+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» fabryczne radio
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: fabryczne radio  (Przeczytany 20298 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
dj.joker
Gość



« Środa, 06.09.2006, 21:25:02 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
niemogłem nigdzie znaleść odpowiedzi więc postanowiłem zaytać na forum klubu, pasionatów seata.

Otóz Panowie ile WAT na kanał (moc muzyczna i RMS) posiada to radio fabryczne z seata cordoby?

daje link z allegro gdzie jest zdjecie panela od tego radia.

http://www.allegro.pl/item125398125_seat_panel_przedni_do_radia_kasetowego_.html

posiada ktoś taka informacje?

jest to 4 kanalowe radio.
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 07.09.2006, 17:39:59 - NIEPRZECZYTANA »

wg instrukcji radioodtwarzacz Sound System 1 ma moc wyjsciową 4 x 7 W (RMS) ...
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
tomash
Świeżak
Offline Offline



Skąd: rzeszów

« Odpowiedz #2 - Piątek, 15.09.2006, 13:32:33 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie na panelu
(prawie takim jak ten z allegro bo ten jest bez klimy)
jest napisane 4x20W rms co daje jakieś 4x50W muzycznej chyba więc raczej możliwe
Zapisane
SMERU
Gość



« Odpowiedz #3 - Piątek, 15.09.2006, 14:00:12 - NIEPRZECZYTANA »

rms to jest moc muzyczna
Zapisane
tomash
Świeżak
Offline Offline



Skąd: rzeszów

« Odpowiedz #4 - Piątek, 15.09.2006, 14:09:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "SMERU"
rms to jest moc muzyczna


no chyba jednak nie
rms to moc sinusoidalna czyli znamionowa
a moc muzyczna to... muzyczna
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Piątek, 15.09.2006, 21:17:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "tomash"
a moc muzyczna to... muzyczna

Czyli ciezka do okreslenia :/ kazdy pisze co mu sie podoba.
Ale znieksztalcenia tez sa wazne! Powiedzmy ze jest te 4x50 ale taki trzask ze sie sluchac nie da wiec te okreslenia sa do niczego
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tomash
Świeżak
Offline Offline



Skąd: rzeszów

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 18.09.2006, 07:31:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
Czyli ciezka do okreslenia :/ kazdy pisze co mu sie podoba.
Ale znieksztalcenia tez sa wazne! Powiedzmy ze jest te 4x50 ale taki trzask ze sie sluchac nie da wiec te okreslenia sa do niczego


tak jest. zgadzam się z Tobą
ale jak jest 4x 20W RMS to już jakas miara jest
Zapisane
Kowal 2002 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Leszno k. Błonia (WZ)
Samochód: Skoda Octavia II 1,9 TDI

« Odpowiedz #7 - Środa, 20.09.2006, 08:35:20 - NIEPRZECZYTANA »

Te 4x20W RMS to też jest chyba trochę za dużo. Nie pamiętam jaki konkretnie siedzi tam scalak na końcówce mocy ( na pewno jakiś ST / Philips TDA cośtam ) bo sprawdzałem to bardzo dawno ale o ile sobie przypominam to chyba ciągła moc jaką osiągał jednocześnie w czterech kanałach przy 1% THD to było 4x12W.
Dla porównania podam jak to wygląda w moim radiu CD Sony:
Producent ( SONY ) podaje 4x45W,
Końcówka jest na scalaku ST  TDA 7386
Producent scalaka podaje:
4x45W/4 ohm mocy maksymalnej ALE przy wysterowaniu sygnałem prostokątnym!
Przy sinusoidzie dostajemy UWAGA:
4x28W przy THD 10% ( porządnie charczy! ) i 14,4 V zasilania,
4x24W przy THD 10% ( j.w. ) i 13,2 V zasilania
i to co nas naprawdę interesuje, czyli moc przy 1% THD ( zniekształcenia prawie niesłyszalne) i rozsądnym zasilaniu na poziomie 13,8 V : 4x20W !!!
To mniej więcej pokazuje jak różni się rzeczywistość od danych fabrycznych radia.

Najlepszym rozwiązaniem jeśli chcesz zachować fabryczne radio jest podpięcie zamiast fabrycznej końcówki mocy ( scalaka ) zewnętrznej 4 kanałowej końcówki mocy. Wymaga to delikatnych przeróbek wewnętrznych fabrycznego radia, ale dostajesz potem porządny dźwiek i całkiem fajny wygląd oryginalnego radia w jednym.
Zapisane

Była: Silver Cordoba 1.6 8V ALM
Jest: MagicBlack Octavia II 1,9 TDI
SMERU
Gość



« Odpowiedz #8 - Środa, 20.09.2006, 12:14:46 - NIEPRZECZYTANA »

albo zewnetrzny wzmak.  :mrgreen:
Zapisane
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #9 - Środa, 20.09.2006, 13:09:32 - NIEPRZECZYTANA »

std wstawiony jest

tda 7385
HIGH OUTPUT POWER CAPABILITY:
4 x 30W max./4W EIAJ
4 x 22W/4W @14.4V, 1KHz, 10%
4 x 18.5W/4W @ 13.2V, 1KHz, 10%

osobiscie zamienilem na

TDA 7560
SUPERIOR OUTPUT POWER CAPABILITY:
4 x 50W/4Ω MAX.
4 x 45W/4Ω EIAJ
4 x 30W/4Ω @14.4V, 1KHz, 10%
4 x 80W/2Ω MAX.
4 x 77W/2Ω EIAJ
4 x 55W/2Ω @14.4V, 1KHz, 10%

tak wiec dziek o niebo lepszy ale jak Kowal podpowiada byloby lepsze rozwiazanie
lpodebranie sygnalu z przedwzmacniacza i wywleczenie go na normalny wzmacniacz
wystarcza 4 kondensatorki 4.7 mikro lutownica schemat koncowki i wtyczki do podlacznia wzmaka 1 browar na wiecej nie ma roboty  :satan:
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
tomash
Świeżak
Offline Offline



Skąd: rzeszów

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 21.09.2006, 08:10:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Kowal 2002"
Najlepszym rozwiązaniem jeśli chcesz zachować fabryczne radio jest podpięcie zamiast fabrycznej końcówki mocy ( scalaka ) zewnętrznej 4 kanałowej końcówki mocy. Wymaga to delikatnych przeróbek wewnętrznych fabrycznego radia, ale dostajesz potem porządny dźwiek i całkiem fajny wygląd oryginalnego radia w jednym.

Cytat: "SMERU"
albo zewnetrzny wzmak.  :mrgreen:


yyyyy :niewiem:
Zapisane
SMERU
Gość



« Odpowiedz #11 - Czwartek, 21.09.2006, 10:26:55 - NIEPRZECZYTANA »

no zle zrozumialem. moj blad. ja zrozumialem ze kowal chce wymienic koncowke mocy w radiu. dlatego picie i pisanie w parze nie idzie  :zakrecony:
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 21.09.2006, 10:58:48 - NIEPRZECZYTANA »

Kowal wlasnie to proponowal, a dokladnie nie wymianę tylko obejście...
Zapisane
SMERU
Gość



« Odpowiedz #13 - Czwartek, 21.09.2006, 11:07:21 - NIEPRZECZYTANA »

wiem dzisiaj juz nie pije.  :pub:  zawsze mozna szukac wzmaka z wejsciem high input i podlaczy do niego wyjscia z glosnikow jak sie nie ma wyjsc sygnalowych rca. chociaz dzwiek z wyjsc sygnalowych bylby lepszy ale jak sie nie ma co sie lubi.
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 21.09.2006, 11:35:30 - NIEPRZECZYTANA »

Ale sygnał mozna sobie z przedwzmacniacza wyciągnąc...
Albo policzyc rezystor i wstawic na wyjscie i tez bedzie... ;-)
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» fabryczne radio
Skocz do: