+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» VAG i kilka pytań
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 ... 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: VAG i kilka pytań  (Przeczytany 179277 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Martini
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6

« Środa, 06.09.2006, 11:36:37 - NIEPRZECZYTANA »

Czy przy załączonym zapłonie - silnik nie chodzi;
- powinien wyskakiwać błąd 515 - Czujnik Halla -G40 (brak sygnału)  :?:
kiedy silnik chodzi  - błędu nie ma, czy czujnik jest walniety czy ma inną oporność niż powinien, a może ten błąd się pojawia za kazdym razem  :?:  jak pierwszy raz byłem na diagnostyce to gośc nie pisną słówkiem że coś jest nie tak.




Jakiej Wy wersji vaga uzywacie, a może vwtool, bo mam pewien problem, jak próbuje zarejestrować wersje 4.09 jest cacy i sie rejestruje natomiast jak chce odczytać pojedyncze wartości powyżej grupy 10 to mi wyskakuje że nie jest zarejestrowany vag i jest kicha (oczywiście wersja powiedzmy "darmowa" , to samo mam przy adaptacji nie wiem czemu ale przy kazdym bloku wychodzi np. error - group 006 - nie - dostępny




mam silnik 1f może cholera nie da sie żadych adaptacji zrobić ? może jakiś kichowaty sterownik jest  już sam nie wiem


i ile grup mozna podświetlić w vag ? mi dochodzi do 5 i w 6 już errory są



Przy testowaniu golfa III 1.4 miałem tez nieznane 2 błedy 20557 i 8240 po skasowaniu już sie nie pojawiły i być może sie nie pojawią ale ciekawy jestem co to było. Wyskoczyło też 561 - Sonda lambda adaptacja - limit adaptacji za wysoki - co może być tego przyczyną  :?:



IMO może zrobić jakiś temaci z problemami z testami vagiem ze screenami itp żeby było wszystko jasne  :?:  ja dysponuje zrzutami z vaga pierwszych 5 grup z wartościami przy zagrzanym silniku może porównamy sobie wartości  :?:  Co Wy na to  :?:
Zapisane

Seat Cordoba 1.6 1F
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Środa, 06.09.2006, 12:34:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Martini"
Czy przy załączonym zapłonie - silnik nie chodzi;
- powinien wyskakiwać błąd 515 - Czujnik Halla -G40 (brak sygnału)  

Tak to normalne.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #2 - Środa, 06.09.2006, 17:40:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Martini"
ja dysponuje zrzutami z vaga pierwszych 5 grup z wartościami przy zagrzanym silniku może porównamy sobie wartości

Mozesz wrzucic ew dac na priva lub maila. Mam ten sam silnik wiec jak uruchomie lapciaka (dzis kupilem i nie ma nawet systemu) to cos odesle. Co do malej ilosci grup to chyba normalne. Nie pamietam ile bylo u mnie ale cos malutko. Uzywam VAGa 3.2....
Zapisane

Martini
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6

« Odpowiedz #3 - Środa, 06.09.2006, 18:30:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"
Mam ten sam silnik wiec jak uruchomie lapciaka (dzis kupilem i nie ma nawet systemu) to cos odesle. Co do malej ilosci grup to chyba normalne


a co z adaptacją ?
Zapisane

Seat Cordoba 1.6 1F
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #4 - Środa, 06.09.2006, 20:38:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Martini"
a co z adaptacją ?

Nie mialem na razie problemow z silnikiem (a dokladnie z elektronika), wiec nie bawilem sie tym. Poza tym korzystalem z cudzego laptopa wiec nie mialem wiele czasu na zabawe.
Zapisane

Martini
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 11.09.2006, 11:38:04 - NIEPRZECZYTANA »

nie wiem czy to prawda, ale ostatnio sie dowiedziałem - iż w jednopunkcie nie da sie zrobic adaptacji vagiem  :?:  czy to prawda  :?:  czy w ogóle kto kolwiek orientuje sie w tych vag'ach i może coś napisać ciekawego  :?:
Zapisane

Seat Cordoba 1.6 1F
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 18.09.2006, 21:28:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Martini"
Jakiej Wy wersji vaga uzywacie, a może vwtool, bo mam pewien problem, jak próbuje zarejestrować wersje 4.09 jest cacy i sie rejestruje natomiast jak chce odczytać pojedyncze wartości powyżej grupy 10 to mi wyskakuje że nie jest zarejestrowany vag i jest kicha (oczywiście wersja powiedzmy "darmowa" , to samo mam przy adaptacji nie wiem czemu ale przy kazdym bloku wychodzi np. error - group 006 - nie - dostępny

Mam ta sama wersje z crackiem bez rejestracji i jest to samo.
Cytat: "Martini"
i ile grup mozna podświetlić w vag ? mi dochodzi do 5 i w 6 już errory są
Ja mam 5 i tez errory dalej.
Moze ktos opisze dokladnie te wartosci?? (co do czego)


[ Dodano: 2006-09-18, 22:30 ]
Cytat: "Martini"
Wyskoczyło też 561 - Sonda lambda adaptacja - limit adaptacji za wysoki - co może być tego przyczyną  
Skad to tlumaczenie bledu?
Dolanczam do pytania.
To po diagnostyce u mnie:
VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 032 906 026 F
  Component and/or Version: 1,6l R4 MONO 1.2.3  D51
           Software Coding: PMC 01
            Work Shop Code:
2 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
        03-00 - No Signal
00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        09-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Martini
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 19.09.2006, 09:45:38 - NIEPRZECZYTANA »

primo nie ma powiększenia obrazka  :mrgreen:
Cytat: "raby"
Mam ta sama wersje z crackiem bez rejestracji i jest to samo
jeśli miałbys skrakowana wersje nie wyskoczyło by przy błędach
Cytat: "raby"
00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs
09-10 - Please Register/Activate - Intermittent




Cytat: "raby"
Martini napisał/a:
Wyskoczyło też 561 - Sonda lambda adaptacja - limit adaptacji za wysoki - co może być tego przyczyną
Skad to tlumaczenie bledu?


gośc w tym golfie wymienił sonde i nie zrobił resetu, ani nie odpiłą klemy i dlatego zarejestrowało mu błąd przyjęcia sondy lambda (mimo iż pracowała poprawnie i na spalinach miał wszystko w normie) po wykasowaniu błędu to już sie nie powtórzyło



jeśkui chodzi o
Cytat: "raby"
00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs
to regulacja składu mieszanki sie kłania




błędy wyskoczyłu na beznynie czy na gazie ??

[ Dodano: 2006-09-19, 10:54 ]
Blok 1
1. obroty silnika
2. temepratura silnika
3. współczynnik adaptacji sondy lambda
4. status operacyjny

Blok 2
1. obroty silnika
2. czas wtrysku
3. napięcie AQ
4. Temperatura zasysanego powietrza

Blok 3
1. obroty silnika
2. obciążenie silnika
3. otwarcie przepustnicy
4. kąt wyprzedzenia zapłony (wyliczony)

Blok 4
1. obroty silnika
2. obciążenie silnika
3. prędkość
4. status operacyjny

Blok 5
1. obroty silnika
2. wypełnienie impulsu zaworu EVAP
3. współczynnik adaptacji sondy lambda
4. wartość korekcji mieszanki
Zapisane

Seat Cordoba 1.6 1F
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 19.09.2006, 17:55:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Martini"
primo nie ma powiększenia obrazka  

Jak nie jak tak! Wystarczy kliknac w zdjecie.
Cytat: "Martini"
błędy wyskoczyłu na beznynie czy na gazie ??

Po jezdzie na gazie ale wczesniej go nie bylo!
Podlaczylem kompa 1 raz i nic nie bylo.
Zrobilem to na nastepny dzien i juz byl blad. Teraz ciagle kasuje ale znowu sie pojawia.
Przy kasowaniu bledu wywala jakies okno z informacja ze blad komunikacji.
Musze wylaczyc zaplon i ponownie wlaczyc bo inaczej Vag-com nie dziala. Po ponownym sprawdzeniu bledu nie ma ale i tak po jakims czsie sie pojawia.

[ Dodano: 2006-09-19, 18:58 ]
Cytat: "Martini"
raby napisał/a:
Mam ta sama wersje z crackiem bez rejestracji i jest to samo
jeśli miałbys skrakowana wersje nie wyskoczyło by przy błędach

Sprawdze to w wolnej chwili ale cos tam robilem  :neutral:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Martini
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6

« Odpowiedz #9 - Środa, 20.09.2006, 09:04:22 - NIEPRZECZYTANA »

wersje vag-com pl stabilną masz na rapidzie, hasło znasz
Zapisane

Seat Cordoba 1.6 1F
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #10 - Piątek, 23.01.2009, 12:01:41 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, jakie powinno byc wskazanie vag'a co do temp. powietrza zasysanego? czy powinna byc podobna do temp. otoczenia czy jest to zupełnie coś innego... ?? Wpinałam ostatnio vag na zimnym silniku i pokazywał coś ok 20st ????
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #11 - Piątek, 23.01.2009, 15:07:55 - NIEPRZECZYTANA »

Szybkie pytanie:
Próbowałem podłączyć się VAG'iem do kumpla Leona I (rocznik 2000, silnik 1.6 AEH).
VAG-COM nie chciał połaczyć się z żadnym sterownikiem, a jak zrobiłem testowanie złącza OBD to zwróciło komunikat, że samochód nie obsługuje protokołu OBD II.
O co biega?
Dodam, że VAG działa u mnie bez problemów.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #12 - Piątek, 23.01.2009, 17:05:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Zyga4don
Wpinałam ostatnio vag na zimnym silniku i pokazywał coś ok 20st ????
Też u siebie zauważyłem coś takiego. W zegarach, pomimo całonocnego postoju i temp. poniżej 0 VAG odczytał 30stC. Ale potem odczyt jest OK. Może taki jest zakres pomiaru?

Cytat: KYS
samochód nie obsługuje protokołu OBD II.
Za stary samochód na OBD2. U mnie to samo. Test negatywny.
Może nie ma zasilania w gnieździe diagnostycznym? Czasem włączone radio blokuje komunikację...
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #13 - Piątek, 23.01.2009, 17:51:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Może nie ma zasilania w gnieździe diagnostycznym? Czasem włączone radio blokuje komunikację...
Hmm nie wiem, czy to jest wyznacznik napięcia w gnieździe, ale dioda na złączu po podpięciu do gniazda świeciła.
Zabiłeś mnie z tym radiem - faktycznie było włączone! Muszę sprawdzić ten trop...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #14 - Piątek, 23.01.2009, 19:48:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Hmm nie wiem, czy to jest wyznacznik napięcia w gnieździe, ale dioda na złączu po podpięciu do gniazda świeciła.
Interfejs jest zasilany z autka, ale jak dioda świeciła to chyba było.

Napisano: Piątek, 23.01.2009, 19:47:02


A z tym radiem to nie pamiętam w jakim autku, ale radio chyba Aura.
Zapisane

Strony: [1] 2 3 ... 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» VAG i kilka pytań
Skocz do: