Zaczynamy
Silnik wymontowany z auta
Rozkręcamy tylny korpus przy pomocy klucza imbusowego
Razem z pokrywą powinien wyjść plastikowy trzpień z wężykiem ale raczej będzie siedział w środku
Wyjmujemy dyszę spryskiwacza (czasem trzeba użyć więcej siły
Wyjęta dysza
Teraz wyjmujemy trzpień z wężykiem który wchodzi do osi wycieraczki
Trzpień wewnątrz osi posiada miedzianą cieńką rurką która w moim wypadku tak się zapiekła na końcu, że ruch wycieraczki ukręcił ją w połowie
Pozostałą część rurki która została wewnątrz osi musiałem rozwiercić delikatnie od strony dyszy żeby można było ją wyjąć.Następnie odzyskaną rurkę spiłowałem tak by miała równe powierzchnie na końcach.Z braku czegoś innego połączyłem metalowe rurki koszulką termozgrzewalną ( nie może być zbyt gruba ponieważ wewnątrz osi w miejscu osadzenia dyszy jest przewężenie) teraz przymierzamy czy rurka ma odpowiednią długość po włożeniu do osi wycieraczki (powinna być trochę krótsza zeby dysza spryskiwacza weszła PRAWIE do końca.Całość wyjmujemy i dodatkowo spajamy klejem (Kropelka)
Przed osadzeniem w osi posmarujcie rurkę tym smarem z przekładni.
Koszt naprawy w przybliżeniu 3 PLN
Myslę, że nie będzie większych problemów przy naprawie jak co to PW lub mail
Pozdrawiam i życzę owocnej pracy