+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» szarpanie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: szarpanie  (Przeczytany 137240 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
waligmag Kobieta
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Środa Wlkp./Poznań
Samochód: Ibiza 2003 1,2 KAT

« Odpowiedz #75 - Środa, 29.06.2011, 19:29:52 - NIEPRZECZYTANA »

przy każdej :(((( dziś mi sie własnie to stało :(

Napisano: Środa, 29.06.2011, 20:16:33


przy każdej niestety :( dzis mi się to stało jak jechałam do pracy

Napisano: Środa, 29.06.2011, 20:18:08


kurcze!!!!!
dzięki ze podjąłeś temat.... Jestem w pracy i nie było mnie przez chwile a Ciebie juz nie ma  :'(  Jestem załamana bo nie wiem jak do domu wróce - Iza kaszle a ja mam 40 kilosów przed sobą i pojadę po 23:00.
Zapisane
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi

« Odpowiedz #76 - Środa, 29.06.2011, 21:15:54 - NIEPRZECZYTANA »

jakis  slabych mechaniköw  mas   ;) , zalej dobrego paliwa  powinno byc si  a  filterki kiedy wymieniane  bo moze  zapchane sa ?
Zapisane

Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski  leza w garazu
waligmag Kobieta
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Środa Wlkp./Poznań
Samochód: Ibiza 2003 1,2 KAT

« Odpowiedz #77 - Czwartek, 30.06.2011, 15:35:35 - NIEPRZECZYTANA »

 Tez mi sie wydaje że sa do bani - mechanicy :) Tyle sie naczytałam ze niedługo sama wyeliminuję usterkę :) Zrobiłam juz liste co nalezy sprawdzić i jak pojadę do innego mechanika to dam im instrukcje co maja zbadać. Wlałam dobre paliwo + specyfik do benzyny który ma oczyszczać układ paliwowy i wtryskiwacze ale jak na razie kicha :( Filterek od paliwa był wymieniany na nowy 2 tygodnie temu jak pierwszy raz Iza zaczkała... Po wymianie nadal szarpała.... Sprawdzali tez jakiś przekaźnik od paliwa, cały wydech, katalizator... Wymienione też było niedawno cos co reguluje temperaturę bo było podejrzenie że jak bryczka się rozgrzewa co coś sie zapowietrza... nie wiem dokładnie bo to robił mi mój najlepszy na świecie mechanik, któremu ufałam bezgranicznie ale niestety 2 tygodnie temu zszedł z tego świat w wieku 33 lat  :'( Izuni nie zdążył naprawić i teraz się bujam z mechanikami pożal sie Boże....  Wczoraj jak wyjeżdżałam z pracy do domu autko czkało i przerywało całą trasę przez Poznań aż do wylotu z miasta.... Masakra... nie mogłam w ogóle rozwinać prędkości, na 2 było najgorzej.... W końcu na prostej doszłam do 4 i nagle wszystko wróciło do normy.... Całą droge do domu - 40 kilosów bez zająkniecia.... Nie rozumiem....
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #78 - Czwartek, 30.06.2011, 20:46:39 - NIEPRZECZYTANA »

przy pierwszej możliwości, podepnij się pod VAG i sprawdź, czy nie masz błędów, coś się powinno pokazać - wklej to na forum i będziemy szukać dalej, żeby z fusów nie wróżyć.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
waligmag Kobieta
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Środa Wlkp./Poznań
Samochód: Ibiza 2003 1,2 KAT

« Odpowiedz #79 - Czwartek, 30.06.2011, 21:06:05 - NIEPRZECZYTANA »

Był podpięty i nie wykazuje żadnych błędów!!!!!! Dlatego jest taki problem :(  Pali mi się jednak cały czas check ale KAZDY mechanik z 4, który to badał twierdzi, że to od złej mieszanki paliwa :( kazali mi zmienic stację paliw bo kiedys tankowałam na takiej małej, prywatnej.... Zmieniłam ale kontrolka się pali :((((( Dodam, że specjalnie pojechałam do mechanika, który ma oprogramowanie od Seata/VW.... Rece opadają  :?:
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #80 - Czwartek, 30.06.2011, 21:10:10 - NIEPRZECZYTANA »

przy pierwszej możliwości, podepnij się pod VAG i sprawdź, czy nie masz błędów, coś się powinno pokazać - wklej to na forum i będziemy szukać dalej, żeby z fusów nie wróżyć.

Czytaj forum ze zrozumieniem a nie po łebkach  :!: Wpadasz na chwilę i siejesz panikę, zamiast czytać co było wcześniej napisane.


A ja się zapytam od końca - a jak się tankujesz do pełna czy po parę litrów ? Jak do pełna to czy szarpanie jest przy pełnym baku czy jak jest połowa, jedna czwarta... mniej ???

Czy nie masz gdzieś przebicia na kablach WN ? Można sprawdzić na włączonym silniku w ciemnościach - pryskając wodą w ich kierunku - np. spryskiwaczem - jak widać przeskakujące iskry to mogą być kable do wymiany - to możesz sprawdzić sama.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 30.06.2011, 21:12:47 wysłane przez punchoo » Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #81 - Czwartek, 30.06.2011, 21:18:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: waligmag
Był podpięty i nie wykazuje żadnych błędów!!!!!! [...] Pali mi się jednak cały czas check
A to możliwe, żeby świeciła się kontrolka check engine i nie było żadnych błędów :?:  :-\
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #82 - Czwartek, 30.06.2011, 21:19:57 - NIEPRZECZYTANA »

jak sie pali check engine to błąd musi być, nie chce być złym prorokiem bo sonda troche kosztuje i może jak najbardziej powodować objawy które opisujesz, niestety nie wiem czy w twoim modelu można po prostu powiedzieć jej papa i zastąpić ją 'czymś' innym.
do swojej listy jak dla mnie dorzuć sprawdzenie elektryki począwszy od dokręcenia klem, sprawdzenia masy, kable zapłonowe, świece, moduł, kopułka i palec.. do tego czujnik położenia wału do sprawdzenia)
spróbuj zaobserwować jeszcze jakieś szczegóły czy auto na wolnych obrotach chodzi równo, nie falują obroty? czy jak już się rozpędzi i zrzucisz na luz to obroty schodzą jednostajnie, czy na biegu z 4-5tys jak odpuścisz gaz to również szarpie schodząc na niższe obroty na biegu, w jakim zakresie obrotów
Zapisane
waligmag Kobieta
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Środa Wlkp./Poznań
Samochód: Ibiza 2003 1,2 KAT

« Odpowiedz #83 - Czwartek, 30.06.2011, 21:35:16 - NIEPRZECZYTANA »

Boże chłopaki!!!! Ja sobie tego sama nie sprawdze - jestem kobieta i nie znam sie :(((( Szukam po prostu pomocy... I tak Wam jestem wdzięczna że mi odpowiadacie :)))
Tankuje do pełna - Iza czka bez względu na ilośc paliwa.... Pytałam mechaników o sondę bo tez mi sie wydawało że może byc walnieta ale powiedzieli, że ja sprawdzali i jest dobra :( na mojej liscie jest napisane wszytko to co wymieniłes plus jeszcze System recyrkulacji spalin EGR, przepustnica, nieszczelność intercoolera, nastawnik pompy i jeszcze parę...
Auto na wolnych obrotach chodzi równo, nie falują obroty...Jak już się rozpędzi i zrzucam na luz to obroty schodzą jednostajnie, a na biegu z 4-5tys jak odpuszczam gaz to nie szarpie - szarpie jak dodaje gazu, na jałowym nic sie nie dzieje, obroty spadaja i nie falują.... Najgorzej jest jak ruszam... Jak juz sie rozpedze i pulsacyjnie delikatnie dodaje gazu to jakoś idzie ale jak wcisne gaz do dechy będac na 5 biegu to szarpie :(
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #84 - Czwartek, 30.06.2011, 21:39:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: waligmag
nieszczelność intercoolera, nastawnik pompy
czasem nie wyskocz z tym do mechanika bo jeszcze zacznie szukać u Ciebie w aucie i znajdzie coś czego nie masz  :rotfl:
wrzuć listę tutaj to Ci podpowiemy co możesz pominąć
Zapisane
waligmag Kobieta
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Środa Wlkp./Poznań
Samochód: Ibiza 2003 1,2 KAT

« Odpowiedz #85 - Czwartek, 30.06.2011, 21:47:00 - NIEPRZECZYTANA »

Smiejesz się ze mnie a ja jestem załamana  :(

Napisano: Czwartek, 30.06.2011, 22:42:34


sonda lambda, katalizator, zaśniedziałe styki - słabe połączenie komputera z masą, świece, kable, cewka zapłonowa, silnie zabrudzona przepustnica, Syf w zbiorniku paliwa, krokowiec, przepustnica, wtryskiwacz, lewe powietrze,przeczyścić kopułke ? palec, Mocowanie pompy , wężyk wysokociśnieniowy... oto reszta z mojej listy
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #86 - Czwartek, 30.06.2011, 21:48:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: punchoo
Czytaj forum ze zrozumieniem a nie po łebkach  :!: Wpadasz na chwilę i siejesz panikę, zamiast czytać co było wcześniej napisane.
Cytat: KYS
A to możliwe, żeby świeciła się kontrolka check engine i nie było żadnych błędów :?:  :-\
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 30.06.2011, 21:50:02 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #87 - Czwartek, 30.06.2011, 21:48:50 - NIEPRZECZYTANA »

Słuchaj. Intercooler to jest chłodnica powietrza które powiedzmy "krąży" po silniku. U Ciebie tego nie ma bo jest tylko w niektórych autach z turbo lub kompresorem (doładowanymi).
Zapisane
waligmag Kobieta
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Środa Wlkp./Poznań
Samochód: Ibiza 2003 1,2 KAT

« Odpowiedz #88 - Czwartek, 30.06.2011, 21:51:56 - NIEPRZECZYTANA »

he, he :)))) dzięki!!!! Wykreślam :)
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #89 - Czwartek, 30.06.2011, 21:53:53 - NIEPRZECZYTANA »

z WLKP  sprawdzony serwis który rozwiąże twój problem na 99% to http://www.dyno.pl/
http://www.dyno.pl/lokalizacja.html z tego co wiem jednak to do 6.07 niedostępny ale zadzwoń i zapytaj jak Ci po drodze
Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» szarpanie
Skocz do: