+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Adaptacja przepustnicy na VAG u
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Adaptacja przepustnicy na VAG u  (Przeczytany 177426 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #90 - Środa, 15.10.2008, 07:39:19 - NIEPRZECZYTANA »

KKKKris, dokładnie to mam to http://www.motoallegro.pl/item460119419_polski_vag_2_5_usb_obd2_vw_audi_skoda_seat_f_v.html
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #91 - Środa, 15.10.2008, 18:39:10 - NIEPRZECZYTANA »

Z tego co wiem to powinien działać z VAG-COM. Może być kwesia na jakim porcie się instaluje. VAG obsługuje tylko COM1 do 4, może tu jest problem, nie wiem jakie obsługuje PL-VAG. Ja używam tylko VAG-COMa, z Polskiego VAGa nie pomogę.
Zapisane

pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #92 - Środa, 15.10.2008, 18:51:00 - NIEPRZECZYTANA »

jarekF podbij wieczorkiem na gg to ci pomoge mam ten sam kabel i ten sam program troche trzeba poprzestawiac tak po 22 sie odezwij albo jutro od 7 do 15
Zapisane
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #93 - Środa, 29.04.2009, 08:35:43 - NIEPRZECZYTANA »

pa84, odezwę się jutro   ;)  Dodam tylko że próbowałem bez radia, z włączonymi światłami, ogrzewaniem i czym tylko się da (były takie sugestie) z uruchomionym silnikiem i nie .... Nic ... tylko pyknie sobie raz komputerek i tyle.
Zauważyłem również, że jednak w seacie nie chce mi się łączyć z licznikiem  :o  ... Mam nadzieję, że nie będę zmuszony do zmiany kompa  :huh:

Napisano: Środa, 15.10.2008, 22:42:35


O .. widzę, że ostatnim który miał problemy znów byłem ja  :ok:  ..

Trochę minęło więc powiem co tam nowego  :P  Udało mi się połączyć kabelek z vag-com'em 2 coś tam i 3.11 czy jakoś tak  ;)

Mogę spokojnie wejść wszędzie, nie ma błędów ale podczas wejścia w bloki pomiarowe wg instrukcji wpisuje (teraz nie pamiętam) ale prawdopodobnie 001  i nastawy podstawowe i ... nic  :huh:

Nic się nie robi, nic nie wyświetla tylko napięcia i inne tam jeszcze parametry :huh:  .... Żadnego komunikatu typu adapt. trwa .. poprostu nic. Robię coś źle czy to może być winną np uszkodzenia sterownika silnika?
Coś w tym stylu jak na screenach tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=9633
Zapisane
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #94 - Środa, 29.04.2009, 11:53:43 - NIEPRZECZYTANA »

A próbowałeś Polskim Vagiem :-X
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #95 - Środa, 29.04.2009, 11:57:45 - NIEPRZECZYTANA »

Polski Vag nie łączy się w ogóle ze sterownikiem silnika  :-\  Dlatego padają podejżenia, że sterownik jest walnięty  :huh:

No chyba, że wersja 4.9 coś by pomogła ale nie posiadam takowej z żadną witaminką  :-X
Zapisane
stryker2 Mężczyzna
Stryker/LaResistance
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza SXE '96, 1.4 AEX+ABD?

« Odpowiedz #96 - Środa, 29.04.2009, 19:26:29 - NIEPRZECZYTANA »

JarekF, a wpisz 098
Zapisane

Atari Forever ! ;-)
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #97 - Środa, 29.04.2009, 19:43:35 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem, czy dobrze tłumaczę, ale nastawy podstawowe to nie adaptacja.
Zapisane

JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #98 - Czwartek, 30.04.2009, 09:02:30 - NIEPRZECZYTANA »

No to tak ... Podłączyłem właśnie na szybkiego pod pracą do kompa ... Wyszły mi taie błędy które oczywiście skasowałem  ;)  ... Wiem, że temp. nie była taka jak potrzeba ale wstępnie tylko sprawdzałem co się dzieje z autem ... No i ustawiając 001 oraz 098 nic, ciągle w lewym górnym rogu napis próbkowanie, wartość 2.2 - 2.3 i kręcąca się kreska. Dwie próby nic nie dały.
Teraz pytanie: Możliwe jest że przepustnica jest już zasyfiona i dlatego to nie daje żadnej różnicy. Ale ... Czy przepustnicę naprawdę słychać jak się ustawia? Może to próbkowanie (nie znika nawet po minucie) coś znaczy? nie wiem już ....


Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #99 - Czwartek, 30.04.2009, 21:49:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: JarekF
Czy przepustnicę naprawdę słychać jak się ustawia?
z tego co pamietam z ASO to slychac bylo klikanie
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Semir Mężczyzna
nic dodać, nic ująć
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Fiat 126p FL 1987r. 23KM

« Odpowiedz #100 - Czwartek, 30.04.2009, 22:54:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: JarekF
Możliwe jest że przepustnica jest już zasyfiona i dlatego to nie daje żadnej różnicy. Ale ... Czy przepustnicę naprawdę słychać jak się ustawia?
Ja tam się w żadnego VAG'a nie bawię. Zdjąłem filtr, odkręciłem przepustnicę, wyczyściłem, skręciłem, i sama się zaadoptowała. Przepustnica gra!
Zapisane
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #101 - Sobota, 02.05.2009, 14:27:27 - NIEPRZECZYTANA »

Coś mam przeczucie, że skończy się na wymianie przepustnicy ... Zero reakcji na Vag 311.2 , zero reakcji na odpięcie wtyczki od silniczka krokowego, normalnie nic, jakby elektronika jej nie dotyczyła ... Zdemontowałem, wyczyściłem i nadal 1150 obr./min ...
A co do samego czyszczenia to wiem tylko, że w tym silniku nie ma sensu ściągania przepustnicy bo gardziel ma długość ok 10 cm, jest idealnie prosta i wszędzie dojdzie się palcem. Cały syf leży w kolektorze, którego demontować zamiaru nie mam (gdzie się udało to sięgnąłem)  ;)
Zapisane
witek1965 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Przemków, dolnośląskie
Samochód: Ibiza,2000,1,4 MPI 60KM

« Odpowiedz #102 - Poniedziałek, 02.11.2009, 22:15:17 - NIEPRZECZYTANA »

Czy w silnikach AUD adaptację przepustnicy wykonuje się tak samo?

wybierasz 01 - silnik
Bloki pomiarowe - 08
grupę "098"


[Przełącz na Nastawy - 04]

Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

[Bloki pomiarowe - 08]
Zapisane

Uwielbiam samochody, trochę potrafię przy nich pogrzebać
toczi18 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo '95, 1.6

« Odpowiedz #103 - Wtorek, 23.03.2010, 09:48:58 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
a czy w toledo z silnikiem 1.6 o symbolu bodajże 1F na jednopunkcie tez należy wykonać adaptację? Niektórzy piszą, że czyszczą, skręcają i działa... Jak to jest w moim przypadku?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź ;)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #104 - Wtorek, 23.03.2010, 20:29:50 - NIEPRZECZYTANA »

cos mi sie wydaje ze odpiecie klemy a pozniej przypalowanie mu wystarczy :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Adaptacja przepustnicy na VAG u
Skocz do: