+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» VAG i kilka pytań
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: VAG i kilka pytań  (Przeczytany 179310 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #75 - Wtorek, 12.04.2011, 11:54:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: maly88
czy jeśli zakupiłem kabelek na COM (całkowicie z głupoty poprostu nie spojrzałem na opis), a nie mam takiego portu w lapku i jeśli kupię przejściówkę to będzie wszystko działać czy nie??
Wszystko zależy od przejściówki i od zainstalowanych sterowników.
Na VAG'u nie próbowałem, ale w innych przypadkach taka prosta przejściówka USB-RS232 dawała radę.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
maly88 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Przywidz/k. Gdańska
Samochód: ibiza, 96r., 1.4, APQ

« Odpowiedz #76 - Wtorek, 12.04.2011, 11:58:20 - NIEPRZECZYTANA »

no właśnie w necie też tak czytałem, tylko, że koleś ze sklepu (konkretnie Viaken.pl) odpisał mi że tak nie da rady i nie będzie banglać.
próbował już ktoś z przejściówką??
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 12.04.2011, 12:04:48 wysłane przez maly88 » Zapisane

PROSTO.ELEGANCKO.
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #77 - Wtorek, 12.04.2011, 12:46:40 - NIEPRZECZYTANA »

Nie będzie działać.

Zauważ, że Vag oczekuje sygnału z portu Com. Kable na USB emulują Com i dogadują się z Vagiem. U Ciebie trzeba by przejść com-usb-com. Czyli przejściówka z com na usb musiałaby mieć dedykowane pod Vaga sterowniki... w przeciwnym wypadku  :bam:
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
maly88 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Przywidz/k. Gdańska
Samochód: ibiza, 96r., 1.4, APQ

« Odpowiedz #78 - Wtorek, 12.04.2011, 13:28:59 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki za info, na szczęście sprzedawca zgodził się wymienić kabelek na ten ze złączem USB.
pozdrawiam
Zapisane

PROSTO.ELEGANCKO.
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #79 - Środa, 13.04.2011, 11:43:05 - NIEPRZECZYTANA »

zawsze bylo wszystko ok?
jezeli tak to trzeba sprobowac na innym kablu :-\

Raczej tak, ale problem pojawił się dopiero ostatnio, po dwukrotnej wymianie akumulatora. Może mieć to jakieś znaczenie?? Kabelek działa bez problemu na innych autach, więc możliwe żeby akurat na moim się popsuł?
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #80 - Środa, 13.04.2011, 21:12:44 - NIEPRZECZYTANA »

no właśnie w necie też tak czytałem, tylko, że koleś ze sklepu (konkretnie Viaken.pl) odpisał mi że tak nie da rady i nie będzie banglać.
próbował już ktoś z przejściówką??

Dziala, tylko zalezy jaka przejsciowka. Z PCMCIA na RS jest u mnie OK, USB na RSa nieraz rwie komunikacje.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #81 - Czwartek, 14.04.2011, 09:47:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
USB na RSa nieraz rwie komunikacje.
mi czasami rwie komunikacje vag pod usb :-\
trzeba odpiac wtyczke usb i po podpieciu dziala znow normalnie :o
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
maly88 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Przywidz/k. Gdańska
Samochód: ibiza, 96r., 1.4, APQ

« Odpowiedz #82 - Piątek, 15.04.2011, 16:36:09 - NIEPRZECZYTANA »

witam,
potrzebuje klucza licencyjnego do VAG-COM'a 40.9.1, lub jakiegoś innego programu, którym wykonam adaptację przepustnicy.
proszę o pomoc.
silnik 1.4 aex
pozdrawiam
Zapisane

PROSTO.ELEGANCKO.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #83 - Piątek, 15.04.2011, 20:12:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: maly88
potrzebuje klucza licencyjnego do VAG-COM'a 40.9.1
To chyba podchodzi pod "4. Zabrania się podawania na forum i przekazywania poprzez forum informacji dotyczących treści nielegalnych.".
Jakbyś się choć ciut wysilił i wpisał co trzeba w google, to znajdziesz 'odpowiednią' wersje vag-com'a 409.1  :-X
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
maly88 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Przywidz/k. Gdańska
Samochód: ibiza, 96r., 1.4, APQ

« Odpowiedz #84 - Sobota, 16.04.2011, 08:37:07 - NIEPRZECZYTANA »

no właśnie nie znalazłem, siedziałem wczoraj 2 godz.
Zapisane

PROSTO.ELEGANCKO.
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #85 - Środa, 18.05.2011, 08:37:40 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, po raz kolejny muszę do Was zwrócić o małą poradę.

Na ostatnim przeglądzie (przedwczoraj) czujnik emisji spalin zwariował po 30 sekundach mojego pobytu w warsztacie :D oczywiście przegląd mi podbili, ale poradził żeby coś z tym zrobił bo mam zbyt bogatą mieszankę...

Oczywiście VAG nic o tym nie mówi i w związku z tym zainteresowałem się sondą lambda.

Czy zaznaczona na screenie wartość to właśnie wskazanie sondy??


Wartość idealnie odzwierciedla mi sygnał podawany przez martwą sondę :( co lepsze wartość jest stała na zgaszonym silniku oraz na odpalonym, a raczej tak być nie powinno.

Auto nie posiada katalizatora, tylko strumiennice, ale z tego co widziałem to sonda ocalała, bo podobno są wersje z mocowaniem jej w kacie i przed
« Ostatnia zmiana: Środa, 18.05.2011, 08:53:18 wysłane przez Mad_Maxs » Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #86 - Środa, 18.05.2011, 08:49:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Mad_Maxs
Czy zaznaczona na screenie wartość to właśnie wskazanie sondy??
:?:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #87 - Poniedziałek, 23.05.2011, 17:24:08 - NIEPRZECZYTANA »

Ale siara nie zwróciłem uwagi że zdjęcie nie weszło :( już poprawione

Napisano: Środa, 18.05.2011, 09:53:42


Jest ktoś w stanie powiedzieć mi co oznacza zaznaczona na screenie wartość?? Ewentulanie dać jakiś odnośnik do informacji który parametr za co odpowiada.

A tak dodatkowo to zapytam, jak się resetuje komputer?? bo mam wrażenie że troche zwariował ostatnio i stąd te dziwne ponieką odczyty
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #88 - Poniedziałek, 23.05.2011, 17:40:41 - NIEPRZECZYTANA »

to jest wartość pomiaru sondy, powinna zawierać się w przedziale 0-1V wartośc podczas pracy silnik powinna się zmieniać w tym właśnie zakresie,
komputer możesz zresetować odpinając aku
Zapisane
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #89 - Poniedziałek, 23.05.2011, 17:44:46 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli dobrze myślałem. Zastanawia mnie tylko fakt że odpięcie sondy nie wyrzuciło żadnego jej błędu. Oczywiście wartość 0,46V jest stała nawet jak odepnę wtyczkę od sondy
Zapisane

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» VAG i kilka pytań
Skocz do: