+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» ciężko zapala na ciepłym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: ciężko zapala na ciepłym  (Przeczytany 95970 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ipc13 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario TDI AFN

« Odpowiedz #30 - Niedziela, 16.09.2007, 18:25:12 - NIEPRZECZYTANA »

to jaki w końcu ten koszt all4you ??
Zapisane

Cordoba Vario TDI AFN
140KM 305Nm Po czipsie:)
marcinenergy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Leon TS '03, 1.9 TDI ARL ~150KM (169KM/343Nm)

« Odpowiedz #31 - Poniedziałek, 08.10.2007, 18:11:32 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam ten sam problem ... na zimnym odpala na dotknięcie nawet po 7 dniach postoju! a na ciepłym kręci i kręci. Dzisiaj byłem w Bosch Service i panowie grzebali troche przy autku. Sprawdzili:
- kąt wtrysku: był w normie ale w maksymalnie dolnym zakresie i wyregulowali ciut
- czujnik temperatury: jest ok ... jak się go odłączy to odpala na dotknięcie oczywiście
- czujnik igłowy czy jakiś taki :P: wszystko OK
- czujnik położenia wału korbowego ? (czy jakoś tak:D ): wszystko OK
- przewody paliwowe czy powietrza nie łapią: wszystko OK
- zawór ERG: wszystko OK
- dawke paliwa: jest ustawiona wyższa niż powinna bo jest 4,9 a normalnie niby 4,4 jest
- na kompie oczywiście zero błędów
Co jeszcze zostaje ?? Powiedzieli mi że jeszcze podmianka pompy wchodzi w gre i w sumie to nie wiele więcej, a naprawa może kosztować 100 a może i 1000zł  :o  i potrwać 2h, dzień, dwa, a może tydzień, ale twierdzą że to proste silniki  ;D
Zapisane

rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #32 - Wtorek, 09.10.2007, 09:31:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam ten sam problem ... na zimnym odpala na dotknięcie nawet po 7 dniach postoju! a na ciepłym kręci i kręci. Dzisiaj byłem w Bosch Service i panowie grzebali troche przy autku.

Mozesz wymieniac po kolei pompe, wtryski, rozrusznik, akumulator - powinno byc lepiej ale koszta Cie zjedza. Jesli odpala na cykniecie po zdjeciu czujnika temp to wystarczy zmienic mapy rozruchowe i tyle....prostrze i tansze.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
mirass Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 09.10.2007, 09:45:34 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam ten sam problem ... na zimnym odpala na dotknięcie nawet po 7 dniach postoju! a na ciepłym kręci i kręci. Dzisiaj byłem w Bosch Service i panowie grzebali troche przy autku.

dokładnie..a po drugie..kto obsługiwał VAGa..tam jest odwrotność 4,4 to wiecej niż 4,9 ! a rozwiązaniem twojego problemu jest jak Rob555 zmiana mapy rozruchu

Mozesz wymieniac po kolei pompe, wtryski, rozrusznik, akumulator - powinno byc lepiej ale koszta Cie zjedza. Jesli odpala na cykniecie po zdjeciu czujnika temp to wystarczy zmienic mapy rozruchowe i tyle....prostrze i tansze.
Zapisane

marcinenergy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Leon TS '03, 1.9 TDI ARL ~150KM (169KM/343Nm)

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 09.10.2007, 13:56:56 - NIEPRZECZYTANA »

chyba mnie rob555 i mirass przekonaliście, a vaga obslugiwal gościu z Bosch Service w Bydgoszczy którzy niby się specjalizują w grupie VAG, a szczególnie dieslami grupy VAG :-\
Jedno pytanie ... na jak długo taka operacja ze zmianą map wystarczy zanim pompa, wtryski lub cokolwiek innego co jest przyczyną tego lipnego odpalania padnie na amen ?

Pozdro i thx :pub:
Zapisane

rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 09.10.2007, 21:43:23 - NIEPRZECZYTANA »

Zwiekszyc dawki rozruchowe (taki czip ale tylko na odpalanie- ja zawsze jak dlubie w mapach to za jednym razem tez to dlubne).
Wtedy mozesz miec slaby aku zajechana pompe a i tak bedzie palic jak na zimnym
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
marcinenergy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Leon TS '03, 1.9 TDI ARL ~150KM (169KM/343Nm)

« Odpowiedz #36 - Poniedziałek, 05.11.2007, 16:56:13 - NIEPRZECZYTANA »

witam panowie, dzisiaj bylem u tunera i ibizka odpala idealnie, odrazu sie też na chipsa skusiłem   :ok:  i teraz jest 137KM i 300Nm ;D .
A jeśli chodzi o to odpalanie to mi wyjaśnił o co biega, chodzi o to że auta z roku 99 musiały spełniać normy euro 5 czy jakoś tak i wszystkie te silniki miały takie mapy że odpalają teraz jak odpalają. I mówił że w zeszłym tygodniu miał 3 takie auta, a na ten 2 jeszcze. Sypie się każde nawet mówi że ostatnio VW new beetle przyjechało do niego z tym problemem. Co do chipa .... jeszcze za mało jeździłem żeby się do końca przekonać, kopa ma większego i to czuć :D ale też wydaje się być bardziej elastyczny w dolnych partiach obrotomierza.

Pozdro
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 05.11.2007, 18:49:58 wysłane przez marcinenergy » Zapisane

PawcioW
Gość



« Odpowiedz #37 - Poniedziałek, 05.11.2007, 17:05:07 - NIEPRZECZYTANA »

co bylo robione i ile bolało?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #38 - Poniedziałek, 05.11.2007, 18:39:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: PawcioW
co bylo robione i ile bolało?
  :los:
Cytat: marcinenergy
dzisiaj bylem u tunera i ibizka odpala idealnie, odrazu sie też na chipsa skusiłem   
czyli:
Cytat: rob555
Zwiekszyc dawki rozruchowe (taki czip ale tylko na odpalanie- ja zawsze jak dlubie w mapach to za jednym razem tez to dlubne).
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
marcinenergy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Leon TS '03, 1.9 TDI ARL ~150KM (169KM/343Nm)

« Odpowiedz #39 - Poniedziałek, 05.11.2007, 18:54:14 - NIEPRZECZYTANA »

PawcioW tak jak raby przytoczył: mapy paliwowe, a "bolałoby" mnie to 300zl ... ale że się skusiłem na chipowanie po znajomości za XXX  :eye: to mapki jak wiadomo w takim przypadku gratis
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 05.11.2007, 18:57:16 wysłane przez marcinenergy » Zapisane

krychu66
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz

« Odpowiedz #40 - Środa, 07.11.2007, 22:35:26 - NIEPRZECZYTANA »

marcinene gdzie robiłeś zmianę mapy bo mam ten sam problem a chciałbym go rozwiązać???
Zapisane
PawcioW
Gość



« Odpowiedz #41 - Czwartek, 08.11.2007, 09:03:16 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki Raby i Marcinenergy .. a juz myslalem ze bede mogł sobie zrobic prezent i zainwestowac w cos innego np bagażnik... jakoś w koncu trzeba wozić te narty....  :(
Zapisane
marcinenergy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Leon TS '03, 1.9 TDI ARL ~150KM (169KM/343Nm)

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 08.11.2007, 13:08:51 - NIEPRZECZYTANA »

krychu66 możesz uderzyć do świątka na żywiecką, ale mogę Ci podać kontakt do tego co ja u niego robiłem .... szczegóły podam na PW

Pozdro
Zapisane

daniel7884 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kobyłka
Samochód: Cordoba 1999r. 1.9 TDi 110 KM

« Odpowiedz #43 - Czwartek, 28.02.2008, 21:04:00 - NIEPRZECZYTANA »

mialem ten problem.wymienialem czujnik nastawiali mi kat wtrysku bawili sie nastawnikiem pompy,proponowano mi zregenerowac pompe dzwonilem do kilku diesel serwis ceny byly od 1400-2000 zl. wkonuc zadzwonilem do mastersa w warszawie i diagtronika w jankach w mastersie zarowno w jednej jak i drugiej firmie zdjagnozowano to samo ze trzeba wgrac nowe mapy do sterownika.masters za ta usluge krzykanl mi 700zl w diagtroniku 400zl i tam tez to zrobilem teraz nie mam juz  z tym problemu i naprawde polecam diagtronik janki pelen profesjonalizm
Zapisane
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #44 - Czwartek, 28.02.2008, 21:13:53 - NIEPRZECZYTANA »

czy te mapy paliwowe w benzyniaku tak samo się modyfikuje jak w dieslu?
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» ciężko zapala na ciepłym
Skocz do: