+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» kontrolka od oleju
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: kontrolka od oleju  (Przeczytany 199487 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #210 - Wtorek, 07.12.2010, 21:26:01 - NIEPRZECZYTANA »

uszek, - kiedy jedziemy na Tyskie ?
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #211 - Wtorek, 07.12.2010, 21:26:28 - NIEPRZECZYTANA »

przyszly tydzien moze byc!! :pub:
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
cordoba98 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Tychy
Samochód: seat cordoba 98 1.4

« Odpowiedz #212 - Wtorek, 07.12.2010, 21:28:02 - NIEPRZECZYTANA »

no on na samym poczatku twierdzil ze to pompa i mowil ze to jest na 99,9% pewne. a auto ma przejechane 130tys.. ten mechanik chyba na prawde sam nie wie co tam jest zepsute i idzie na latwizne chcac wymienic silnik..
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #213 - Wtorek, 07.12.2010, 21:28:22 - NIEPRZECZYTANA »

w nie wiem jak w aexie ale w 1Z często się zdarza że pompa sięzacina i daje mega duże ciśnienie...
Zapisane
cordoba98 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Tychy
Samochód: seat cordoba 98 1.4

« Odpowiedz #214 - Wtorek, 07.12.2010, 21:29:37 - NIEPRZECZYTANA »

zapraszam xD
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #215 - Wtorek, 07.12.2010, 21:39:57 - NIEPRZECZYTANA »

przy 130 tys to on ledwo sie dobrze dotarl:D moj seat ma 280 i pompa jak nowa gorzej bylo z passatem bo tam pompa zamiast maksymalnie dawac 6 barów to dawala do 12 :D wychodzi na to im starsze tym lepsze  :rotfl: dobrze ze w pore zmienilem  :-X

kacperix w aex zawor cisnieniowy sie nie zacina

Napisano: Wtorek, 07.12.2010, 21:31:08


ja bym jeszcze zmienil czunik cisnienia oleju (pod kolektorem dolotowym po lewej stronie niebieski) moze on sie popsul i wszystko wariuje a mechanik nie wie co jest:) koszt to kolo 10-15 zl
druga sprawa to zeby sprawdzic czy pompa jest ok wystarczy na pewnym czujniku(niebieskim) dodac gazu, jesli kontrolka zgasnie winna jest pompa, trzeba miec dobry poziom oleju !!
i najwazniejsze to czujnik na desce sie pali jak cisnienie oleju spadnie ponizej 0.5 bara bo na takie cisnienie ejst czujnik
dodam ze nie ma czujnika na wysokie cisnienie  i cisnienie na biegu jalowym powinno byc w granicach 1 bara na wysokich nie jestem pewny ale do 5-6 chyba

Jesli tego testu na przygazowanie pompa nie przejdzie to ja trzeba wymienic i jesli na nowej bedzie to samo to do wymiany panewki lub nowy silnik
ale dalej bym obstawial ta odme albo czujnik
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 07.12.2010, 21:44:47 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
dziuber Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łomianki
Samochód: Ibiza GT TDi rocznik 1999 AFN

« Odpowiedz #216 - Niedziela, 06.03.2011, 11:17:47 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich, szukałem trochę po forum i nic nie znalazłem :( Spędziłem dwie noce na różnych forach i nic,nikt nie miał takiego przypadku jak ja mam. Mam IBI z 99r 1.9 TDi silnik AFN. Otóż moja usterka polega na tym, że po przekroczeniu 2 tysięcy obrotów zaczyna mrugać mi kontrolka od oleju i włącza się piszczyk w liczniku :( chyba już wszystko patrzyłem w silniku,turbo ok (tzn kierownice) drążek  rusza się w górę i w dół recznie. N75 sprawny, wężyki, rury gumowe całe, przepływka raczej sprawna ( VAG nic nie pokazuje ) Nie wiem, może wina oleju ( mam zalany mineralnym ) ? Filtr ? Pompa olejowa ? Turbo do regeneracji ? Napiszę jeszcze że turbo zaczyna się wkręcać po przekroczeniu 2000 obr i ciągnie jak szalone z tym że właśnie ta kontrolka i piszczyk mnie wkurza. Jeśli ktoś by mógł mi pomóc to z góry wielkie dzięki :) 
Zapisane

:)
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #217 - Niedziela, 06.03.2011, 11:35:25 - NIEPRZECZYTANA »

Kontrolka oleju nie ma raczej nic wspolnego z N75 i turbem.
Jesli czujnik cisnienia oleju do sprawdzenia. Manometr i pomiar.
Zapisane

dziuber Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łomianki
Samochód: Ibiza GT TDi rocznik 1999 AFN

« Odpowiedz #218 - Piątek, 29.04.2011, 20:05:16 - NIEPRZECZYTANA »

W tygodniu kupię czujnik i zmienię, zobaczę czy się poprawi. Jeśli ktoś inny by miał jakiś pomysł to proszę o wypowiedź :)

Napisano: Niedziela, 06.03.2011, 22:27:04


Witam, dzisiaj w końcu miałem trochę czasu aby pobawić się z tą kontrolką oleju.
I tak, po nitce do kłębka :) Idąc za kabelkiem od czujnika oleju, kabelek idzię po jakiś 20 cm w kiszkę, rozplątałem wszystko i okazało się że idzie ten kabelek jeszcze do dwóch innych czujników które są nad obudową filtra oleju. Jeden kabelek był zakończony gołą wsuwką i ten był ok, natomiast drugi był osłonięty taką samą gumkę jak czujnik w bloku i nie sprawdzałem wcześniej czy jest na swoim miejscu :) po zdjęciu gumki kabelek wraz z wsuwką był kompletnie zaśniedziały :( nowa końcówka i wszystko wróciło do normy :) powyżej 2000 obr nic nie piszczy nic nie mruga :) jestem tylko ciekaw od czego są te dwa czujniczki na obudowie filtra oleju ( od góry ) :)
Zapisane

:)
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #219 - Sobota, 30.04.2011, 20:08:16 - NIEPRZECZYTANA »

W ALH jest miejsce na czujnik temperatury. Może też być dwa progi ciśnienia oleju.
Zapisane

dziuber Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łomianki
Samochód: Ibiza GT TDi rocznik 1999 AFN

« Odpowiedz #220 - Sobota, 30.04.2011, 20:35:19 - NIEPRZECZYTANA »

tak też właśnie myślę :)
Zapisane

:)
eMKa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE

« Odpowiedz #221 - Środa, 01.02.2012, 20:17:53 - NIEPRZECZYTANA »

Witajcie.Byłem kilka dni w delegacji.Moja Cordoba stała cały czas w garażu-blaszaku. Dziś wróciłem,chciałem odpaliłem i kontrolka ciśnienia oleju nie gasła.Sprawdziłem bagnet-poniżej minimum.Pod korkiem oleju oczywiście maź,ale....zmarznięta.Wygląda to tak jakby posklejał piasek lub coś w tym rodzaju.Na zewnątrz wycieków nie było.Dolałem oleju,ale na bagnecie nic nie przybyło.Olej wymieniam regularnie.Mam wrażenie jakby mi olej zamarzł-to możliwe?Co radzicie? 
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #222 - Czwartek, 02.02.2012, 08:47:37 - NIEPRZECZYTANA »

Zaciagnij do ogrzewanego garazu min na dobe, pozniej odpalaj dopiero, jak lampka zgasnie to zrob ze 30km nastepnie wymien olej i oczysc odme
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #223 - Piątek, 03.02.2012, 00:06:55 - NIEPRZECZYTANA »

Witajcie.Byłem kilka dni w delegacji.Moja Cordoba stała cały czas w garażu-blaszaku. Dziś wróciłem,chciałem odpaliłem i kontrolka ciśnienia oleju nie gasła.Sprawdziłem bagnet-poniżej minimum.Pod korkiem oleju oczywiście maź,ale....zmarznięta.Wygląda to tak jakby posklejał piasek lub coś w tym rodzaju.Na zewnątrz wycieków nie było.Dolałem oleju,ale na bagnecie nic nie przybyło.Olej wymieniam regularnie.Mam wrażenie jakby mi olej zamarzł-to możliwe?Co radzicie? 

przegon dobrze  autko  :pub:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #224 - Piątek, 03.02.2012, 08:26:56 - NIEPRZECZYTANA »

Swietna porada zwlaszcza ze smarowania nie ma
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» kontrolka od oleju
Skocz do: