+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» pytanie o zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: pytanie o zawieszenie  (Przeczytany 72601 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #15 - Wtorek, 27.05.2008, 22:06:51 - NIEPRZECZYTANA »

Wiecie może co to może być gdy skrzypi mi samochód na hopkach? Skrzypienie wydobywa się z lewej strony koło sprężyny z przodu. Gdy się mocniej rozbuja w miejscu (dociskając rękami) to też słychać.

ja mam indentyczna sytuacje z moja ibiza... ostatnio nawet bylem na przegladzie technicznym i koles nic nie znalazl... mowil ze to musi byc cos powazniejszego, jak nie widac, ale ja zdjalem kola po obu stronach popsikalem wszystki gumeczki WD40 tak jak mi pan polecil i przestalo piszczec, ale niestety nie na dlugo, ale teraz troche jakby mniej :/ czyli chyba musze powymieniac te gumki... tylko pytanie co te gumki ochraniaja i czyto moze duzo kosztowac?
Zapisane

Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 27.05.2008, 22:09:27 - NIEPRZECZYTANA »

mi też z jednej strony piszczy, rok temu było to samo - dałem przesmarować i troche miałem spokój. WD40 to chyba niezbyt dobry srodek na skrzpienie czegokolwiek :-\
Zapisane
DzieX
Gość



« Odpowiedz #17 - Wtorek, 27.05.2008, 22:22:04 - NIEPRZECZYTANA »

Nom, WD40 to bardziej do czyszczenia. Można dostać lepsze smary w spreju. U Was też jest tak, że nie od razu skrzypi? U mnie muszę przejechać kawałek żeby zaczęło być słychać. Niestety do pracy mam po takich dołach, że aż mi żal tego zawieszenia :/
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #18 - Środa, 28.05.2008, 07:13:08 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie to bardziej slychac jak ja buja tak jak jest na tych progach zwalniajacych, na dziurach mniej to slychac
Zapisane

Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 31.03.2009, 22:25:00 - NIEPRZECZYTANA »

...

Napisano: Poniedziałek, 02.06.2008, 13:02:26


chciałem zapytać jakie amorki i sprężyny były by najlepsze do mojego autka, chciałbym je troche obniżyć tak ok -30 -25 no i zeby było sztywniejsze ale nie za sztywne, przeglądałem różne tematy i widze ze polecane sa amorki blinstein b4 i b6 (z tym że drogie)gaz-olej, a jakie springi do tego dać? portfel no jak tak na 1200-1400zł bym sie wyrobił było by w miare spoko, chyba ze było by cos dobrego to wiadomo sie pokombinuje.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 31.03.2009, 22:27:38 wysłane przez Cepan023 » Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 31.03.2009, 22:32:31 - NIEPRZECZYTANA »

Za te pieniądze to dobry zawias skompletujesz.
Zapisane
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 31.03.2009, 22:49:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
Za te pieniądze to dobry zawias skompletujesz.
no mam taką nadzieje, może jakies propozycje mielibyście na taki zestaw?
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 31.03.2009, 22:55:43 - NIEPRZECZYTANA »

Możesz kupić ori sprężyny -30 za ok 800 zł  plus bilsteiny. Ewentualnie sprężyny Weitec lowtec koni h&r, ale tu ceny są różne. Weitec są w granicach 400 zł za komplet.
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 31.03.2009, 23:19:27 - NIEPRZECZYTANA »

Komplet Eibach i Kayaba Ultra SR.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #24 - Środa, 01.04.2009, 06:52:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Leemarvin
Komplet Eibach i Kayaba Ultra SR.
ile by taki zestawik kosztował?
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #25 - Środa, 01.04.2009, 13:16:34 - NIEPRZECZYTANA »

Koło 1700-1750zł całość.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #26 - Środa, 01.04.2009, 13:33:38 - NIEPRZECZYTANA »

a blinstein b4 i sprężyny weitec -30? jaki to mniejwiecej koszt?ew. jakies inne amory niz kayaba ultra sr coś tańszego? i czy to było by dobre na moje wymagania czyli połączenie sportu z komfortem taki złoty środek, no i ważne zeby tyłek już tak sie siadał przy obciążeniu
« Ostatnia zmiana: Środa, 01.04.2009, 13:51:28 wysłane przez Cepan023 » Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #27 - Środa, 01.04.2009, 15:58:20 - NIEPRZECZYTANA »

...

Napisano: Poniedziałek, 02.06.2008, 13:02:26


chciałem zapytać jakie amorki i sprężyny były by najlepsze do mojego autka, chciałbym je troche obniżyć tak ok -30 -25 no i zeby było sztywniejsze ale nie za sztywne, przeglądałem różne tematy i widze ze polecane sa amorki blinstein b4 i b6 (z tym że drogie)gaz-olej, a jakie springi do tego dać? portfel no jak tak na 1200-1400zł bym sie wyrobił było by w miare spoko, chyba ze było by cos dobrego to wiadomo sie pokombinuje.
za tą cenę masz gwint Ta-Technix bardzo dobry jakościowo, z tego co podał Aboz to do komfortowej jazdy nadają się troszkę to zestawy koni, reszta twarda jak 150...pamiętaj że springi niższe to jedno a amor ze skróconym skokiem to inna sprawa, jak chcesz nisko i sportowo- nie będzie komfortowo ;D
Zapisane
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #28 - Środa, 01.04.2009, 17:15:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: daniels
za tą cenę masz gwint Ta-Technix bardzo dobry jakościowo, z tego co podał Aboz to do komfortowej jazdy nadają się troszkę to zestawy koni, reszta twarda jak 150...pamiętaj że springi niższe to jedno a amor ze skróconym skokiem to inna sprawa, jak chcesz nisko i sportowo- nie będzie komfortowo ;D
gwint odpada, ja nie mówie zeby było komfortowo a poprostu nie chce strasznie twardego zawiasu co kazda nierówność bede czuł(jeździłem dużo primerą GT 97r i moim zdaniem ten seryjny zawias jest idealny jak dla mnie, jeśli ktoś jeździł to wie o co mi chodzi), myślałem nad zestawem sprężyn eibach pro kit-30/20-25, z tego co wiem to są one twardsze niż seria ale nie za twarde, do tego dobrać amorki gazowo-olejowe , tylko najlepiej jakie? Blinstein B4 są ok czy w kayaby inwestować, no i czy jak kayaby to jest coś poza tymi ultra sr?
« Ostatnia zmiana: Środa, 01.04.2009, 17:17:29 wysłane przez Cepan023 » Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #29 - Środa, 01.04.2009, 17:44:53 - NIEPRZECZYTANA »

Do springów - 30 możesz śmiało ładować zwykłe amory "gazowe". Bierz te springi -> http://moto.allegro.pl/item589187766_sprezyny_obnizajace_vw_polo_seat_ibiza_nowe.html i do tego bilsteiny i będzie git. Nie zbankrutujesz a sprawdzisz jak się na nich jeździ.
BTW. nie przejmuj się, że to do IBI, bo są identyczne i masy obciążeń są takie same jak w sedanie. Tylko zamów do 1,9 SDI.
« Ostatnia zmiana: Środa, 01.04.2009, 17:46:48 wysłane przez aboz » Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 8   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» pytanie o zawieszenie
Skocz do: