+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 255510 razy)
0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #330 - Piątek, 20.01.2012, 17:31:36 - NIEPRZECZYTANA »

http://www.ecuproject.pl/kontakt
Mirek 502 730 289
Zapisane
maciek844 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Leon FR '07, 2.0 TDI BMN

« Odpowiedz #331 - Środa, 25.01.2012, 15:43:58 - NIEPRZECZYTANA »

Dziekuję kacperix.Wreszcie ktoś kto zna się na rzeczy pogadał zemną w konkretny sposób i podsunął jakieś pomysły.Pozostało umówić się na wizytę.
Zapisane
frazirpl Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 2000 1.9TDI 110km

« Odpowiedz #332 - Środa, 07.03.2012, 17:57:19 - NIEPRZECZYTANA »

Witam jestem tutaj nowy  Mainowicie mam problem z odpalanie na rozgrzanym silniku. Nie dzieje sie to zawsze ale często ostatnimi czasy. po rzejechanu 25km tyle mam do pracy po dojechaniu na miejsc egasze silnik i juz jest problem z odpaleniem moge kręcic az do wyładowania baterii i nic. odczekam 10-20 min zapala od pierwszego ... mrozy były po -25 i zapalał od strzału..;/ wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej wgrałem nowy soft do pompy paliwa i cąły czas jets to samo... NIe wiem juz co moze być ;/ .. obawiam sie ze jednak dzieje sie cos z pompą wtryskowa a to juz  wiekszy wydatek ;/. prosze o pomoc

Seat Cordoba silnik 1,9TDI  110km  2000 rok
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #333 - Środa, 07.03.2012, 18:21:35 - NIEPRZECZYTANA »

Zacznij od poczytania tego wątku np. od tego http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=267.msg87910#msg87910 miejsca...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Koszał Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza TDI AFN+

« Odpowiedz #334 - Czwartek, 23.08.2012, 06:59:33 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
Moja Arosa SDI coraz gorzej odpala na zimnym silniku. Jak juz odpali wszytko ok ale rano kreci kilkanaście sek.
Co może się dziać? Na świece żarwe jest chyba za ciepło. Czytałem o jakimś zaworku zwrotnym na przewodach paliwowych????
Jakieś pomysły?
Zapisane
maja
Gość



« Odpowiedz #335 - Czwartek, 23.08.2012, 14:12:50 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdź świece dopóki jest ciepło :) Co do zaworku i przewodów to takie same objawy jak w benzynie.Powinno być już opisywane na forum.
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #336 - Czwartek, 23.08.2012, 16:22:18 - NIEPRZECZYTANA »

Koszał, taki stary user, a nie wie, że się najpierw szuka. Poczytaj wątek, z którym scaliłem. Może trafisz rozwiązanie.
Zapisane
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #337 - Piątek, 25.01.2013, 15:40:46 - NIEPRZECZYTANA »

moze mi ktos opisac jakie sa objawy uszkodzonych wtryskow /
Zapisane
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #338 - Niedziela, 24.03.2013, 17:01:50 - NIEPRZECZYTANA »

Zacznijmy od poczatku. W poniedzialek wsiadam do auta przekrecam kluczyk, zapalaja sie kontrolki po czym wszystko gasnie. Po otworzeniu maski i wyjeciu aku prosta diagnoza: ulamana ze starosci masa od aku... Szybka interwancja i od mechanikow dostalem jakas uzywana mase z alfy... Po podlaczeniu wszystko wrocilo do normy. W sobote rano (-15 na dworze) autko odmowilo posluszenstwa w zasadzie nawet nie krecilo, na szczescia na kablach jakos odpalil). Do domu mialem jakies 3km. Wyjety aku, zabrany do ladowania. Niestety okazalo sie, ze prostownik rowniez odmowil posluszenstwa. Ale na aku "podladowanym" tylko jazda i zabieranym na dluzszy postoj autko odpala. W ciagu soboty bylo torche pojezdzone ale to gora 30km.
Dzis zajechalem do Castoramy zakupilem nowy prostownik i miernik.
Wskazania mnie zaskoczyly: 12,6V (czyli jesli dobrze przeczytalem to dobre a moze nawet ciut za duze), a po podlaczeniu do prostownika ladowal sie ok 5 minut i pokazalo 100%. Po ponownym pomiarze miernikiem wskazanie 13,06V.
Jesli chodzi o to okienko co niby pokazuje stan aku to caly czas na zielono bylo nawet jak w sobote zagadac nie chcial.
Przy wiekszych mrozach dochodzilo jeszcze resetowanie zegarow.

I teraz moje pytania:
1) czy takie wskazania moga byc niepokojace?
2) czy moze to byc problem tej uzywanej masy (dodam tylko ze ona podwojna byla a teraz podpiety jest tylko jeden kabel do karoserii)?
3) czy w aku moze byc za niski poziom elektrolitu?
4) czy moga byc to swiece zarowe (wymienione mniej wiecej rok temu)?
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #339 - Niedziela, 24.03.2013, 17:05:33 - NIEPRZECZYTANA »

Dla mnie po prostu masz gdzieś za wąskie gardło w obwodzie prądowym. Coś nie daje wystarczającego prądu dlatego wszystko przygasa.
W dodatku świece wymieniane rok temu nie dają gwarancji że są nadal sprawne. Najlepiej sprawdź je miernikiem (chyba mierzy się oporność - poczytaj, ja tego nie robiłem nigdy). Ale świece tez dają takie objawy.
Co do akumulatora to uważam, że samemu lepiej nic nie ruszać. Podjedź do elektryka i niech spojrzy czy nie jest za mało elektrolitu.
Pomiar naładowania aku nie robi się tuż po odłączeniu prostownika tylko np godzinę czy dwie po naładowaniu.
Jeszcze powiedz co rozumiesz przez masę. Przewód masowy? Klema masowa?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 24.03.2013, 17:09:22 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #340 - Niedziela, 24.03.2013, 17:11:43 - NIEPRZECZYTANA »

Napięcie akumulatora nie mówi jaką ma pojemność - jeżeli długo nie był poprawnie ładowany przez brak odpowiednio podłączonej masy, to może nadawać się do wymiany...
Długo masz już ten akumulator?
Podjedź, do jakiegoś sklepu/serwisu akumulatorów, niech go sprawdzą pod obciążeniem.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #341 - Niedziela, 24.03.2013, 17:12:50 - NIEPRZECZYTANA »

Przewod masowy ulamal sie tuz przy miejscu gdzie byl przykrecony do karoserii

u mnie aku juz jest 2 lata czyli tyle co autko a nie wiem ile u wczesniejszego wlasciciela
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #342 - Poniedziałek, 25.03.2013, 07:48:26 - NIEPRZECZYTANA »

Bedziesz miał chwile to dawaj do mnie, mamy obciążeniówke do aku...
Zapisane

Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #343 - Poniedziałek, 25.03.2013, 16:50:09 - NIEPRZECZYTANA »

Na moje wyczucie, masz już wyjechany AKU. Jeżeli AKU po krótkim czasie jest już "naładowany" to znaczy że kończy żywot. Przerabiałem to osobiście. Zachował minimalna pojemność prądu. Kup nowy.
Zapisane

stan
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #344 - Wtorek, 26.03.2013, 00:14:55 - NIEPRZECZYTANA »

a ja  obstawiam  rozrusznik  , lub kabel do niego biegnacy lub srubka luzna nakretka  . w maluszku kilka  lat temu wymienilem 11 letnie aku  mial  ori   i  jeszcze by pewnie ganialo gdyby nie  trawna diagnoza .
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 26.03.2013, 00:17:42 wysłane przez mik33 » Zapisane
Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: