+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» szarpanie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: szarpanie  (Przeczytany 137204 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Mike_C Mężczyzna
Black Devil Car
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba, 94r, 1.6 ABU

« Odpowiedz #60 - Piątek, 25.07.2008, 20:23:18 - NIEPRZECZYTANA »

nie na benzynce jest oki dlatego tak do końca nie wierze w winę przewodów...
Zapisane

Cordoba GLX, 1.6, ABU, 1994 r. I'm riding around in my Black Devil Car
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #61 - Piątek, 25.07.2008, 20:28:26 - NIEPRZECZYTANA »

nie na benzynce jest oki dlatego tak do końca nie wierze w winę przewodów...
no i dla tego wlasnie spora wina lezy po stronie ukladu zaplonowego, na LPG potrzebna jest mocniejsza iskra
ja mialem szarpniecia przez rozdzielacz i swiece
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mike_C Mężczyzna
Black Devil Car
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba, 94r, 1.6 ABU

« Odpowiedz #62 - Sobota, 26.07.2008, 07:50:28 - NIEPRZECZYTANA »

mam nowy trop... wczoraj wieczorem i dziś rano zauważyłem że szarpnięcia pojawiają się w momencie kiedy silnik złapie już większą temperaturę...myślisz raby że to też kwestia rozdzielacza i świec
Zapisane

Cordoba GLX, 1.6, ABU, 1994 r. I'm riding around in my Black Devil Car
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #63 - Sobota, 26.07.2008, 08:04:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Mike_C
myślisz raby że to też kwestia rozdzielacza i świec
przy LPG instalacja zaplonowa musi byc w bardzo dobrym stanie
ja mialem przerwe na wypalonych swiecach ok 1mm i szarpalo na niskich obrotach
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=713.msg100331#msg100331
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mike_C Mężczyzna
Black Devil Car
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba, 94r, 1.6 ABU

« Odpowiedz #64 - Sobota, 26.07.2008, 08:58:13 - NIEPRZECZYTANA »

ale świece mam NGK i do tego mają z pół roku tak samo jak pozostałe elementy które wcześniej wymieniłem... zobacze co mi powiedzą w tygodniu magicy gazownicy...raby dzięki za zainteresowanie  :pub:
Zapisane

Cordoba GLX, 1.6, ABU, 1994 r. I'm riding around in my Black Devil Car
poandy
Gość



« Odpowiedz #65 - Sobota, 26.07.2008, 16:31:50 - NIEPRZECZYTANA »

No to włóż od razu świece 0,8(np.iskra do gazu).Nie chcę przytaczać za i przeciw ale mimo różnicy zdań na forach lepiej na lpg sprawują sie świece jednoelektrodowe i z mniejszą przerwą(palec czysty i kable-zdejmij metalowe nakładki).Sprawdzone empirycznie.Filtr gazu sprawdziłeś?
Zapisane
Mike_C Mężczyzna
Black Devil Car
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba, 94r, 1.6 ABU

« Odpowiedz #66 - Czwartek, 21.08.2008, 21:25:50 - NIEPRZECZYTANA »

a więc moi drodzy okazało się że cała wina była w przewodach po wymianie przewodów zrobiłem tysiąc kilometrów i samochodzik bryka jak dawniej. radze więc nie kupować rzeczy sygnowanych logiem KAGER. pozdrawiam
Zapisane

Cordoba GLX, 1.6, ABU, 1994 r. I'm riding around in my Black Devil Car
zechu Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #67 - Środa, 17.09.2008, 16:04:33 - NIEPRZECZYTANA »

Po pierwszych chłodnych dniach zauwazyłem że zanim wskazówka temperatury nie drgnie to przy nizszych obrotach poszarpuje-szczegolnie toz po zmianie biegu jest szarpaniecie. Pozniej jest juz normalnie-na gazie i na lpg tak samo-tu i tu jak zimny to szarpniecia są-tyle że na lpg bardziej sie je czuje. Swiece latem wymieniane. Trop pada na przewody-co myslicie?
Zapisane
PWL Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Radom/okolice
Samochód: Cordoba SXE '98, 1.6 AEE + LPG II gen.

« Odpowiedz #68 - Poniedziałek, 22.09.2008, 11:24:34 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Temat szarpanie to i ja zapytam o swoje dolegliwości.

Moja cordoba szarpie na benzynie w zakresie od 1500 - 2500 obr/min, powyżej tych obrotów idzie równo.
W momencie gdy auto szarpie (dajmy na to mam 2000 obr/min) to wtedy strasznie kopci na czarno - smiało mozna porównać do stara 200 (widze wielką czarną smuge za swoim autem.
Na gazie nie mam żadnych problemów, auto idzie równo i nic nie kopci.

Podejrzewam, że problem tkwi albo w lambdzie albo we wtryskiwaczach.

9 miesięcy temu wymieniałem sonde. Poprzednia się rozsypała i kupiłem NGK uniwersalną na allegro za 100 PLN. Problem wtedy sie rozwiązał było git. Ale możliwe jest ze ta sonda nie jest w 100% kompatybilna ze sterownikiem. Wtedy za orginał do 1.6 AEE powiedzieli mi jakies 400 PLN.

Ewentualnie wtryskiwacze sie zapiekły. Ostatnio wlałem jakis srodek (nie pamietam nazwy) ale nic sie nie zmieniło. Kilka dni temu kupiłem STP wlałem i jest troche lepiej ale ciągle poszarpuje w tym zakresie o którym mówiłem.
Wg mnie odpowiedz nasuwa sie sama - wtryskiwacze, ale chciałem poradzić sie bardziej zorientowanych ludzi.
Na VAGu nie mam błędów

Przewody, świece, kpułka, palec były wymieniane jakiś rok temu.

Auto ma 178 000 km, Mam go "od" 30 000 i wiekszosc jezdze na gazie. Pobiera tez troche oleju (borykam sie z tym) i słyszałem ze podobno katalizator sie zapycha w momencie kiedy auto wciaga olej, ale nie wydaje mi sie zeby to była przyczyna tego ze szarpie.

Dzieki podpowiedzi


« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 22.09.2008, 11:31:15 wysłane przez PWL » Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #69 - Wtorek, 01.03.2011, 17:55:32 - NIEPRZECZYTANA »

Od pewnego czasu mam pewien problem. Podczas zdecydowanego przyspieszania auto hamuje na około 1 sekundę, po czym wyrywa do przdodu. Nie jest to zależne od warunków atmosferycznych (wilgoć, temp. +/-). Bez znaczenia rodzaj paliwa. Sytuacja zbiegła się z naprawą (spawaniem) tłumika oraz "dziwnym zachowaniem" sterownika od gazu (Bingo) - tzn. podczas każdego wyłączenia zapłonu generuje sygnał dźwiękowy, identyczny do przełączenia na paliwo (po wyczerpaniu gazu).
Auto odpala na dotyk, obroty nie falują Zauważyłem, że czasami na luzie Ibi przytrzymuje wyższe obroty przez dłuższą chwilę. Co dziwne, potrafi jeździć przez tydzień bez powyższych objawów, a w niespodziewanej chwili (czyt. wyprzedzanie) zrobić niespodziankę   :-X Jednego dnia (trasa około 50) przez 15km auto zachowywało się j/w, natomiast przez kolejne 35km zapierniczało, aż miło...  :huh:

Przeczyściłem kopułkę z paluchem, następne będą pewnie kable. Świece wymieniałem w zeszłym roku na NGK.
Spotkaliście się z podobnym przypadkiem? Coś z elektryką, czy szukać gdzie indziej?  :-\
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #70 - Środa, 02.03.2011, 11:23:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: PWL
Wg mnie odpowiedz nasuwa sie sama - wtryskiwacze, ale chciałem poradzić sie bardziej zorientowanych ludzi.
pompa? regulator cisnienia na listwie? puszcza olej znaczaco do cylindrow?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Zupa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba SE '98 1.6 LPG

« Odpowiedz #71 - Środa, 02.03.2011, 22:12:09 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam podobny przypadek z tym, że u mnie lubi strasznie szarpać przy jedynce/dwójce. Jadąc na obrotach w okolicy 2000 po chwili zaczyna się niemiłosierne szarpanie. Ja mam zamiar wybrać się do warsztatu, może oni będą coś wiedzieli na ten temat.
Zapisane
mrose Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat cordoba 2000 ALM-1.6

« Odpowiedz #72 - Wtorek, 31.05.2011, 19:18:16 - NIEPRZECZYTANA »

witam. mam podobny probelm z corbi 1.6 alm 55kw PB + LPG, na gazie jedzie aż miło, ale na PB czasami robi psikusy od 2000 obrotów do 3000 obrotów szarpie jakby paliwo nie dochodziło, powyżej 3000 chodzi aż miło.
czy poprzednicy usunęli już yen sam problem w swoich autach?
proszę sie podzielić informacją to było powodem tych szarpań?
Zapisane
waligmag Kobieta
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Środa Wlkp./Poznań
Samochód: Ibiza 2003 1,2 KAT

« Odpowiedz #73 - Środa, 29.06.2011, 18:21:41 - NIEPRZECZYTANA »

RATUNKU!!!!!!! Jestem kobietą więc sie nie śmiejcie ze mnie jak napiszę jakies głupoty :P mam problem z moja Izunia :( żaden mechanik nie może znaleźć przyczyny usterki a Izunia ni stąd ni zowąd dostaje czkawki i dławi sie i przerywa  :'(  objaw jest taki jakbym jechała przy prędkości 20 km/h na 5 biegu i dodawała gazu - jest słaba i sie krztusi, szarpie autem i nie ma siły jechać. MASAKRA normalna!!!! Muszę dodawać delikatnie gazu i to pulsacyjne. Wtedy jakoś sie rozpędza ale cały czas musze tego gazu dodawac pulsacyjnie bo jak wcisne pedał mocniej natychmiast szarpie  >:( . Mechanicy wszystko podobno juz sprawdzili i nie ma zadnej awarii, komputer tez nic nie pokazuje. Auto samo sie naprawia a potem znowu psuje. A!!!! na wstecznym idzie OK  :-\ Cały czas ( bez względu na to czy auto idzie dobrze czy czka ) pali mi się kontrolka sondy lambdy ale mechanik twierdzi, ze to wina paliwa - tankuję na Orlenie bo tak mi każa!!!!!!! Ratujcie chłopaki, podpowiedzcie mi na co choruje moja Izunia. Dzięki
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #74 - Środa, 29.06.2011, 18:26:33 - NIEPRZECZYTANA »

szarpanie jest przy każdej pogodzie czy zazwyczaj jak jest wilgoć, deszcze itp?
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» szarpanie
Skocz do: