Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Amortyzatory z firmy Bilstein  (Przeczytany 17264 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
krzysiek79`
Gość



« Odpowiedz #15 - Niedziela, 20.05.2007, 17:21:58 - NIEPRZECZYTANA »

KYS, jak mozesz daj linka  do niego
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #16 - Niedziela, 20.05.2007, 21:52:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "krzysiek79`"
KYS, jak mozesz daj linka  do niego

http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1239352
Proszę bardzo  :ok:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Piotro Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław i okolice
Samochód: Ibiza FL '00, 1.4 AUD

« Odpowiedz #17 - Środa, 14.04.2010, 10:58:24 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam pytanie odnośnie amortyzatorów. Czy to są dobre ceny które mi proponują?
amortyzatory BILSTEIN:
VTE-A402 przod olejowe cena 159 pln za 1 szt
BTE-A637 tyl olejowe cena 133 pln za 1 szt
VNE-4501 przod gazowo-olejowe cena 159 pln za 1 szt
BNE-2865 tyl olejowo-gazowe cena 129 pln za 1 szt

oslony i odboje BILSTEIN:
ASP-A129 przednie cena 69 pln za kpl na 2 amortyzatory
ASP-A135 tylne cena 69 pln za kpl na 2 amortyzatory

gorne mozowanie amortyzatorow SWAG:
lozysko 32922498 cena 67 pln za 1 szt
lozysko + poduszka 30926460 cena 115 pln za kpl na 1 amortyzator

Doradźcie czy wymieniać od razu łożysko + poduszkę trochę to drogie ale z drugiej strony coś mi lekko puka w zawieszeniu przy dziurach i nierównościach ale nie mam pewności czy to łożysko  :o
Myślałem, że łożysko jest znacznie tańsze.

Napisano: Środa, 14.04.2010, 10:29:01


a i jeszcze jedno lepiej wziąć olejowe czy gazowo-olejowe?
jestem bliższy olejowych ze względu na stan naszych dróg.
Doradźcie :?:
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #18 - Środa, 14.04.2010, 11:00:52 - NIEPRZECZYTANA »

zastanó sie czy nie lepiej było by wziać gwint TaTechnix
Zapisane
Piotro Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław i okolice
Samochód: Ibiza FL '00, 1.4 AUD

« Odpowiedz #19 - Środa, 14.04.2010, 11:05:50 - NIEPRZECZYTANA »

myślę, że do mojego silnika raczej nie jest mi to potrzebne.
Ja takich prędkości zabójczych nie osiągnę przy moim 1,4 żebym wkładał sztywne zawieszenie
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #20 - Środa, 14.04.2010, 11:12:30 - NIEPRZECZYTANA »

tu nie chodzi o prędkość tylko o wyglad raczej, skoro 1.4 nie jedzei to niech wygląda :)
felga jest dobra a kasa zainwestowana podobna, w razie czego zawsze przed sprzedażą wrzucisz stary zawias a gwinta komuś pchniesz..
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #21 - Środa, 14.04.2010, 11:39:48 - NIEPRZECZYTANA »

Na olejowych bedziesz mial komfort, na gazowych troche twardsze, lozysko gorne ja bym zmienil bo wysypie ci sie na dobre za miesaic, 2 i znowu geomtria do roboty i kolejne 100zl. cale gorne mocowanie mozna kupic za ok 70zl/szt. lub samo lozysko za 20zl w focie.
Zapisane
Piotro Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław i okolice
Samochód: Ibiza FL '00, 1.4 AUD

« Odpowiedz #22 - Środa, 14.04.2010, 11:43:44 - NIEPRZECZYTANA »

czyli gościa poniosło trochę z ceną za łożysko + poduszka 150zł skoro mówisz że można to mieć za ok 70zł
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #23 - Środa, 14.04.2010, 11:45:42 - NIEPRZECZYTANA »

150 to duzo za poduche i lozysko. duzo za duzo, chyba ze za kpl lewa + prawa.

zadzwon 603307651, daniel i zapytaj o czesci.
Zapisane
Piotro Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław i okolice
Samochód: Ibiza FL '00, 1.4 AUD

« Odpowiedz #24 - Środa, 14.04.2010, 11:57:17 - NIEPRZECZYTANA »

poprawka chciał 115zł ale to i tak trochę za dużo.
Dzięki za tel. będę dzwonił
Zapisane
p14c3k Mężczyzna
Adam
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 01.07.2010, 21:09:51 - NIEPRZECZYTANA »

Wybaczcie za odgrzewanie ale stoje przed zakupem amorków, czy BNE-2865 nadają sie do cordoby vario sport 110km tdi '01??


Pozwole sobie zacytować część swojego posta z innego forum:

 z etki wynika:



Jakby były różnice między VARIO/sedan, pozatym przy opcji sportowego zaieszenia też

czyli ja powinienem mieć: 6K0 513 031 N

Natomiast katalog bilsteina podaje że :
BILSTEIN - B4 Gas BNE-2865
numery porównawcze
VW    6K0 513 031 M
VW    6K0 513 031 N
VW    6K0 513 031 S
   
VW    6K0 513 033 D
VW    6K0 513 033 E
VW    6K0 513 033 F
   
VW    6K0 513 033 M

Czyli pasuje do wszystkich wersji ??
Ktoś mogłby rozjaśnić jak to w końcu jest z tymi amorkami z tyłu ??

Jak się ma sprawa z KYB ?? Też jest tylko jednen mogel ??

A może w ETCE, zawieszenie sportowe, rozumiane jest jako zawieszenie z cupry lub GTI ?? Ja jestem pewien że za czasów jak ETKA lączyła sie i sprawdzała po VIN, w wyposażeniu miałem zaznaczone 'zawieszenie sportowe'. Ale wydaje mi się że tam jest jeszcze inne..
« Ostatnia zmiana: Środa, 07.07.2010, 06:29:49 wysłane przez p14c3k » Zapisane

Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Amortyzatory z firmy Bilstein
Skocz do: