle zalozony ten zacisk skoro z obu stron tak sie dzieje. No to teraz nie maja wyjscia. Jutro pojade i im zrobie awanture za chautre! Nikomu nie mozna teraz ufac!
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #144 - Poniedziałek, 25.02.2008, 21:41:52 - NIEPRZECZYTANA »

Dzisiaj byłem sie dowiedzieć ile bedzie mnie kosztować zabawa z moimi nowymi hebelkami i szok :o tarcze to jakieś 350-450zł zależy jak dobre mają być i klocki do zacisków AUDI to minimum 200zł. a nawet 350zł. za take konkretne  :'(
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #145 - Czwartek, 28.02.2008, 10:58:46 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, czy jest roznica w hamowaniu pomiedzy tarczami nacinanymi a zwyklymi ? Czy warto zaplacic wiecej i kupic nacinane ?
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #146 - Czwartek, 28.02.2008, 11:53:43 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, czy jest roznica w hamowaniu pomiedzy tarczami nacinanymi a zwyklymi ? Czy warto zaplacic wiecej i kupic nacinane ?
Jest... nacinane szybciej zużywają klocki  ;)
Sądzę, że w ruchu ulicznym poza tym co napisałem powyżej nie zauważysz różnicy...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #147 - Czwartek, 28.02.2008, 12:47:54 - NIEPRZECZYTANA »

Teraz mam jakies tarcze, nei wiem jakie bo kupilem z nimi auto, i po 2x ostrzejszych hamowaniach nie mam hanulcow. I myslalem nad zestawem ATE PD lub ATE + FERODO PREMIER.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #148 - Czwartek, 28.02.2008, 12:54:04 - NIEPRZECZYTANA »

Teraz mam jakies tarcze, nei wiem jakie bo kupilem z nimi auto, i po 2x ostrzejszych hamowaniach nie mam hanulcow. I myslalem nad zestawem ATE PD lub ATE + FERODO PREMIER.
Ale jaki jest objaw "braku hamulców"? Pedał hamulca jest twardy, czy miękki?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #149 - Czwartek, 28.02.2008, 13:01:12 - NIEPRZECZYTANA »

Wciskam hamulec do dechy a auto dalej jedzie, pedal jest twardy. Ostatnio to mi nawet dym z klockow polecial :/
Zapisane
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 46   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Skocz do: