Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dziwny problem z hamulcami  (Przeczytany 64998 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #45 - Środa, 24.09.2008, 14:46:24 - NIEPRZECZYTANA »

Wydaje mi się że są zestawy naprawcze, czyli membrana serwa, zawory, uszczelki i sprężyna, ale pewny nie jestem. Łatwiej chyba kupić używke.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #46 - Środa, 24.09.2008, 20:18:38 - NIEPRZECZYTANA »

kup cale i nie kombinuj :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
przemek123156 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: CBY
Samochód: cordoba 1.9D '94 1Y

« Odpowiedz #47 - Środa, 28.01.2009, 21:23:42 - NIEPRZECZYTANA »

witam, a ja mam takie pytanie odnośnie serwa, chodzi mi o to czy ten "bolec", który z niego wychodzi i opiera się na nim pedał hamulca powinien być taki, że tak powiem luźny czy tez może powinien być nieruchomy?? Bo u mnie ma spory luz i pedał nie odbija do końca, więc póki co zamontowałem tam sprężynkę żeby się lampy stopu w czasie jazdy nie załączały bez mojej wiedzy...
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #48 - Środa, 28.01.2009, 23:34:29 - NIEPRZECZYTANA »

Wewnątrz serwa jest sprężyna, która powinna wypychać pedał, ale jest też i sprężynka, (tak mi się wydaje, bo coś nie pamietam) na pedale odciągająca. Jeśli nie czujesz, że trzeba więcej siły przykładać w nogę do hamowania, to nic się nie dzieje złego.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
przemek123156 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: CBY
Samochód: cordoba 1.9D '94 1Y

« Odpowiedz #49 - Czwartek, 29.01.2009, 14:18:13 - NIEPRZECZYTANA »

Jeśli chodzi o siłę używaną do hamowania to nie wydaje mi się żeby trzeba było jakoś specjalnie mocniej dusić, a sprężynki odciągającej pedał tam nie było, musiałem dopasować i nawet nie było za bardzo gdzie ją zaczepić
Zapisane
Pawel365 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 1,9D 93r

« Odpowiedz #50 - Czwartek, 19.02.2009, 15:16:14 - NIEPRZECZYTANA »

Wiatam ja mam ibi 1,9D z 93 nie mam ABSu i w czasie zimy trzeba chamować pulsacyjnie tylko że po 3 - 4 wciśnieciach pedał staje sie bardzo twardy i nie idzie już go wcisnać, w czym może być problem?????
Jak normalnie hamuje na raz to łanie sie ibi zachowuje i staje jak powinna>>
Zapisane
kriss Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Andrespol/Łódź
Samochód: Fiat 4X4 2004

« Odpowiedz #51 - Czwartek, 19.02.2009, 15:25:35 - NIEPRZECZYTANA »

moze stary plyn hamulcowy
Zapisane
Pawel365 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 1,9D 93r

« Odpowiedz #52 - Czwartek, 19.02.2009, 15:34:42 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem, bo niedawno ją kupiłem i tak powoli robie. A da się to jakoś sprawdzić??
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #53 - Czwartek, 19.02.2009, 15:56:07 - NIEPRZECZYTANA »

Da się wymienić, co nie kosztuje wiele, ale to nie pomoże w twoim problemie. Stary płyn hamulcowy spowodował by miękki pedał hamulca, a nie twardy.
Twardy hamulec może oznaczać problemy z serwem, zaworem zwrotnym na serwie, badź doprowadzeniem podciśnienia na serwo.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #54 - Wtorek, 09.06.2009, 19:39:55 - NIEPRZECZYTANA »

Podpinkę tu zrobię..
po wymianie tarcz, klocków i plynu odpowietrzeniu całego układu wydaje mi się że jest jakaś lipa (przejechałem już dostateczną ilość km)  mianowicie cały czas pedał mam twardy, tak jak by klocki i tarcze były zbyt szerokie bo skok pedału jest minimalny w dół.. i siła hamowania jest mniejsza.. żeby zablokować koła na asfalcie muszę się nieźle wysilić.. czy to serwo już robi papapa? jeśli tak to czy są zestawy naprawcze? O co chodzi z tym zaworkiem zwrotnym o którym tu piszecie? bo przy odpowietrzaniu hamulca pedał wpadał do samego dołu, ale akutalnie jest tak jakby układ był zapowietrzony.. tzn na wyłączonym silniku pedał nie twardnieje bo cały czas jest twardy i przy pompowaniu nie zwiększa się jego opór, a jak odpale auto to niby powinien pedał mi wpaść a wcale nie wpada bo jest cały czas twardy :(...  auto hamuje ale lipnie? czy ten zawór może mieć na to wpływ? Jeśli chodzi o serwo to nowego nie chce kupować a używki się boje że padnie jak ta, więc najlepszy byłby jakiś zestaw regeneracyjny jeśli to serwo bawil się ktoś w naprawianie serwa?
Zapisane
Dura Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Cordoba 1.6 ABU/ Octavia 1.9 TDI

« Odpowiedz #55 - Czwartek, 11.06.2009, 10:09:12 - NIEPRZECZYTANA »

ja bym sie nie bawil w naprawe tylko kupil nowe serwo z gwarancja, na bezpieczenstwie nie ma co oszczedzac  :nonono:
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #56 - Czwartek, 18.08.2011, 22:06:59 - NIEPRZECZYTANA »

hejka. mam problem z heblami. otoz tak, podczas jazdy hamulce blokuja, i podczas hamowania czuc tak jakby sie hamowalo pulsacyjnie, na pedale hamulca tego nie czuc, tylko cale auto buja, tloczki byly zapieczone, przeczyscilem  ale daje to samo, dodam, ze auto z ABS, ale zadna kontrolka sie nie swieci, hamowanie jest b.dobre tylko to rzucanie :/
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #57 - Piątek, 19.08.2011, 08:06:41 - NIEPRZECZYTANA »

krzywe tarcze :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #58 - Piątek, 19.08.2011, 10:29:35 - NIEPRZECZYTANA »

no a to,że dalej sie grzeją ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #59 - Piątek, 19.08.2011, 11:33:38 - NIEPRZECZYTANA »

jak sa mocno wygiete to caly czas tarcza ociera o klocki
przy depnieciu z wiekszej predkosci nie telepie kierownica?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Dziwny problem z hamulcami
Skocz do: