+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 255391 razy)
0 użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #255 - Sobota, 06.02.2010, 11:56:54 - NIEPRZECZYTANA »

A mi w te mrozy -15, -20 po postoju 24h jakoś opornie odpala... Niby równo silnik pracuje ale musiał kręcić ze 4sec, zamówiłem 3 nowe świece i zobaczymy...
wymienilem 3 na nowe a teraz czekac na mrozy... :-X

przy okazji sprawdzilem dzialanie na samochodzie przy +10 swiece nie dzialaja w ogole
po odpieciu czujnika temp lampka zapala sie na 6 sec a swiece grzeja 11, czyli prawie 2x tyle co lampka swieci wiec w duze mrozy warto czekac jeszcze chwile po tym jak zgasnie
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #256 - Sobota, 06.02.2010, 12:00:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
po odpieciu czujnika temp lampka zapala sie na 6 sec a swiece grzeja 11, czyli prawie 2x tyle co lampka swieci wiec w duze mrozy warto czekac jeszcze chwile po tym jak zgasnie
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie wyraźnie słychać w porannej ciszy kiedy "puszcza" przekaźnik od świec. Słychać go także podczas jazdy. Przynajmniej jego udało mi się namacać, że się włącza/wyłącza.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #257 - Sobota, 06.02.2010, 12:12:11 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie slychac wentylatory w radiu :-X  a nie namacam bo specjalnie oslony nie mam zamiaru sciagac.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ToledożŻyw Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo 2000 1.9 TDI 110 KM Silnik kod AHF

« Odpowiedz #258 - Sobota, 06.02.2010, 13:28:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.Przyszła zima i problem znów się pojawił.Nie jest to wina odpowietrzenia bo przypadłość auta pojawiła się przy połowie baku.Przy odpalaniu jest odgłos jakby dwie krople wpadły do silnika i potem jałowy odgłos rozrusznika.Paliwo jakie tankuję to Verva.Może mi ktoś powiedzieć gdzie są przekaźniki od pompy paliwa?Ile kosztuje pompa paliwa i jaką wybrać w razie wymiany?
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #259 - Sobota, 06.02.2010, 13:37:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ToledożŻyw
Może mi ktoś powiedzieć gdzie są przekaźniki od pompy paliwa?
To widziałeś http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=9632.0  :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
ToledożŻyw Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo 2000 1.9 TDI 110 KM Silnik kod AHF

« Odpowiedz #260 - Sobota, 06.02.2010, 13:48:12 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki.Czy do tych przekaźników pod kierownicą trudno się dostać.Czy lepiej zlecić to jakiemuś mechanikowi?
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #261 - Sobota, 06.02.2010, 13:50:14 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki.Czy do tych przekaźników pod kierownicą trudno się dostać.Czy lepiej zlecić to jakiemuś mechanikowi?
Do bezpieczników/przekaźników to lepiej elektrykowi niż mechanikowi, ale nie sądzę, żebyś miał problem z dostaniem się do nich...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
ToledożŻyw Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo 2000 1.9 TDI 110 KM Silnik kod AHF

« Odpowiedz #262 - Sobota, 06.02.2010, 13:54:31 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki.Muszę się za to wsiąść bo głupio wyglądam jak siedzę w aucie wydającym takie odgłosy.
Zapisane
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #263 - Poniedziałek, 15.02.2010, 19:46:09 - NIEPRZECZYTANA »

witam pisalem wczesniej z e mam problem z moim tdi otoz jak go odpale to widac w wezykach ze gromadza sie pecherzyki powietrza i pierwsze 10 sekund kopci na niebiesko moj mechanik twierdzi ze moze to byc tez uszczelka pod glowica i ze plyn osadza sie na tloku i lapie nierowno albo ze jakies oringi sa do wymiany pod filtrem paliwa rozrzad wymienilem  a plynu chlodniczego troche ubylo ale mi sie wydaje ze to normalne po prostu po wymianie pompy wodnej  takie objawy chyba sa standartem tylko nie wiem dlaczego to powietrze sie gromadzi?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #264 - Poniedziałek, 15.02.2010, 19:59:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: drabka
tylko nie wiem dlaczego to powietrze sie gromadzi?
Mogą być te oringi na filtrze paliwa. Ewentualnie zaworek zwrotny w pompie umarł.
Co do płynu to u siebie jakoś nie zauważam ubytków.
Zapisane

drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #265 - Poniedziałek, 15.02.2010, 20:26:50 - NIEPRZECZYTANA »

a jezeli jest to uszczelka pod glowica to samochod wtedy pali tez nie rowno i kopci chyba na bialo czy tez na niebiesko?

Napisano: Poniedziałek, 15.02.2010, 20:25:45


doleje plynu pojezdzie troche jezeli nie ucieknie to raczej wyklucze  uszczelke
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #266 - Poniedziałek, 15.02.2010, 22:23:52 - NIEPRZECZYTANA »

Kiedyś kumplowi puściła uszczelka, jeszcze w poldku, to po odpaleniu czuć było z wydechu borygo.
Ubytki płynu nie muszą świadczyć o uszczelce.
Zapisane

Kinslayer Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Białogard
Samochód: Cordoba 1.9D 96r

« Odpowiedz #267 - Niedziela, 21.02.2010, 19:15:58 - NIEPRZECZYTANA »

A ja od paru dni mam tez problem z odpalaniem, chy7ba wiem czego to wina. Pare dni temu przejechalem na rezerwie 70 km i za 70 pln zatankowalem zwyklego paliwka. Chyba mi filtr paliwa cos nalapal. Dobrze mysle ?
Problem z odpalaniem mam taki, ze na zimym krece i krece, obroty mam do 400-500 max. i za 3 razem dopiero widze, ze sie wkreca do tycj 900-1000 i odpala. Wczesniej przy -20, czy -15 tez byl problem, ale to kwestia zimna i za 2x max odpalalo, troche poszarpalo budą i byl git. (wiem, ze poduche mam do wymiany jedną) Czy swiece?
Zapisane
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #268 - Środa, 24.02.2010, 16:49:19 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdź świece żarowe. Może któraś walnięta. Poczytałem parę wypowiedzi o utrudnionym rozruchu zimnego silnika i jakoś nikt nie wspomina o automatycznym ssany. Mam też silnik 1,9D i w moim miałem źle ustawione ssanie. To znaczy rozregulowane było całkowicie. W moim silniku ssanie to taki walcowaty element pod rurkami od wtryskiwaczy. Prawidłowo wyregulować długość linki. Robi się to na zimnym silniku, należy poluzować śrubkę na końcu linki przy dźwigience, samą dźwigienkę naciągnąć w prawo do oporu i zakontrować w tym położeniu śrubką. Nagrzewający się silnik będzie wydłużał linkę stopniowo wydłużając linkę, co z kolei powoduje samoczynne cofanie się dźwigienki ssania.
Zapisane

stan
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #269 - Wtorek, 02.03.2010, 11:23:08 - NIEPRZECZYTANA »

mam pytanko czy katalizator posiada toledo tdi z 99 roku i czy tez ma wplyw na odpalnie lekko puszcza bialy dymek przy pierwszym odpaleniu oprocz tego widze pecherzyki powietzra we wezyku
Zapisane
Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: