+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» VAG i kilka pytań
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: VAG i kilka pytań  (Przeczytany 179339 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #60 - Poniedziałek, 07.12.2009, 21:42:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kacperix
Czy da się vagiem sprawdzi kompresję?
Nie sądzę - w programie nie widziałem nic co mogłoby dokonywać takich pomiarów...
Poza tym nie ma czujników w komorze spalania i głowicy, które dokonują takich pomiarów.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
daria90 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Toruń
Samochód: seat ibiza, 1997, 1.4

« Odpowiedz #61 - Wtorek, 08.06.2010, 23:03:30 - NIEPRZECZYTANA »

cześć wszystkim, mam taki problem kupiłam kabel vag obd II do mojej ibizy i działa idealnie, jednak gdy podłączaliśmy go do kolegi auta cordoba 2001 w ogóle nie można nawiązać połączenia nawet nie drgnie. Obejrzeliśmy gniazdo u niego dokładnie i okazuje się że nie ma jednego kabla we wtyczce ma 3: 12v, masa oraz linia K, brakuje Lini L z tego co wynika z opisu gniazda. Mógłby mi ktoś powiedzieć czy to gniazdo jest prawidłowe ? może jakiś inny kabel trzeba do niego ? proszę o jakieś objaśnienie jak się do tego auta podłączyć.

od KYS: Jest wątek o VAG'u. Przeniosłem.
« Ostatnia zmiana: Środa, 09.06.2010, 00:00:23 wysłane przez KYS » Zapisane
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #62 - Środa, 09.06.2010, 17:55:37 - NIEPRZECZYTANA »

też miałem kiedyś taki problem w cordobie 2001r,  musiałem ory radio wyjmować żeby się podłączyć, nie wiem co w nim siedziało ale vag nic nie widział, a co do kabli to nie wiem jak powinno być
Zapisane
dj.skorpion88 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Okolice Białobrzeg i Grójca
Samochód: Seat cordoba vario 2000r 1.6 AKL 101psi

« Odpowiedz #63 - Sobota, 25.09.2010, 09:33:44 - NIEPRZECZYTANA »

witam kupiłem sobie kabel obd2 na usb i w polskim wagu 4.9 i się nie łączy
a w vagcom 409-1 mojego samochodu nie ma na liście czyli cordoby IFL i ogólnie się łączy ale w testach wywala że port nie kontabilny
mam taki infes
http://allegro.pl/black-interfejs-vag-kkl-obd2-usb-409-1-vw-audi-itp-i1225197278.html
co może być nie tak
Zapisane

kosa3 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: okolice Torunia
Samochód: Cordoba 00 1.4 16V

« Odpowiedz #64 - Sobota, 25.09.2010, 12:30:55 - NIEPRZECZYTANA »

Kolego po pierwsze powiedz jaki masz system operacyjny na komputerze bo to może być wina systemu. Po drugie czy podczas uruchamiania polskiego vag'a wyświetla ci jakiś komunikat? Jakie masz ustawienia portu?
Zapisane
dj.skorpion88 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Okolice Białobrzeg i Grójca
Samochód: Seat cordoba vario 2000r 1.6 AKL 101psi

« Odpowiedz #65 - Sobota, 25.09.2010, 18:26:05 - NIEPRZECZYTANA »

mam xp professional
pl vaga mam pod com nie ma wyboru usb
bez prawa odsprzedaży 
Zapisane

kosa3 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: okolice Torunia
Samochód: Cordoba 00 1.4 16V

« Odpowiedz #66 - Niedziela, 26.09.2010, 15:22:18 - NIEPRZECZYTANA »

Kolego vag'a masz podłączonego pod USB poprzez emulator portu COM. Zmień w ustawieniach portu czas opóźnienia (latency time) na mniejszy na przykład 8 ms. Po drugie czy masz xp 32 bity czy 64 bity? Zobacz czy w ustawieniach portu masz ustawiony taki sam numer COM jak w programie (np. COM1 itp).
Pzdr
Zapisane
dj.skorpion88 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Okolice Białobrzeg i Grójca
Samochód: Seat cordoba vario 2000r 1.6 AKL 101psi

« Odpowiedz #67 - Wtorek, 28.09.2010, 14:15:22 - NIEPRZECZYTANA »

mam 32bity sp2
nie mam żadnego emulatora com
mam taki infes
http://allegro.pl/black-interfejs-vag-kkl-obd2-usb-409-1-vw-audi-itp-i1225197278.html
Zapisane

kosa3 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: okolice Torunia
Samochód: Cordoba 00 1.4 16V

« Odpowiedz #68 - Wtorek, 28.09.2010, 15:21:36 - NIEPRZECZYTANA »

echh no dobrze. Kolego ta czarna końcówka wpinana w gniazdo w samochodzie to jest właśnie EMULATOR PORTU COM. Inaczej przez USB nie miałbyś możliwości połączenia z poszczególnymi sterownikami w samochodzie.
A jeśli nie wiesz jak zmienić latency time to Ci wytłumaczę.
Wejdź w menedżera urządzeń, następnie w Porty (COM i LPT), potem zapewne rozwinie Ci się lista w której masz coś takiego "USB Serial Port (COMX)" gdzie X to numer portu, klikasz prawym i wybierasz właściwości, przechodzisz na zakładkę Ustawienia Portu, klikasz na "zaawansowane", zmieniasz "Czas opóźnienia" (Latency Timer) na mniejszy np. 8 ms.
Jeśli tego nie masz to zapewne nie masz zainstalowanych sterowników od emulatora USB (sterownik układu FTDI).
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #69 - Środa, 29.09.2010, 10:13:00 - NIEPRZECZYTANA »

dj.skorpion88 - dziwi mnie, że nie dostałeś płytki z tym jak instalację przeprowadzić. Co więcej - jeśli masz Polskiego VAG tam masz instrukcję jak poprowadzić instalację/konfigurację. Na marginesie - najlepiej ustawić port COM na pierwszy wolny (zapewne 2-3 bo jedynka często jest zajęta).  Z racji ze masz USB system sam sobie zrobi "wirtuzalizacje" (o ile tak to moge nazwać) portu COM. Co tu dużo mówić - klikaj w poniższy link i sprawdzaj czy działa KLIK  :eye:
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
dj.skorpion88 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Okolice Białobrzeg i Grójca
Samochód: Seat cordoba vario 2000r 1.6 AKL 101psi

« Odpowiedz #70 - Środa, 29.09.2010, 17:54:56 - NIEPRZECZYTANA »

kosa3  :pub:
efmk    :pub:
dzięki chłopaki wszystko działa jak trzeba (pl vag)
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #71 - Sobota, 19.03.2011, 20:43:17 - NIEPRZECZYTANA »

A czy komus umarl vag?
bo mi chyba sie skonczyl po kilku latach :o
komp go wykrywa, sterowniki sa, vag com tez go widzi, dioda miga przy polaczeniu a z samochodem nie rozmawia :-\
testowalem na 2 pojazdach, na 2 kompach, a nawet format zrobilem i nic :-X  :-X
zainwestowalem cale 40zl na kolejny :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #72 - Wtorek, 12.04.2011, 09:38:53 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Używałem nie raz zarówno Polski VAG jak i VAG COM. Ostatnio chciałem zrobić odczyty Polskim Vagiem, a tu zonk. Na zgaszonym silniku 250 obrotów, na zapalonym 198 i spada ta wartość w miare dodawania gazu. Ogólnie coś jest nie tak, bo np temperatura powietrza zasysanego pokazuje sie 0 a jest 20, Sonde lambda pokazuje mi w milisekundach a i wartość jest jakaś dziwna, wartość ładowania to 3,28 V, itd. Żaden parametr nie jest pokazywany prawidłowo. VAG COM takie parametry jak obroty silnika, ładowanie, temperatury itp pokazuje prawidłowo. Wywala niestety bład aplikacji przy próbie wejscia na grupe 005.

I pewnie każdy powie od razu, żebym sobie przeinstalował program i nie zawracał d***  ale to nie takie proste. Testowane na 3 laptopach Acer Extensa (windows XP prof), MSI Wind (XP Home), Lenovo (Vista Home) i wszędzie jest tak samo.

Co lepsze na każdym z tych komputerów, program podłączony do Passata B4 kumpla działa poprawnie i wszystko pokazuje prawidłowo.

Liczę na waszą pomoc

EDIT:

Poniżej kilka screenów z VAGa. Chciałem zrobić nim adaptacje przepustnicy, ale już doczytałem że w 2E się tego po prostu nie robi na komputerze DIGIFANT.



Skąd może się brać error na bloku 005??

Jak w tym przypadku mogę wyregulować obroty jałowego?? Wyczyściłem przepustnicę i od tego czasu mam cały czas 1000 obrotów, czy zimny czy ciepły.

Oczywiście Polski VAG dalej pokazuje bzdury
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 12.04.2011, 11:08:46 wysłane przez Mad_Maxs » Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #73 - Wtorek, 12.04.2011, 11:27:18 - NIEPRZECZYTANA »

zawsze bylo wszystko ok?
jezeli tak to trzeba sprobowac na innym kablu :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
maly88 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Przywidz/k. Gdańska
Samochód: ibiza, 96r., 1.4, APQ

« Odpowiedz #74 - Wtorek, 12.04.2011, 11:50:34 - NIEPRZECZYTANA »

witam,
czy jeśli zakupiłem kabelek na COM (całkowicie z głupoty poprostu nie spojrzałem na opis), a nie mam takiego portu w lapku i jeśli kupię przejściówkę to będzie wszystko działać czy nie??
proszę o pomoc
Zapisane

PROSTO.ELEGANCKO.
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» VAG i kilka pytań
Skocz do: