+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 46   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tarcze i klocki  (Przeczytany 403761 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #105 - Czwartek, 29.11.2007, 19:49:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raki
Zastanawiam się tylko czy musze wymieniac też klocki hamulcowe, skoro mają tylko 13000km i są w dobrym stanie...
wymiana zalecana! Ale wszystko zalezy od stanu klockow, jezeli sa wysokie to ja bym przeszlifowal na grubym papierze sciernym i zakladal.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
nerwus
Gość



« Odpowiedz #106 - Poniedziałek, 14.01.2008, 20:53:42 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanko odnośnie IBI TDI ( 90PS ) .
Jakie czesci potrzebne do zmiany przednich hamulcy na takie od 110tki ?
Potrzebne są napewno tarcze  ;D to pewne ale konkretnie chodzi mi o zaciski  :-\
Zdaje mi się że zaciski hamulcowe są takiesame  :arrow: a różnica jest jedynie w "jażmie" tym co trzyma zacisk , ale nie jestem pewny .
A Wy co myślicie w tej sprawie  :-\
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #107 - Poniedziałek, 14.01.2008, 20:58:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: nerwus
to pewne ale konkretnie chodzi mi o zaciski   
Zdaje mi się że zaciski hamulcowe są takiesame   a różnica jest jedynie w "jażmie" tym co trzyma zacisk , ale nie jestem pewny .
skoro tarcza napewno jest wieksza to i cala piasta z prowadnicami musi byc wieksza
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
nerwus
Gość



« Odpowiedz #108 - Poniedziałek, 14.01.2008, 21:04:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: nerwus
to pewne ale konkretnie chodzi mi o zaciski  
Zdaje mi się że zaciski hamulcowe są takiesame   a różnica jest jedynie w "jażmie" tym co trzyma zacisk , ale nie jestem pewny .
skoro tarcza napewno jest wieksza to i cala piasta z prowadnicami musi byc wieksza

Powiem tak raby piasta niema nic do tego  :nonono: na 100% jest identyczna , chodziło mi tylko o "jażma" czy jak to nazywasz "prowadnice" na moje oko różnica jest właśnie tam  :-\  a zaciski są takie same .

Ps. chodzi mi o konkretne odpowiedzi ludków co wiedzą a nie przypuszczają  :ok:
Bez obrazy raby  :)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #109 - Poniedziałek, 14.01.2008, 21:11:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: nerwus
Powiem tak raby piasta niema nic do tego   na 100% jest identyczna , chodziło mi tylko o "jażma" czy jak to nazywasz "prowadnice" na moje oko różnica jest właśnie tam    a zaciski są takie same .
no to wlasnie - prowadnice sa razem z tym calym odlewem w ktorym siedzi lozysko, przykreca sie amortyzator, wachacz itd.
to jak to nazwiesz?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #110 - Poniedziałek, 14.01.2008, 21:15:25 - NIEPRZECZYTANA »

ale prowadnicie sa przykrecane do piasty, nie na na stale z piasta. w prowadnicy dopiero chodza zaciski.
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #111 - Poniedziałek, 14.01.2008, 21:22:28 - NIEPRZECZYTANA »

raby pisałem o jakie odp. mi chodzi  :nonono:
a po tym co napisałeś widać że nic a nic nic sie nie orjętujesz .
Cały odlew jest w słabszych silnikach a w TDI nawet 90 PS jest piasta osono prowadnice zacisku osobno !
Koniec OT.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #112 - Poniedziałek, 14.01.2008, 21:40:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: nerwus
Cały odlew jest w słabszych silnikach a w TDI nawet 90 PS jest piasta osono prowadnice zacisku osobno !
nie badz taki nerwus, skad mialem wiedziec ze TDI ma jakies wynalazkowe mocowanie  :-\

PS mojej odpowiedzi nie bylo  ;)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
nerwus
Gość



« Odpowiedz #113 - Poniedziałek, 14.01.2008, 21:44:29 - NIEPRZECZYTANA »

Spoko  :)
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #114 - Wtorek, 15.01.2008, 18:35:53 - NIEPRZECZYTANA »

A jakie masz tarcze?
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #115 - Wtorek, 15.01.2008, 19:05:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: nerwus
Powiem tak raby piasta niema nic do tego   na 100% jest identyczna , chodziło mi tylko o "jażma" czy jak to nazywasz "prowadnice" na moje oko różnica jest właśnie tam    a zaciski są takie same .
no to wlasnie - prowadnice sa razem z tym calym odlewem w ktorym siedzi lozysko, przykreca sie amortyzator, wachacz itd.
to jak to nazwiesz?
zwrotnica?
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #116 - Wtorek, 15.01.2008, 19:30:48 - NIEPRZECZYTANA »

Etka podaje to jako "jarzmo zacisku" dla tarcz 256 mm ma numer 1HM 615 125, a dla tarcz 280 mm 357 615 125c. Numery zacisków też się różnią dla 256 mm 357 615 123 AX lewy, 357 615 124 AX prawy, a dla 280 mm 357 615 123 BX lewy, 357 615 124 BX prawy. Ale jaka jest faktyczna różnica?  :-\
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #117 - Wtorek, 15.01.2008, 20:02:19 - NIEPRZECZYTANA »

Co do hamulców już wszystko wiem  ;D   



Ale narazie nic nie powiem no może tyle że bedzie hamulcowanie jak sie patrzy :ok:
Dwa tłoczki na koło i średnica tarcz 280 mm już w drodze do mnie ;D
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #118 - Wtorek, 15.01.2008, 22:23:51 - NIEPRZECZYTANA »

ile placiles za zaciski przednie, bo mnie chyba czeka wymiana...
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #119 - Piątek, 18.01.2008, 12:56:43 - NIEPRZECZYTANA »

no już kupiłem nowe hamulce dla mojej IBI 280mm tarcza i po dwa tłoczki na koło :evil:

Z Czego masz zaciski :?:  :o
Zapisane

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 46   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Skocz do: