+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 252555 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
DzieX
Gość



« Odpowiedz #240 - Czwartek, 28.01.2010, 12:31:18 - NIEPRZECZYTANA »

Świece grzeją. Dziś odpalił. Doleję mu trochę benzyny żeby syf usunąć. Zobaczymy jak wrócą mrozy co będzie z tego.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #241 - Czwartek, 28.01.2010, 13:02:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: DzieX
Doleję mu trochę benzyny żeby syf usunąć.
To chyba nie najlepszy pomysł, ja bym się na to nie skusił. Benzyna jest za sucha do diesla. Lepiej uszlachetniacza do ON
Zapisane

DzieX
Gość



« Odpowiedz #242 - Czwartek, 28.01.2010, 15:06:50 - NIEPRZECZYTANA »

Widziałem takie uszlachetniacze, co zamarzały w butelce... 3l benzyny na pełny bak ON nic nie zepsuje.
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #243 - Czwartek, 28.01.2010, 16:58:46 - NIEPRZECZYTANA »

nawet nie chodzi o to, że nic nie zepsuje, ale co Ci to da?
Zapisane

piotrekk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: IBIZA - 2000 - ASV

« Odpowiedz #244 - Czwartek, 28.01.2010, 18:26:51 - NIEPRZECZYTANA »

słuchałem wczoraj w radiu jak jakiś mechanik się wypowiadał żeby wlewać do diesla benzynę, co by nie zamarzał... wręcz zalecał.
Z uszlachetniaczy to spokojnie szweckiego SKYDD można lać. Ponoć bardzo dobry produkt.
Ale ja i tak wolę na sprawdzonej stacji wlać i nie mieć takiego problemu.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #245 - Czwartek, 28.01.2010, 19:28:02 - NIEPRZECZYTANA »

A mi w te mrozy -15, -20 po postoju 24h jakoś opornie odpala... Niby równo silnik pracuje ale musiał kręcić ze 4sec, zamówiłem 3 nowe świece i zobaczymy...
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 28.01.2010, 19:29:11 wysłane przez raby » Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
DzieX
Gość



« Odpowiedz #246 - Czwartek, 28.01.2010, 22:13:03 - NIEPRZECZYTANA »

 :o Tak prowizorycznie czy sprawdziłeś je?

@Qba
Stary sprawdzony sposób.

@piotrekk
Właśnie wlałem w takiej i co? G*wno :-\ Aby do wiosny i sprzedać w cholerę.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #247 - Czwartek, 28.01.2010, 22:31:27 - NIEPRZECZYTANA »

DzieX, te stare których nie wymieniłem. Czerwone się robią ale może za mało... Były jak kupiłem samochód. Może już wypracowane są. Nie wiem ale wydaje mi się że odpala ze sporym oporem...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #248 - Wtorek, 02.02.2010, 11:48:41 - NIEPRZECZYTANA »

Witam  od pazdziernika jestem wlascicielem seata toledo 2 tdi 110 km  dla mnie to statek tymbardziej ze wczesniej jezdzilem kadetem tolek ma 230 tys orginalnego przebiegu byly problemy z odpalaniem ale wyminilem wszystkie filtry  wszystkie swiece  (3 w ogole  nie grzaly) olej i kompletny rozrzad akumulator  jest oki  rozrusznik tez sprawdzalem  jest dobry cisnienie na tlokach po 32 na wszystkich jedyny wyciek to na silniku chlodniczka olejowa pod filtrem oleju ale to jest pikus wystarczy ze auto stoi 8 godzin i nie pali tak jak powinien kreci dluzej pare sekund musze go przytrzymac lapie i rzuca troche tlokami jakby na poczatku lapal na trzy  jezeli wcisne pare razy  pedalem gazu pali jakby lepiej ale to nie jest to co powinno byc jak juz go odpale to  przez 2 moze 3 sekundy silnik ma wyzsze obroty a pozniej jest oki i pokaze sie niebieski dymek  nawet robilem tak ze odpale i szybko go zgasze  i pali na dotyk dodam jeszcze ze paliwo leje tylko na shelu czy to jest mroz czy dodatnia temp sa problemy co to moze byc?
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #249 - Wtorek, 02.02.2010, 20:48:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: krumi1978
Wczoraj też zmieniłem na takie jak Ori Beru były - koszt to 85zł z wysyłką i pali od dotknięcia. Kontrolka świecy gaśnie bardzo szybko. Dla testu nie czekałem rano aż inne kontrolki zgasną tylko po zgaśnięciu tej od świec od razu przekręciłem i nawet nie zajączał tylko od "cyku" odpalił. Moim zdaniem jak trzeba parę razy już kręcić przy odpalaniu to POLECAM wymianę świec, co by nie męczyć naszych super silniczków  :nonono:  :ok:  :pub:  :evil:
No a ja mam takie pytanie Państwo moi mili. Od wymiany świec nie mam problemu z odpalaniem. Ale ciekawi mnie taka rzecz, że po odpaleniu obroty "gwałtownie", "mocno" wzrastają. Silnik jakby się bardzo rozpędził przy odpalaniu  :-X  :o  Obroty dochodzą nawet czasem do 1200 obr/min. Wcześniej tego nie miałem :?:  :-\  Miał ktoś taki  objaw po wymianie świec :?:  :?:  :?:
Zapisane

ARKOW Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WARSZAWA
Samochód: Leon 1,9 TDI (ASV) 134 KM '03 (była Ibiza GT TDi 90KM (AHU))

« Odpowiedz #250 - Wtorek, 02.02.2010, 21:45:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam  od pazdziernika jestem wlascicielem seata toledo 2 tdi 110 km  dla mnie to statek tymbardziej ze wczesniej jezdzilem kadetem tolek ma 230 tys orginalnego przebiegu byly problemy z odpalaniem ale wyminilem wszystkie filtry  wszystkie swiece  (3 w ogole  nie grzaly) olej i kompletny rozrzad akumulator  jest oki  rozrusznik tez sprawdzalem  jest dobry cisnienie na tlokach po 32 na wszystkich jedyny wyciek to na silniku chlodniczka olejowa pod filtrem oleju ale to jest pikus wystarczy ze auto stoi 8 godzin i nie pali tak jak powinien kreci dluzej pare sekund musze go przytrzymac lapie i rzuca troche tlokami jakby na poczatku lapal na trzy  jezeli wcisne pare razy  pedalem gazu pali jakby lepiej ale to nie jest to co powinno byc jak juz go odpale to  przez 2 moze 3 sekundy silnik ma wyzsze obroty a pozniej jest oki i pokaze sie niebieski dymek  nawet robilem tak ze odpale i szybko go zgasze  i pali na dotyk dodam jeszcze ze paliwo leje tylko na shelu czy to jest mroz czy dodatnia temp sa problemy co to moze byc?
A może pompa paliwa nie daje rady pompować. Coś podobnego miałem kiedyś w VW Golfie. W dzień działał, a po nocy nie można było odpalić.
Zapisane

Leon 1,9 TDI (ASV) 134 KM '03 (była Ibiza GT TDi 90KM (AHU))
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #251 - Wtorek, 02.02.2010, 22:47:14 - NIEPRZECZYTANA »

dodam jeszcze ze  w okolicach filtra paliwa jest sucho w wezykach nie gromadzi sie powietrze  pompy paliwowej nie sparwdzalem  i katy wtryskow bo moj mechanik twierdzi ze wtryski nie maja nic do odpalania ale pompa tak ?wiec dajcie co robic?
Zapisane
piotrekk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: IBIZA - 2000 - ASV

« Odpowiedz #252 - Środa, 03.02.2010, 17:38:12 - NIEPRZECZYTANA »

krumi1978, Wydaje mi się, że to nie jest problem. Też tak mam, ale dosłownie przez chwilę i wraca na 1000.
W lato na jałowym miałem 900. Wydaje mi się, że jest to taka procedura rozruchu przy zimnym.
Podobnie miałem jak odłączyłem filtr paliwa.. w wężyku było powietrze... odpaliłem i ojciec krzyczy "gazu, gazu bo zgaśnie" ja nic nie robiłem a iza sama zapodała wyższe obroty. 

drabka,  Problem z odpalaniem na ciepły dotyczył chyba pompy - poczytaj tam może będzie coś mądrego.

U mnie cały czas od wymiany świec jest miodek  ;D
Zapisane
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #253 - Środa, 03.02.2010, 22:45:07 - NIEPRZECZYTANA »

ale on na cieplym odpala dobrze tylko po osmiu godzinach jak auto ostygnie  juz jest problem a mechanika to ja tak do konca nie wierze nie wiem co robic
Zapisane
m4r10l4 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo '01, 1.9 TDI ASV 110KM

« Odpowiedz #254 - Czwartek, 04.02.2010, 14:39:26 - NIEPRZECZYTANA »

poobserwuj dawkę paliwa.. nastawnik pompy jak masz...

być może zła dawka paliwa co do temperatury otoczenia lub zabrudzony nastawnik pompy paliwa.
Zapisane
Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: