+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» VAG i kilka pytań
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: VAG i kilka pytań  (Przeczytany 179296 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #15 - Piątek, 23.01.2009, 21:23:06 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie żaden illegal stuff nie łączy się z silnikiem. Oryginały ok - crack version doopa. Nie miałem problemów z połączeniem się za pomocą urządzenia diagnostycznego innego niż VAG.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #16 - Piątek, 23.01.2009, 21:36:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
U mnie żaden illegal stuff nie łączy się z silnikiem. Oryginały ok - crack version doopa. Nie miałem problemów z połączeniem się za pomocą urządzenia diagnostycznego innego niż VAG.
Próbowałem VAG-COM'em 409 ściągniętym ze strony Ross Tech'a... nic nie crackowałem  :angel:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #17 - Piątek, 23.01.2009, 21:39:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Próbowałem VAG-COM'em 409 ściągniętym ze strony Ross Tech'a... nic nie crackowałem  :angel:
U mnie też nie chodziły wersje testowe. Ten sam program w pełnej wersji hulał aż miło. Wiem tylko, że u mnie siedzi sterownik siemens. Może Leoś ma podobny. Z włoskimi sterownikami chyba nie ma problemu.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #18 - Piątek, 23.01.2009, 21:42:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
U mnie też nie chodziły wersje testowe. Ten sam program w pełnej wersji hulał aż miło. Wiem tylko, że u mnie siedzi sterownik siemens. Może Leoś ma podobny. Z włoskimi sterownikami chyba nie ma problemu.
Ale wybredne te Cordoby/Leony  :P
No i skąd ja wezmę taki "pełny" program, żeby udowodnić, że to nie wina kabla tylko samochodu  :eye:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #19 - Sobota, 24.01.2009, 10:46:15 - NIEPRZECZYTANA »

Andrzejku, u Ciebie chodzi o oryginalność kabla, a nie softa... 8)
Zapisane
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #20 - Sobota, 24.01.2009, 12:54:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Też u siebie zauważyłem coś takiego. W zegarach, pomimo całonocnego postoju i temp. poniżej 0 VAG odczytał 30stC. Ale potem odczyt jest OK. Może taki jest zakres pomiaru?

no ale 30 st???  to w sierpniu po paru godzinach na postoju w słońcu to może tak...
zastanawia mnie to bardzo, bo jeżeli jest tam czujnik który daje takie info do komputera to na pewno jest podawana zła mieszanka przez takie coś... no bo po coś jest to wskazanie.... no chyba że jest to temperatura w kolektorze ssącym gdzieś rzeczywiście takie wartości występują ....
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #21 - Sobota, 24.01.2009, 15:01:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Zyga4don
Wpinałam ostatnio vag na zimnym silniku i pokazywał coś ok 20st ????
Jeśli choć chwilę pracował tzn odpalenie i VAG to może zasysał ciepłe powietrze z okolic kolektora wydechwego.
A moim wskazaniem się nie przejmuję. Jak ruszy wskazówka na desce to jest OK. Wskazanie VAG=~wskaźnik. No i ten pomiar jest tylko do wskaźnika.
Zapisane

Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #22 - Sobota, 24.01.2009, 16:00:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Jak ruszy wskazówka na desce to jest OK. Wskazanie VAG=~wskaźnik. No i ten pomiar jest tylko do wskaźnika.

tak ale temp. do wskaźnika to temperatura cieczy chłodzącej... a nie powietrza
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #23 - Niedziela, 25.01.2009, 15:26:21 - NIEPRZECZYTANA »

Co może znaczyć ten komunikat kto mi pomoże ?

Zapisane


Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #24 - Niedziela, 25.01.2009, 19:29:23 - NIEPRZECZYTANA »

pogrzeb w ustawieniach portu com
prędkość, ew. parzystość przestaw
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #25 - Niedziela, 25.01.2009, 19:58:07 - NIEPRZECZYTANA »

Zmieniłem  "Latency Timer " na 10 msec
hmm a tą parzystość to gdzie dokładnie się przestawia ?
Zapisane


Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 25.01.2009, 20:30:08 - NIEPRZECZYTANA »

właściwości portu com -> zaawansowane
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 25.01.2009, 21:01:44 - NIEPRZECZYTANA »

Ja tam mam tylko takie coś i co by tam można było zmienić ?  :-\

Zapisane


cyc999 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: sobienie jeziory
Samochód: leonard 1.6 2003

« Odpowiedz #28 - Wtorek, 27.01.2009, 12:23:31 - NIEPRZECZYTANA »

mam to samo polski vag sie laczy a vag com nie chce >:(  silniek BCB leon ktos to rozwiazal  :?:
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #29 - Piątek, 30.01.2009, 12:10:56 - NIEPRZECZYTANA »

a u mnie odwrotnie, vag-com dziala ,a polski vag nie :/
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 12   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» VAG i kilka pytań
Skocz do: