+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Resetowanie kompa w aucie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Resetowanie kompa w aucie  (Przeczytany 49831 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
K Milczarek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: SEAT ALTEA , 2005 , 1.6.

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 01.03.2007, 21:43:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
polacz obie wersje razem

No tak i zrobie tu drugi IRAK
Zapisane

Była cordoba '95 1.6 1F LPG, była Bora '99 2.0 LPG
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #16 - Czwartek, 01.03.2007, 21:50:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "K Milczarek"
No tak i zrobie tu drugi IRAK
 :zakrecony:  :niewiem:  i tak i tak bedzie OK ale nie wlaczaj LPG
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 01.03.2007, 21:54:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "K Milczarek"
Czyli w końcu jak bo zamierzam przeprowadzić taką akcję i nie wiem którą wersję wubrać ( a akumulator jyż odłączony )

A mozna wiedziec w jakim celu?
Zapisane

K Milczarek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: SEAT ALTEA , 2005 , 1.6.

« Odpowiedz #18 - Piątek, 02.03.2007, 08:39:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"
A mozna wiedziec w jakim celu?

Problemy z LPG Na bęzynie wszystko jest ok natomiast na gazie jadąc w trasie (nawet 30 min ) gdzie obroty są przeważnie powyżej 3000 i wyżucę na luz to też obroty zchodzo do 2000-2100 i niżej nie da rady chyba że zgaszę motor to mam spokuj na 15-20 min i znowy to samo.
Natomiast w mieście gdzie obroty sie co trochę zmieniają to wszystko jest ok
A całą tą akcję resetu kompa ''doradził" mi gazownik ale jak mi się popitoli gożej to go zleję chyba :mrgreen:
Zapisane

Była cordoba '95 1.6 1F LPG, była Bora '99 2.0 LPG
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #19 - Piątek, 02.03.2007, 10:43:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "K Milczarek"
wyżucę na luz to też obroty zchodzo do 2000-2100
a filtr? http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3939.0&highlight=2100
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
K Milczarek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: SEAT ALTEA , 2005 , 1.6.

« Odpowiedz #20 - Piątek, 02.03.2007, 13:38:29 - NIEPRZECZYTANA »

Filtr wymieniony.
Zrobiłem według tuj wersji
Cytat: "Marooo9"
rano załóz klemy i dopal auto na benyznie , niech pochodzi sobie ( po resecie może troche niestabilnie pracować) aż sie troche zagrzeje, potem pojeździj tylko i wyłacznie na benzynie ( nie wolno przełanczac na LPG ani na sekunde ) , zrób 20 km , nawet z 50km


zrobiłem około 50 km po trasie spowrotem już na gazieżeby sprawdić czy cała akcja miałe jakiś sens
I tu zaskoczenie ( miłe ) fura puki co sprawuje się rewelka  nie zawiesiła sie ani razu także może to pomogło tylko ciekawe na jak długo
Zapisane

Była cordoba '95 1.6 1F LPG, była Bora '99 2.0 LPG
Jacenty85
Gość



« Odpowiedz #21 - Czwartek, 15.03.2007, 12:42:54 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli chodzi o sterowanie elektroniczne to najczęściej przy wielopunktowym wtrysku odłączanie klem nic a nic nie pomaga. Błędy zostają zapisane w pamięci na stałe. Później nic nie trzeba robić tylko założyć kleme i jeździć. Jedyne co się dzieje to nastawienie przepustnicy. Tak więc jeśli ktoś czyscił zaleca się odłączenie aku na skutek czego nastawnik powinien wrócić do pozycji poprawnej. Nie zawsze tak się dzieje ale jesli ktos na brudnej przepustnicy nie jeździł przez kilka lat to powinno obyć się bez kalibracji. Dla zainteresowanych dodam, że resetowanie kompa poprzez odłączenie klem ma zastosowanie w Fordach na jednopunktowym wtrysku.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Resetowanie kompa w aucie
Skocz do: