+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Pożeracz oleju
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pożeracz oleju  (Przeczytany 55944 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #60 - Wtorek, 30.11.2010, 15:46:09 - NIEPRZECZYTANA »

tego oleju mi ubylo z polowy miarki na minimum czy to duzo? przed wymiana mialem wlany syntetyczny mobila teraz    w sobote wymienilem  olej i mam polsyntetyczny odpalilem go po trzech dniach stania i zakopcil ale o wiele mniej niz przed wymiana w ogole musze zmienic mechanika kto leje  syntetyk przy przebiegu 240 tys ?  silnik chodzi o wiele ciszej przypomina mi dzwiek diesla na pompowtryskach a zalane mam do polowy miarki moze ciut wiecej 
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #61 - Wtorek, 30.11.2010, 16:55:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: drabka
kto leje  syntetyk przy przebiegu 240 tys
A na opakwaniu pisało, że nie wolno? Przebieg nie musi być wyznacznikiem typu oleju.
Dopóki nie przeszedłem na Motula lałem 5W50  Mobila i muszę powiedzieć, że zimą rozrusznik kręcił bez problemu.  Po pierwszej wymianie z niemieckiego "niewiadomdokońcaco" miałem wrażenie jakbym nowy akumulator włożył (styczeń). Po zmianie na Motula 10W40 zużycie oleju bez zmian.

Napisano: Wtorek, 30.11.2010, 16:55:00


Aha jak kupiłem miał na budziku 170kkm.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 30.11.2010, 17:00:45 wysłane przez KKKKris » Zapisane

p14c3k Mężczyzna
Adam
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001

« Odpowiedz #62 - Czwartek, 09.12.2010, 04:21:04 - NIEPRZECZYTANA »

ja przy ponad 270 leje 5w40 ;P Od zmiany do zmiany obylo z max do min ;P
Zapisane

oloskl
Gość



« Odpowiedz #63 - Czwartek, 09.12.2010, 05:33:51 - NIEPRZECZYTANA »

ja tam mam 200 tys przejechane i leja 15W50 MDX i nawet jak na bagnecie juz nic niema( co 5000 trzeba dolac z 2,5 l ) :ok:  to kontrolka i tak gasnie przy pierwszym obrocie walu
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #64 - Czwartek, 09.12.2010, 10:20:30 - NIEPRZECZYTANA »

ja tam mam 200 tys przejechane i leja 15W50 MDX i nawet jak na bagnecie juz nic niema( co 5000 trzeba dolac z 2,5 l ) :ok:  to kontrolka i tak gasnie przy pierwszym obrocie walu
no to chwalić się raczej czym nie ma...
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #65 - Sobota, 26.02.2011, 18:30:10 - NIEPRZECZYTANA »

3000km z czego polowa autostrady z max predkosciami - poszlo 1/3 skali na bagnecie
5000km od wymiany oleju - spadlo o polowe na bagnecie
moim zdaniem wynik dobry :ok:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #66 - Sobota, 26.02.2011, 19:09:41 - NIEPRZECZYTANA »

raby a przy pałowaniu Ibizy mocno Ci żarła olej przy pałowaniu...wiem że miałeś 1.6 a ja mam 1.4 ale tak sobie przypomniałem że jak swoją pałowałem tak do odcięcia to miałem raz że ślad oleju był na samej końcówce bagnetu...
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #67 - Sobota, 26.02.2011, 19:41:06 - NIEPRZECZYTANA »

nigdy na to tak nie patrzylem ale zawsze mialem olej w normie i jakos specjalnie nie palila go
ale tam z predkosciami max to mialem okazje moze 2-3 razy poleciec ze 100km :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #68 - Niedziela, 27.02.2011, 01:56:36 - NIEPRZECZYTANA »

raby a przy pałowaniu Ibizy mocno Ci żarła olej przy pałowaniu...wiem że miałeś 1.6 a ja mam 1.4 ale tak sobie przypomniałem że jak swoją pałowałem tak do odcięcia to miałem raz że ślad oleju był na samej końcówce bagnetu...


mam tez 60km  ganiam z pelna  pyta  po kilka  setk  ale  aleju  ibi niewcina , zato maluszek  przy  max  bucie  tak
Zapisane
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #69 - Niedziela, 27.02.2011, 14:40:58 - NIEPRZECZYTANA »

Ostatnio w tolku wymieniłem olej na Castrol (przy 120 kkm) nie chciało mi się jechać po Motul, no i po ok 3.5 kkm sprawdzam stan a tu poniżej minimum. Przy Motulu tego nie było. Ciekawe czego to wina... Następna wymiana na Motul, to się sprawdzi czy wina oleju czy inna ...   
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #70 - Niedziela, 27.02.2011, 14:48:41 - NIEPRZECZYTANA »

mbm, obejrzyj sobie dobrze bańkę. Podejrzewam, że kupiłeś podróbę. Ostatnio też zalałem do cordoby castrola. Kupiony niby w zaufanym sklepie, a uwazam, że podróba bo magicznie zaczęły mi cykać popychacze od razu po wymianie. Z resztą teraz kupić mobila albo castrola to loteria.
Zapisane
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #71 - Poniedziałek, 28.02.2011, 19:28:07 - NIEPRZECZYTANA »

mac456x9 , a jak taką bańkę rozpoznać? Bo chętnie bym się o tym dowiedział.A bańkę po nieszczęsnym oleju oddałem do sklepu gdzie sprzedają oleje z beczki.
Zapisane
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #72 - Czwartek, 28.04.2011, 14:50:09 - NIEPRZECZYTANA »


http://img541.imageshack.us/img541/7797/motulfake01.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/6933/motulfake02.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/3299/motulfake03.jpg
http://img849.imageshack.us/img849/748/motulfake04.jpg
http://img821.imageshack.us/img821/4828/motulfake05.jpg
http://img853.imageshack.us/img853/9859/motulfake06.jpg 
Tak wygląda podrobiony olej na aukcjach np. allegro

Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #73 - Sobota, 01.06.2013, 15:01:34 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Niestety muszę się tu dopisać.
Autko : Golf 4 1.9 TDI AXR z programem na 140 kuca.
Styl jazdy : Dynamiczny, około 500km autostradami. Reszta dość dynamiczna jazda, czasem gaz do końca.
Ubytek oleju : 1L/5000km :!:
Wczoraj zaświeciła mi się kontrolka od oleju - żółta kontrolka. (nie :pala: mnie za niedbanie o auto bo cordoba nie brała mi ani grama od wymiany do wymiany i muszę sie przyzwyczaić do sprawdzania oleju częściej niż raz na pół roku) Dolałem 600ml. I teraz pytanie. Czy tak może być? czy szukać już usterki? Poziom płynu się nie zmienia, samochód ma moc - wczoraj 200 na autostradzie poleciał bez żadnego problemu. Turbo "wstaje" płynnie, cicho sobie pogwizduje ale słychać to tylko na opuszczonej przedniej szybie w chwili gdy jadę obok jakiejś ściany/barierki od której dźwięk może się odbić.
Olej to motul 505.01, wcześniej lany był liqui moly.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 01.06.2013, 15:03:36 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #74 - Sobota, 01.06.2013, 15:21:15 - NIEPRZECZYTANA »

jeśli plam nie zostawiasz pod autem to trzeba byłoby zajrzeć do dolotu i turbiny... jeśli to nie to, no to zostaje tylko jedno  :(
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Pożeracz oleju
Skocz do: