+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Inspekcja i kasowanie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Inspekcja i kasowanie  (Przeczytany 321975 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #105 - Sobota, 26.02.2011, 09:28:54 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, odkopię trochę ten temat :)

Próbowałem u siebie interfacem viaken kkl usb skasować inspekcję, jednak przy próbie podłączenia się do kontrolera otrzymuje informację że kontroler nie odpowiada. Ta sama sytuacja jest na Vag Com oraz na Polskim VAGu.

Jaki może być powód takiego stanu rzeczy?
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #106 - Sobota, 26.02.2011, 14:45:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Mad_Maxs
Jaki może być powód takiego stanu rzeczy?
moze za stary rocznik :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Winchester Mężczyzna
Odgrzybianie klimatyzacji samochodowej - ozonowanie, ultradźwięki
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Dobroń / Łódź
Samochód: Chwilowo Opel Corsa 1.2 16V 75KM

« Odpowiedz #107 - Poniedziałek, 28.02.2011, 12:58:42 - NIEPRZECZYTANA »

Od poczatku kupna autka, po wlaczeniu zaplonu mrugalo mi "in 02" - za cholere nikt nie mogl mi z tym pomoc... a tutaj prosze, wystarcyzlo przez przypadek wejsc na ten temat, 5 minut dzialania i gotowe. Teraz po wlaczeniu zaplonu tylko raz zapala sie "in 00".

Cytat: Mad_Maxs
Próbowałem u siebie interfacem viaken kkl usb skasować inspekcję, jednak przy próbie podłączenia się do kontrolera otrzymuje informację że kontroler nie odpowiada. Ta sama sytuacja jest na Vag Com oraz na Polskim VAGu.

A nie probowales kasowac tak jak instrukcje tutaj w temacie mowia? Operujac na przyciskach i wlaczaniu/wylaczniu zaponu?
Zapisane

!!! Ozonowanie klimatyzacji Łódź !!! Dla klubowiczow znizki!!!
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #108 - Poniedziałek, 28.02.2011, 22:17:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Winchester
A nie probowales kasowac tak jak instrukcje tutaj w temacie mowia? Operujac na przyciskach i wlaczaniu/wylaczniu zaponu?

Opisany w pierwszych postach sposób znalazłem jak tylko za drugim razem odpalałem auto i zaciekawiło mnie co mi tam mruga :) ale szczerze powiedziawszy nie próbowałem, bo chciałem sobie to zrobić przez kabel+netbook :)

No ale skoro przez interface się u mnie nie da to będzie trzeba jutro spróbować :)) btw w passacie b4 94 rok też nie chciało wejść w liczniki :(
Zapisane

olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #109 - Poniedziałek, 28.02.2011, 23:13:32 - NIEPRZECZYTANA »

Masz Notebook'a czy netbook'a ?
Jaki kabel ?
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #110 - Poniedziałek, 28.02.2011, 23:42:18 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: olinek2
Jaki kabel ?
4 posty wyżej napisał:
Cytat: Mad_Maxs
viaken kkl usb

czyli pewnie taki: http://www.viaken.pl/pl/viaken-chine/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2-niebieski-7.html
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #111 - Wtorek, 01.03.2011, 01:15:36 - NIEPRZECZYTANA »

Ech, grypa jednak nieco przyćmiewa umysł :P

Pytam o te kompy bo w netbookach często zarządzanie energią powoduje cyrki z transmisją... :-X
Zapisane
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #112 - Niedziela, 13.03.2011, 15:42:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: olinek2
Pytam o te kompy bo w netbookach często zarządzanie energią powoduje cyrki z transmisją...

Trochę zaspałem z opisaniem :))

A więc próbowałem na:
 - netbook z wyłączonym oszczędzaniem energii
 - laptop Acer na baterii
 - laptop Asus na zasilaczu samochodowym, a więc bez jakichkolwiek ograniczeń ze strony zasilania akumulatorowego

Acera nawet na zasilaczu sieciowym podłączyłem (15 metrów przedłużacz rzucony przez okno :D )


Co do interface, to mój akurat jest czarny a nie niebieski, ale jest to dokładnie ten ;)
Zapisane

mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #113 - Poniedziałek, 31.10.2011, 19:01:05 - NIEPRZECZYTANA »

How to reset a service light/indicator on a 2009 seat leon cupra r 2009 tdi
Jak zresetować usługę światło / wskaźnik na 2009 seat leon cupra R 2009 tdi
<a href="http://www.youtube.com/v/6ogy8rTGpug&amp;feature=related" target="_blank">http://www.youtube.com/v/6ogy8rTGpug&amp;feature=related</a>
Zapisane
michalek_101 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ALTEA XL SPECJAL 2008 1,9 TDI DSG,DPF

« Odpowiedz #114 - Poniedziałek, 22.10.2012, 20:22:51 - NIEPRZECZYTANA »

Witam koleżanki i kolegów mam pytanie zmieniłem samochód oczywiście ponownie na seata tym razem altea xl 1,9 tdi  z 2008 roku , i tu moje pytanie w mojej cordobie wiedziałem jak się kasuje inspekcje olejową i.t.d. ale w altei nie mam zielonego pojęcia czy w altei z 2008 roku można samemu wykasować inspekcje ??? :o  :o  :o  czy tylko interfejsem ?  Za pomoc wielkie dzięki i pozdrawiam 
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #115 - Wtorek, 23.10.2012, 16:56:12 - NIEPRZECZYTANA »

michalek_101, a próbowałeś metodą jaką pokazał mbm w poście nad twoim? Leon II, Toledo III i Altea mają te same zegary.
Zapisane
michalek_101 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ALTEA XL SPECJAL 2008 1,9 TDI DSG,DPF

« Odpowiedz #116 - Wtorek, 23.10.2012, 20:38:17 - NIEPRZECZYTANA »

michalek_101, a próbowałeś metodą jaką pokazał mbm w poście nad twoim? Leon II, Toledo III i Altea mają te same zegary.
Witam jeszcze nie próbowałem, bo do wymiany oleju mam jeszcze troszeczkę czasu ,pytam bo jestem ciekawy czy można samemu  tak jak pokazuje mbm czy tylko za pomocą interfejsu ?
Zapisane
gradzio Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Altea 2007 1,9TDI 105KM

« Odpowiedz #117 - Czwartek, 22.11.2012, 21:42:42 - NIEPRZECZYTANA »

Jak skasować pojawiający się na moment po zapłonie symbol klucza?
Od razu zaznaczą że niestety nie mam instrukcji do Altei i stąd to pytanie.
Pojawia się on w miejscu licznika kilometrów z liczbą 800 i po około 10s znika.
Rozumie ze informuje on ze pozostało 800 km do wymiany oleju???
A ja własnie wymieniłem olej i chciałbym to skasować.

Edit by DIO
Zachęcam do używania opcji SZUKAJ
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 22.11.2012, 23:40:30 wysłane przez DIO » Zapisane
kotu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza SDI

« Odpowiedz #118 - Czwartek, 22.11.2012, 23:20:10 - NIEPRZECZYTANA »

Wpisz w szukajce kasowanie inspekcji :evil:
Zapisane

Hubert Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Rawa Mazowiecka
Samochód: Altea Freetrack 2,0 CR 2013 r.

« Odpowiedz #119 - Sobota, 28.03.2015, 06:22:24 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich. Od niedawna jestem użytkownikiem Altei Freetrack z silnikiem 2,0 TDI CR 140 KM z 2013 r. Co kilkaset km przebiegu wyświetla się komunikat o konieczności przeglądu. Olej był wymieniony, inspekcja kasowana. Stan oleju raczej prawidłowy, na górnej kresce. Wdzięczny byłbym za podpowiedź co to może być.


od KYS: Poczytaj ten wątek. Na przyszłość staraj się sprawdzać co jest na forum przed zadaniem pytania.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 30.03.2015, 09:10:00 wysłane przez KYS » Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Inspekcja i kasowanie
Skocz do: