+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Zmiana zegarów - Toledo 1L
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zmiana zegarów - Toledo 1L  (Przeczytany 11331 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
monopolowy
Gość



« Niedziela, 29.10.2006, 20:59:07 - NIEPRZECZYTANA »

Wkurzają mnie już niewyraźne i archaiczne zegary w moim Toledo z 1998r. Chciałbym je zamienić na jakieś nowoczesne, np. od Golfa IV, takie podświetlane od tyłu a nie jakąś lampką z góry czy z boku:) Ma ktoś może doświadczenie w takich działaniach? Z jakimi kosztami muszę się liczyć?
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 29.10.2006, 21:39:29 - NIEPRZECZYTANA »

---> Zobacz Tutaj <---
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

monopolowy
Gość



« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 30.10.2006, 17:19:55 - NIEPRZECZYTANA »

Link fajny, ale chciałem sobie zmienić zegary na te niebieskie z Golfa:) Bardziej mi pasuje taki układ, te od seata są że tak powiem - średnie. Aha - silnik 1.9 TDi AFN, oczywiście z MFD.
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 30.10.2006, 19:31:13 - NIEPRZECZYTANA »

Trzeba szukać z efektem INDIGLO
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

monopolowy
Gość



« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 30.10.2006, 20:54:43 - NIEPRZECZYTANA »

Ok, znalazłem takie na allegro, w zasadzie mogą być:) Jest tylko jeden problem - co ze wskazówką? Chciałbym też mieć podświetloną, np. na czerwono przy niebieskich zegarach, bo po założeniu zegarów indiglo wyłączam przecież główne oświetlenie zegarów (to górne, czerwone lampki), więc wskazówka stanie się niewidoczna. A może się mylę?
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 30.10.2006, 21:17:43 - NIEPRZECZYTANA »

Zaglądnij do: ---> Tego Tematu <---

Co prawda nie dotyczy Toledo - ale zawsze mozesz popytać o więcej Naszego kolegi.
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

monopolowy
Gość



« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 30.10.2006, 22:55:14 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki:) Ciekaw jestem jak podświetlana jest wskazówka w seryjnych wozach, np. w rzeczonym Golfie, bo z tego co wiem to ta farbka fluorescencyjna zanika po pewnym czasie i trzeba ponawiać malowanie.

[ Dodano: 2006-12-19, 16:17 ]
Postanowiłem zmienić zegary na seryjne od innego samochodu, bez wynalazków typu indiglo. W grę wchodzą zegary od Golfa IV lub Toledo II (lub pokrewne w tej technologii, tzn tarcza podświetlana od tyłu i podświetlana wskazówka, mogą być od Passata albo od Ibizy). W związku z tym mam pytanie. Jak wygląda wymiana takich zegarów? Czy w ogóle da się to zrobić? Czy trzeba ciąć je do wymiaru? Teraz mam zwykłe zegary od Toledo 1, mam komputerek, mechaniczny licznik kilometrów i prędkościomierz z linką:) Czy warto w ogóle brać się za przeróbkę?
Zapisane
cowall
Gość



« Odpowiedz #7 - Wtorek, 19.12.2006, 18:57:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "monopolowy"
Dzięki:) Ciekaw jestem jak podświetlana jest wskazówka w seryjnych wozach, np. w rzeczonym Golfie, bo z tego co wiem to ta farbka fluorescencyjna zanika po pewnym czasie i trzeba ponawiać malowanie.

[ Dodano: 2006-12-19, 16:17 ]
Postanowiłem zmienić zegary na seryjne od innego samochodu, bez wynalazków typu indiglo. W grę wchodzą zegary od Golfa IV lub Toledo II (lub pokrewne w tej technologii, tzn tarcza podświetlana od tyłu i podświetlana wskazówka, mogą być od Passata albo od Ibizy). W związku z tym mam pytanie. Jak wygląda wymiana takich zegarów? Czy w ogóle da się to zrobić? Czy trzeba ciąć je do wymiaru? Teraz mam zwykłe zegary od Toledo 1, mam komputerek, mechaniczny licznik kilometrów i prędkościomierz z linką:) Czy warto w ogóle brać się za przeróbkę?


jak Ci się uda wstawić błękitne od golfa to daj znać  :mikolaj:
Zapisane
tobi_82
Gość



« Odpowiedz #8 - Środa, 20.12.2006, 18:57:04 - NIEPRZECZYTANA »

Takie ciekawie wyglądają:

http://allegro.pl/item149007064_moman_indiglo_seat_toledo_tego_ci_brakuje_.html
Zapisane
monopolowy
Gość



« Odpowiedz #9 - Czwartek, 21.12.2006, 19:08:37 - NIEPRZECZYTANA »

Kurcze, pisałem BEZ WYNALAZKÓW TYPU INDIGLO. Chcę seryjne od Golfa IV, Toledo II albo inych z grupy VW z podświetlaną wskazówką i tarczą.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 02.01.2007, 19:26:19 - NIEPRZECZYTANA »

Napewno sie komus przyda  ;-)
>>> Rozebranie kokpitu i wyjęcie licznika <<<
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
SPAWN-666
Gość



« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 12.02.2007, 14:55:43 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich którzy posiadaczy seatów (ibaza cordoba) którzy przekładali liczniki z GOLFA IV aby dzielili się swoimi problemami i pomagali innym w ich rozwiązywaniu. Ja zamontowałem zegary od GOLFa IV (obr 7000 pred. 220km/h) do mojej ibizy 1.4 AEX 97r (obr 6500 pręd. 200km/h) wszystko super oprócz 3ech rzeczy wskaźnika paliwa, kontrolki oleju i prędkościomierza. Awienc wskaźnik paliwa aby działał poprawnie należy zmienić przy pompie paliwa pływak i płytkę po której się porusza i zastąpić ją z golfa IV kontrolkę oleju należy zastąpić inną kontrolką na zewnątrz lub zainstalować czujnik temperatury oleju i wkodować go w komputer i podpiąć pod licznik ale mój sposób jest szybszy i łatwiejszy, i ostatni problem prędkościomierz wskazuje błendznie o 5/8km zaobserwowałem to bo wcześniej przy 2000obr miałem 65km/h i przy 3000obr miałem 100km/h a teraz przy 2000ob mam 60km/h i przy 3000obr mam 91/92km/h i moje pytanie jest następujące czy można skorygować ten błąd prędkościomierza ?????

[ Dodano: 2007-02-12, 14:56 ]
http://klubseata.pl/viewtopic.php?p=44502#44502
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Zmiana zegarów - Toledo 1L
Skocz do: