+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 252599 razy)
0 użytkowników i 41 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #225 - Poniedziałek, 25.01.2010, 18:24:59 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie jeszcze gorzej :/.. 
wczoraj nie odpalane wcale, dziś jedno grzanie świeczek i odpalił od strzała, przejechałem 2km auto zgaslo i nie chce odpalić..
paliwa połowa zbiornika, czyżby zamarzło..?? świeczki grzeją, rozrusznik kręci auto nie odpala, przy długim kręceniu rozrusznikiem zapala się kontrolka od olivy...  zepchnałem w boczną uliczke i wsiadłem w tramwaj, zobaczymy czy po robocie odpali
jednak nie paliwo a słynna 109 prawdopodobnie trafiona, po wyjęciu ogrzaniu w dłoniach i wsadzeniu z powrotem auto odpaliło od strzała
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #226 - Poniedziałek, 25.01.2010, 18:27:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
słynna 109
co to?
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #227 - Poniedziałek, 25.01.2010, 18:33:19 - NIEPRZECZYTANA »

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=9813.0
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3797.0
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=267.0
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 25.01.2010, 18:34:25 wysłane przez kacperix » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #228 - Poniedziałek, 25.01.2010, 19:33:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
jednak nie paliwo a słynna 109 prawdopodobnie trafiona, po wyjęciu ogrzaniu w dłoniach i wsadzeniu z powrotem auto odpaliło od strzała
Przeciż to prosta diagnmoza jak padnie. Nie świeci kontrolka od świec żarowych. Gorzej jak objawia się "działa nie dzxiała".
Cytat: KKKKris
A swoją drogą ciekawe jak mój o 14.
A o 14 cyk i pali. Hmm cuda.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 25.01.2010, 19:34:44 wysłane przez KKKKris » Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #229 - Poniedziałek, 25.01.2010, 21:35:08 - NIEPRZECZYTANA »

no u mnie było działa nie działa :D
Zapisane
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #230 - Wtorek, 26.01.2010, 17:04:13 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie po wymianie aku i świec całą noc ponad -20, rano -20 ( zegarek nie ustawiony po wymianie aku) odpaliła ładnie po 1 grzaniu świec.

http://www.youtube.com/watch?v=7UOZSVR9hGE

Tylko denerwuje mnie ta przerwa w kręceniu, że zakręci cisza i znowu zakręci, myślałem że to wina aku, ale ten jest nowy, rozrusznik był regenerowany pół roku temu, czy to on może stawiać takie opory w kręceniu?

Oczywiście jak jest cieplej to kręci normalnie bez tej przerwy,  na rozgrzanym silniku również

« Ostatnia zmiana: Wtorek, 26.01.2010, 17:06:14 wysłane przez Jakobe » Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #231 - Wtorek, 26.01.2010, 17:28:57 - NIEPRZECZYTANA »

wow ale długo świece grzał skubany, chyba rozrusznik jednak
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #232 - Wtorek, 26.01.2010, 18:55:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Jakobe
denerwuje mnie ta przerwa w kręceniu
Mam bardzo podobnie. Słychać jak wał zrobi pół obrotu, ułamek sekundy ciszy (kompresja?) i rechocze. Jak to się mówi pali jak Chuck Noris.
Cytat: Qba
wow ale długo świece grzał skubany
Przy -20 to normalne, znaczy że czujnik temp nie oszukuje.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 26.01.2010, 18:56:20 wysłane przez KKKKris » Zapisane

Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #233 - Wtorek, 26.01.2010, 19:42:54 - NIEPRZECZYTANA »

mój przy temp. silnika -16* grzał max 4 sekundy
Zapisane

piotrekk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: IBIZA - 2000 - ASV

« Odpowiedz #234 - Wtorek, 26.01.2010, 20:04:26 - NIEPRZECZYTANA »

Mi przy takich mrozach ok 10-15sek się nagrzewają. Ale odkąd je wymieniłem to pali od strzała.
Gorzej, że zamarzły mi zamki dzisiaj i trochę się posiłowałem   :o A do tego jeszcze kapcia odkryłem  :o
Zapisane
ipc13 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario TDI AFN

« Odpowiedz #235 - Wtorek, 26.01.2010, 20:14:20 - NIEPRZECZYTANA »

 Jakobe to raczej normalne dzisiaj u mnie podobnie krecił akumulator 72Ah na rozruchu ok 700A Swieczki ok 20msc, akumulator centra ok 18msc ale temp nie normalna -23C No i olej poł syntetyk Rozruszniki i akumulatory (Zima to czas niezbyt lubiany przez akumulatory. Ten sam w pełni sprawny akumulator, który w temperaturze 25 st. C ma 100 proc. pojemności elektrycznej, w temperaturze 0 st. będzie miał 80 proc. pojemności, w temperaturze - 10 st. już tylko 70 proc., a przy siarczystym mrozie, - 25 st., tylko 60 proc.)przy tej temp maja co robic. Jak to mowia wazne ze odpalił :)) Pozdrawiam
Zapisane

Cordoba Vario TDI AFN
140KM 305Nm Po czipsie:)
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #236 - Wtorek, 26.01.2010, 20:32:19 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki Panowie, czyli tym się nie przejmować że sobie przerwę robi :)

Na starych świecach dużo dłużej się męczył i nie zapalił wkoncu ostatnio 2 razy więc się wkurzyłem i wymieniłem aku i świeczki i teraz bardzo ładnie pali.

Co do długiego grzania świec to ten typ tak ma, ale fakt byłym oplu szwagra 1.3 cdti szybko gasła kontrolka i to chyba jedyna zaleta tego silnika no może jeszcze cichsza praca ;)

pozdro
Zapisane
sebcio Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Variotka GT TDi 110KM (AFN Black Edition '98)

« Odpowiedz #237 - Środa, 27.01.2010, 16:18:06 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie identycznie odpalał w ostatnie mrozy (zwłaszcza z soboty na niedziele...)- też nowe świeczki i aku zeszłoroczny także wnoszę że nie ma co w ogóle o tym myśleć ;) Ważne że odpala :) 
Zapisane
DzieX
Gość



« Odpowiedz #238 - Środa, 27.01.2010, 23:48:59 - NIEPRZECZYTANA »

A mi nie pali. Myślałem że aku, ale wyszło że nie. Albo paliwo zamarzło albo rozrusznik. Kręci, kręci i zdycha. Tak w kółko :-\
Zapisane
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #239 - Czwartek, 28.01.2010, 08:33:46 - NIEPRZECZYTANA »

A mi nie pali. Myślałem że aku, ale wyszło że nie. Albo paliwo zamarzło albo rozrusznik. Kręci, kręci i zdycha. Tak w kółko :-\

a świece?

U mnie to one głównie pomogły
Zapisane
Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: