+  Internetowy Klub Seata
|-+  Fora sponsorowane» TuneUP» Oferta TuneUP dla klubseata.pl
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Oferta TuneUP dla klubseata.pl  (Przeczytany 116404 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
LeonTDI
Gość



« Odpowiedz #75 - Piątek, 25.02.2011, 16:01:56 - NIEPRZECZYTANA »

A Ja mam pytanko jakie były by koszta modów do mojego Leo ALH 90ps? chodzi mi o wtryski i program. jeszcze jedno pytanie czy same końcówki wtrysków wystarcza czy cale trzeba wymieniac? z Góry dziekuje za info.aha i ile moge uzyskać z tego mocy(bezpiecznej mocy dla mojego modelu) ?
Zapisane
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #76 - Sobota, 26.02.2011, 10:09:29 - NIEPRZECZYTANA »

a ja spytam ile mozna wydziergać z alh na seryjnych szprycach?
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
strumyk Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Koszalin
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD SPOTR

« Odpowiedz #77 - Niedziela, 17.07.2011, 16:28:01 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Rob555 mam do Ciebie pytanie. Chcę zmodyfikować trochę moją Ibizkę. I tu mam pytanie czy turbo ARL 150KM będzie pasowało do ATD bez żadnych przeróbek, a może ASZ lub coś innego polecasz i czy IC pociągnie to wszystko, bo czytałem że seria wystarcza do 160-170KM, jaką moc da się z tego wyciągnąć i jaka będzie cena zestrojenia całości?
pozdrawiam
Zapisane
ziemniak26 Mężczyzna
DieselPower
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wieluń / Opole
Samochód: Ibiza, 2004, 1.9 TDI ATD++

« Odpowiedz #78 - Niedziela, 17.07.2011, 17:39:22 - NIEPRZECZYTANA »

Ja dorzucę do tego pytanie, jaki moment zniesie skrzynia w ATD oraz sam silnik. Bo w tej jednostce, raczej to stanowi większy problem jak moc. Jakiego momentu lepiej nie przekraczać?
Zapisane

"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to jedziesz zbyt wolno."
Sir Stirling Moss
Kacpinio Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: GTC
Samochód: Ibiza 6L 05, 1.9TDi

« Odpowiedz #79 - Piątek, 26.08.2011, 23:04:52 - NIEPRZECZYTANA »

strumyk, co do montażu turbo z ARL i ASZ to trzeba delikatnie przerobić jedną rurę bądź założyć z ASZ.
i też dołączam się do pytania o moment, ile skrzynia i sprzęgło w ATD wytrzyma??
Zapisane
lyzwa Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: Ibiza 6l 155Km/370Nm

« Odpowiedz #80 - Czwartek, 13.10.2011, 21:53:18 - NIEPRZECZYTANA »

sam też jestem ciekaw.
Zapisane
Buba899 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: okolice Radomia
Samochód: Seat Leon Cupra II 2.0 TFSI 2006r

« Odpowiedz #81 - Wtorek, 03.01.2012, 14:34:25 - NIEPRZECZYTANA »

Ja posiadam seata leon 2.0 TFSI i z 185KM w salonie seata podkrecili do 225KM za 1 tys zl.
Ogolnie spalanie wzroslo drastycznie dlatego polecam moduly ,,BSR" podniosli do 240KM i kiedy chce za pomoca jednego klikniecia mam albo seryjne ustawienia albo ustawienia BSR. Jesli ktos uzywa na codzien auta i martwi sie o spalanie to warto zainwestowac.

Napisano: Wtorek, 03.01.2012, 14:32:51


Jesli chodzi o wytrzymalosc czesci to modul BSR jesli to konieczne blokuje moment obrotowy do bezpiecznej wartosci.
Zapisane
Danny Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Dębica
Samochód: Był Leon Cupra R '02 1.8T i Leon 2.0T Je Design , jest Ibiza FR '08

« Odpowiedz #82 - Wtorek, 03.01.2012, 16:03:55 - NIEPRZECZYTANA »

To mamy ten sam silnik... 8)   No u mnie też salon Seata pokręcił moc w tym silniku, tyle że do 272KM :ok:  Spalanie małe nie jest, ale poniżej 10L na sto można zejść. To ile Ci palił przed tymi modyfikacjami na 225KM?
Zapisane
Irek_ipk Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Alhambra, 2006, 1.9TDI

« Odpowiedz #83 - Środa, 04.04.2012, 22:14:32 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam pytanie do rob555: co dało by się uzyskac z silnika 115KM w alhambrze? Trochę się waham bo to kolumbryna trochę, ale chciałbym to zrobic, poniewaz poprzednio jezdzilem skoda z 130KM wzmocniona na 169KM (390Nm). To bylo naprawde coś :) i troche mi się do tego tęskni.podrawaim
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #84 - Czwartek, 05.04.2012, 08:30:58 - NIEPRZECZYTANA »

Irek_ipk, Robert miał pożar w warsztacie, więc pewnie nie myśli odpowiadać na takie pytania. Jest temat o tuningu diesli i tam pewnie też uzyskasz odpowiedź.
Zapisane
Irek_ipk Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Alhambra, 2006, 1.9TDI

« Odpowiedz #85 - Czwartek, 05.04.2012, 22:41:50 - NIEPRZECZYTANA »

....o kurcze. No to się wyrwałem z tym pytaniem rzeczywiście trochę nie w czas. Współczuję Robertowi i życzę powodzenia
Zapisane
rob555
Moderator Działu

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #86 - Czwartek, 03.05.2012, 22:02:50 - NIEPRZECZYTANA »

Chlopaki juz sie ogarniam
Dawno tutaj nie zagladalem ale mialem inne rzeczy na glowie.
Warsztat juz dziala normalnie jest nowa miejscowka - wydaje mi sie ze lepsza
Hamownia na dniach bedzie osadzona
Irek - warto dlubac...bezpiecznie ok 140KM ale to bedzie inne auto :)

Napisano: Czwartek, 03.05.2012, 22:59:20


Ja posiadam seata leon 2.0 TFSI i z 185KM w salonie seata podkrecili do 225KM za 1 tys zl.
Ogolnie spalanie wzroslo drastycznie dlatego polecam moduly ,,BSR" podniosli do 240KM i kiedy chce za pomoca jednego klikniecia mam albo seryjne ustawienia albo ustawienia BSR.

Ta jasne... :-X
CUpra i 185KM i 225KM po modzie...stary tyle to zdrowa seryjna 200KM wypluje...
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
przemo100686 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Leon FR, 2008, 2.0 TDI 170 CV DPF

« Odpowiedz #87 - Piątek, 04.05.2012, 09:22:13 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

ja również podepnę się pod pytanko odnośnie chipa: Leon fr 2008 tdi 170 km dpf. Na ile pójdzie i przede wszystkim za ile? (interesuje mnie zarówno cena samego chipa jak i w zestawie z wyjęciem dpf'a).

pozdro
Zapisane
rob555
Moderator Działu

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #88 - Piątek, 04.05.2012, 21:52:19 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

ja również podepnę się pod pytanko odnośnie chipa:
pozdro

Witaj
1200zl sam mod 2000zl z DPF
Mocowo 195KM bez wyjecia DPF i ok 10 wiecej jak sie go usunie. To wartosci optymistyczne bo polowa leonow na piezoelektrycznych pompkach siemensa juz serii nie trzyma a po modzie ledwie dociaga do 170KM :)
wtedy albo nowe pompki albo pranie starych :)
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
przemo100686 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Leon FR, 2008, 2.0 TDI 170 CV DPF

« Odpowiedz #89 - Piątek, 04.05.2012, 23:43:07 - NIEPRZECZYTANA »

A jesli pompki okażą sie do d**y to ile dodatkowo kosztu dojdzie?
Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Fora sponsorowane» TuneUP» Oferta TuneUP dla klubseata.pl
Skocz do: