+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 46   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tarcze i klocki  (Przeczytany 403853 razy)
0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #570 - Niedziela, 14.08.2011, 19:28:57 - NIEPRZECZYTANA »

no mnie też czeka wymiana klocków i tarcz tylko jakie brać...znajomy mechanik mówił że Brembo albo TRW...te pierwsze na Alledrogo są w jakiś dziwnie śmiesznych cenach bo 200 zł za komplet tarcz i klocków...a muszę wymienić przed urlopem który mam za dwa tyg.
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #571 - Niedziela, 14.08.2011, 19:50:40 - NIEPRZECZYTANA »

ręce opadają, że takie gó*no za przeproszeniem robią, że się zaraz wichrują   :evil:   a zna ktoś orientacyjne ceny toczenia/szlifowania tarcz bez zdejmowania?
Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #572 - Niedziela, 14.08.2011, 21:14:27 - NIEPRZECZYTANA »

Qba 200zł to minimum. Wątpliwie opłacalne. Dodatkowo nie masz pewności, że nie pękną.
Z resztą może Ci grubo je skroić i zostaną Ci 2mm - kasa w błoto.
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #573 - Niedziela, 14.08.2011, 21:28:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Qba 200zł to minimum. Wątpliwie opłacalne. Dodatkowo nie masz pewności, że nie pękną.
Z resztą może Ci grubo je skroić i zostaną Ci 2mm - kasa w błoto.

Masakra jak się to czyta...
Jak się nie wie, to chyba lepiej nie pisać wcale niż takie brednie...200zł za toczenie dwóch tarcz hamulcowych? Zazwyczaj 15-20zł biorą od sztuki...
Jak się tokarz podejmuje toczenia, to raczej nie bedzie jechał do 2mm grubości, tylko zbierze do wyrównania tarczy, wtedy dopiero sprawdza się minimalną grubość tarczy i decyduje czy założyć, czy kosz... Jeśli grubość po toczeniu tarczy jest większa niż wymiar graniczny, to dlaczego ma pękać? Jakiś konkretny powód? A jeśli ktoś się decyduje założyć tarcze toczone poniżej wymiaru granicznego, to musi się liczyć z możliwością przegrzania tarczy i wystąpienia pęknięć, bo jednak będzie niższa pojemność cieplna takiej tarczy.
Moja rada, jak już Ci tarcze biją, to toczenie pomoże na krótki czas i wygnie je jeszcze bardziej, a dlaczego, to podręcznik wytrzymałości materiałów i materiałoznawstwo...
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 14.08.2011, 21:31:02 wysłane przez Leemarvin » Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #574 - Niedziela, 14.08.2011, 21:56:42 - NIEPRZECZYTANA »

Oj Leemarvin, jedziesz po ludziach a czytać nie umiesz.

Pokaż mi gdzie Ci przetoczą tarcze bez zdejmowania (jak pytal Qba) za 20zł.

Po drugie napisałem, że zostaną 2mm do granicznej grubości. Faktycznie tu się pomyliłem, bo miałem na myśli 0,2mm do grubości przy której zalecana jest wymiana tarcz.
Z resztą na logikę, wiedząc jakimi autami dysponuje Qba jak mógł bym napisać - toczyć tarcze do 2mm. Wentylowaną?...
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 14.08.2011, 21:59:49 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #575 - Niedziela, 14.08.2011, 22:19:26 - NIEPRZECZYTANA »

200ziko to faktycznie nie ma sensu, za te pieniądze (albo prawie za te) mam jedną nową tarczę...

Cytat: Leemarvin
podręcznik wytrzymałości materiałów i materiałoznawstwo...
dzięki, na pewno przeczytam...
Zapisane

Rynna83 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: PL
Samochód: Cordoba 1,4 16V AUA 2001

« Odpowiedz #576 - Niedziela, 14.08.2011, 23:59:26 - NIEPRZECZYTANA »

Ja założyłem mikody gt plus klocki ferodo premier, jeżdżę na nich od początku lipca i spisują się rewelacyjnie  :ok:
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #577 - Poniedziałek, 15.08.2011, 11:05:17 - NIEPRZECZYTANA »

Rynna83, bo trafiłeś na dobry egzemplarz.  :-X tylko sie cieszyć  :)
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #578 - Poniedziałek, 15.08.2011, 13:59:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mac456x9
Pokaż mi gdzie Ci przetoczą tarcze bez zdejmowania (jak pytal Qba) za 20zł.
Demontaż tarcz to jest 30 minut roboty... nie spotakłem się z toczeniem na aucie...

Drugie to, nie jadę po nikim, po prostu mam czasem taki ton wypowiedzi ;D
Inaczej zrozumiałem tekst toczenie do 2mm... stąd moja opinia...
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 15.08.2011, 14:12:02 wysłane przez Leemarvin » Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
TomekN Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Piaseczno
Samochód: Leon 1P 2007 1.9TDI BXE

« Odpowiedz #579 - Poniedziałek, 15.08.2011, 16:54:16 - NIEPRZECZYTANA »

też noszę się z zamiarem wymiany kompletu, niestety chyba niedawne deszcze i kałuże do 1/3 koła zniszczyły mi tarcze...
miałem brać ate pd + klocki ate ceramic, ale z tego co czytam, to widzę, że nie jest to dobry pomysł ;/ w poprzednim samochodzie (fabia) miałem zestaw tarcze bosch + oryginalne klocki i działało to dobrze, nic nie piszczało, nie krzywiło się

chyba pójdę teraz w podobnym kierunku, ew. kloce będą nie z aso
Zapisane

Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #580 - Poniedziałek, 15.08.2011, 18:03:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Leemarvin
nie spotakłem się z toczeniem na aucie...
toczy się i jest to podobno dużo lepsze niż zdejmowanie, tak to wygląda:

Zapisane

Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #581 - Poniedziałek, 15.08.2011, 19:08:48 - NIEPRZECZYTANA »

ooo to nie wiedziałem, że już to uskuteczniają u nas...
lepsze jest pewnie z powodu dopasowania i korekcji do bicia innych elementów układu napędowego: półosie, piasty itd... ale czy to warte 200zł? Za tą cenę masz praktycznie półtorej tarczy nowej...
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #582 - Poniedziałek, 15.08.2011, 19:10:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Leemarvin
ale czy to warte 200zł? Za tą cenę masz praktycznie półtorej tarczy nowej...
no właśnie tym bardziej, nie mam gwarancji, że bicie zaraz nie wróci, podobno po tym toczeniu nie wolno ściągać tarczy i ponownie zakładać, bo będzie do niczego
Zapisane

TomekN Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Piaseczno
Samochód: Leon 1P 2007 1.9TDI BXE

« Odpowiedz #583 - Poniedziałek, 15.08.2011, 19:19:10 - NIEPRZECZYTANA »

czy ktoś ma możliwość sprawdzić po vinie jakie powinny być tarcze do leona 1P? widziałem rozpiskę, w której dopasowuje się na podstawie kodów PR, ale żaden z wydrukowanych na naklejce kodów nie ma nic wspólnego z hamulcami... pozostaje chyba tylko vin? (tak wiem, że można jeszcze zmierzyć, ale nie mam teraz za bardzo warunków do zdejmowania koła, a nie chcę robić na ulicy)
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 15.08.2011, 19:20:15 wysłane przez TomekN » Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #584 - Poniedziałek, 15.08.2011, 20:25:00 - NIEPRZECZYTANA »

Podaj to PR.
Powiem Ci jakie tarcze masz.
Zapisane
Strony: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 46   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Tarcze i klocki
Skocz do: