+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 46   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tarcze i klocki  (Przeczytany 447010 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #45 - Niedziela, 15.07.2007, 23:45:46 - NIEPRZECZYTANA »

tarcza wentylowana nie grzeje się tak bardzo przy hamowaniu  :ok:  Można jeszcze by pomyśleć nad firmą brembo bo do mojej cordi za wentylowaną chcą 90 zł (a za zwykłą 37 zł)
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #46 - Poniedziałek, 16.07.2007, 11:51:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "starfire"
Aha czyli jesli teraz sa pelne to wentylowanych nie wloze porpsotu

Tarcze wentylowane są grubsze - składają się tak jakby z dwóch tarcz pomiędzy którymi są otwory polepszające wentylacje.

Cytat: "mac456x9"
tarcza wentylowana nie grzeje się tak bardzo przy hamowaniu

Wentylowane grzeją się tak samo jak lite, ale lepiej odprowadzają ciepło...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
JohnnyB Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WND
Samochód: brak

« Odpowiedz #47 - Poniedziałek, 16.07.2007, 14:39:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tominator"
Shizo w moim aucie jest tarcza 280mm jak we wszystkich GT TDI, jakbym miał 256 to bym sobie na zime mógł 14" założyć felgi ale najmniejsze jakie można to 15"



nic nie stoi na przeszkodzie by sie przesiąść na 256, ja mam u siebie 256 i hamują przyzwoicie aczkolwiek muszę niedługo wymienić całe komplety,
fakt katalogowo w tej wersji ibi jak i w GTi 2.0 16v montować można 280, ale sam osobiście nie widze takiego powodu, komplecik ate  mogą być PD, brembo + ferodo (aczkolwiek podobno piszczy) mogą być brembo max w rozmiarze 256 w zupełności wystarczy nawet dla bardziej frywolnych kierowców.
ja osobiście będę przebierał w ate,brembo,ferodo a decydować będzie cena
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #48 - Poniedziałek, 16.07.2007, 18:08:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "JohnnyB"
nic nie stoi na przeszkodzie by sie przesiąść na 256, ja mam u siebie 256 i hamują przyzwoicie aczkolwiek muszę niedługo wymienić całe komplety,
fakt katalogowo w tej wersji ibi jak i w GTi 2.0 16v montować można 280, ale sam osobiście nie widze takiego powodu, komplecik ate mogą być PD, brembo + ferodo (aczkolwiek podobno piszczy) mogą być brembo max w rozmiarze 256 w zupełności wystarczy nawet dla bardziej frywolnych kierowców.
ja osobiście będę przebierał w ate,brembo,ferodo a decydować będzie cena

Straszna bzdura, wogóle to sobie załóż bebny z przodu - po co Ci tarcze?, będą tańsze i zapewne tak samo dobrze będą hamowały jak tarczowe.
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #49 - Poniedziałek, 16.07.2007, 18:23:58 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, 3 dni temu wymieniłem klocki na ferodo premier (FDB 1288), (tarcze są jeszcze oryginalne - wentylowane) i zrobiłem już na nich 300 km. Poprzednie klocki hamulcowe były kupowane i wymieniane w ASO. Zawsze po takiej wymianie pedał hamulca był dużo sztywniejszy natomiast teraz nie czuje różnicy pomiędzy tymi startymi starymi klockami a nowymi. Hamulec jest dosyć miękki (i w moim odczuciu droga hamowania jest dłuższa) Co może być tego przyczyną ? Czy te klocki mogły się zeszklić ?
Pozdrawiam.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #50 - Poniedziałek, 16.07.2007, 18:29:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "mac456x9"
Co może być tego przyczyną ?

Przegrzany i zawilgocony płyn hamulcowy???
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #51 - Poniedziałek, 16.07.2007, 18:37:43 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli należało by wymienić jeszcze płyn, a jaki jest koszt wymiany (orientacyjny)?
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #52 - Poniedziałek, 16.07.2007, 18:40:23 - NIEPRZECZYTANA »

Sam płyn jakieś 20zl za 1l - tyle bedziesz potrzebował(0,5l na przepłukanie i 0,5l na zalanie układu) + koszt wymiany czyli jakieś 20zł
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #53 - Poniedziałek, 16.07.2007, 18:45:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "mac456x9"
Czyli należało by wymienić jeszcze płyn, a jaki jest koszt wymiany (orientacyjny)?

Koszt płynu hamulcowego DOT 5.1 to ok. 50zł za litr.
Kosztów wymiany nie znam, bo zawsze robiłem to sam  :mrgreen:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #54 - Poniedziałek, 16.07.2007, 18:49:37 - NIEPRZECZYTANA »

to jadę na wymianę  :test:
Dziękuje za pomoc, napisze co i jak po wymianie
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #55 - Środa, 18.07.2007, 07:25:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "JohnnyB"
ok, możliwe ale mimo ze wiem jak 110 jeździ nie nazwałbym jej sportowym autem, mimo znaczka GT


Nie nazwalbys sportowym??? a czego ci brakuje masz kupe mocy, super przyspieszenie(ktorego niejeden benzyniak przy 2.0 nie potrafi wykrecic), a GT maja do tego zawieszenie na ktorym naprawde mozna sobie na wiele pozwolic, czego chciec wiecej pozatym by ta moc byla caly czas, a nie raz na jakis czas jak u mnie.


Ps. moze masz cos niesprawne w silniku i dlatego wydaje ci sie ze sportowy to on nie jest, a moze nie uwazasz auta za sportowe jesli nie przyspiesza 0-100 ponizej 8 s :D
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #56 - Środa, 18.07.2007, 15:44:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KYS"
Cytat: "mac456x9"
Co może być tego przyczyną ?

Przegrzany i zawilgocony płyn hamulcowy???


Dokładnie to było przyczyną, dzięki za pomoc  :pub:
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #57 - Środa, 18.07.2007, 18:11:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "mac456x9"
Dokładnie to było przyczyną, dzięki za pomoc  :pub:

He he wygrałem  :mrgreen:
Dobrze, że już po usterce  :hmm:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
JohnnyB Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: WND
Samochód: brak

« Odpowiedz #58 - Czwartek, 19.07.2007, 07:23:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "vertor"

Nie nazwalbys sportowym??? a czego ci brakuje masz kupe mocy, super przyspieszenie(ktorego niejeden benzyniak przy 2.0 nie potrafi wykrecic), a GT maja do tego zawieszenie na ktorym naprawde mozna sobie na wiele pozwolic, czego chciec wiecej pozatym by ta moc byla caly czas, a nie raz na jakis czas jak u mnie.


Ps. moze masz cos niesprawne w silniku i dlatego wydaje ci sie ze sportowy to on nie jest, a moze nie uwazasz auta za sportowe jesli nie przyspiesza 0-100 ponizej 8 s :D


fakt występuja u mnie przewlekłe problemy z turbo :-D(chociaż wczoraj były prowadzone drobne modyfikacje, regulacje i turbo zaskakuje troszke wcześniej wiec jest lepiej), ale nawet jak nie to ostatnio się z corsa 1,4 ścigałem i to babeczka prowadziła, i holera mać dopiero od trójki ja wziołem, ale fajna zabawa była bo bestyjka mi za każdym razem drogę zajeżdżała :-D, gdybym nie jechał ze swoja kobietą to pewne bym ją na kawę zaprosił :-DDDDDDDD,
ale wracając do tematu, to rzeczywiście zawieszenie,(ja mam jeszcze utwardzone zawieszenie) i silniczek powodują ze autko ma sportowe aspiracje, aczkolwiek według mnie brakuje jeszcze z 20 koników i żeby nie było tej cholernej "dziury", dlatego moim zdanie mały virus i przykleiłbym sobie znaczek GT
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #59 - Czwartek, 19.07.2007, 10:19:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "JohnnyB"
autko ma sportowe aspiracje, aczkolwiek według mnie brakuje jeszcze z 20 koników i żeby nie było tej cholernej "dziury", dlatego moim zdanie mały virus i przykleiłbym sobie znaczek GT

Masz racje, 110tke bez wirusa to GT bym nie nazwał, chyba że przyspieszenie w granicach 10,2-10,5s do setki dla kogoś jest sportem :mrgreen: Samą 1110tką to można mieć problemy objechać Yarisa w D4D a o innych auta psedo sportowych lub sportowych nie wspomne, ale najlepsze jest to że były 90tki ze znaczkiem GT - tego to już wogóle nie rozumiem - chyba na wyścigi z seicento sie nadaje :zakrecony:
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 46   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Skocz do: