Strony: 1 ... 20 21 [22] 23   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Żarówki Philips VisionPlus - testy oraz wszystko o żarówkach.  (Przeczytany 237522 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
wiola-ohio Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Seat Cordoba, 1997r. 1.6 (75KM) SXE Safety Power

« Odpowiedz #315 - Środa, 27.03.2013, 12:04:50 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, ja z kolei mam pytanie tego typu: Słyszałam, że ogólnie w tych starszych modelach cordoby (moja 1997r.) jest wada fabryczna świateł... chodzi o fakt, że słabo świecą. Chciałam zmienić w swoim samochodzie na nowe H4, ale jak mi ktoś powiedział, mogę dać nawet z Philipsa X-treme Vision + 100% a i tak mi to "guzik" da.  8) Czy jest to prawda, czy da się coś jednak pomyśleć i doprowadzić do takiego stanu, by jednak jakość tego oświetlenia była zdecydowanie lepsza, niż na chwilę obecną. A marnie świeca i to dość... co mnie nie zadowala.  :nonono:
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #316 - Środa, 27.03.2013, 12:14:15 - NIEPRZECZYTANA »

Zacznijmy od tego, że najpierw trzeba wyregulować światła - jest jak trzeba? :-)
Żarówki renomowanych firm z homologacją (a to ważne!) zawsze dadzą Ci więcej światła, niż no-name. Wystrzegaj się kupowania chińszczyzny, żarówek nieznanych producentów, o zwiększonej mocy - inni kierowcy mogą do tego podejść z małą tolerancją i 'częstować' długimi przy każdej okazji (po prostu będziesz ich oślepiać).
Ja jeździłem na żarówkach SCT (klikamy)i jestem z nich bardzo zadowolony - i podczas deszczu i na suchym ładnie oświetlają teren. Nie ma co ukrywać, że mocniejsza żarówka da więcej światła, ale nie wolno popadać w paranoję - regulacja, regulacja, regulacja, jakie by one nie były :-)
aaa.. jeśli masz H4 to kup H4, jeśli H1 to H1... ale to chyba wiadome :-)

edyta: tak pomyślałem, może skoro słabo świecą, to coś z napięciem jest nie tak.... :-\ (ale to niech poprawią mnie mądrzejsi)
« Ostatnia zmiana: Środa, 27.03.2013, 12:24:26 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
wiola-ohio Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Seat Cordoba, 1997r. 1.6 (75KM) SXE Safety Power

« Odpowiedz #317 - Środa, 27.03.2013, 12:25:58 - NIEPRZECZYTANA »

Samochód mam trochę ponad miesiąc, także będę się w niego jeszcze zagłębiać że tak to określę, bo jest parę mankamentów, które wg mnie trzeba zniwelować. Tak z ciekawości weszłam na stronę: http://www.philips.pl/c/car-lamps/34599/cat/ wpisałam model samochodu etc., no i proponowane żarówki do niego to:
- Philips Vision + 30%
- Philips Vision Plus + 60%
- Philips X-tremeVision + 100%
- Philips LongLife EcoVision - lifetime x4
- Philips Bluevision Ultra - Xenon Ultimate effect.
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #318 - Środa, 27.03.2013, 12:27:31 - NIEPRZECZYTANA »

tutaj dość dużo jest na temat żarówek napisane. Niestety - nikt pigułki nie zrobi (bo chyba wszyscy musimy swój czas mocno szanować ;-) ), więc dobra kawa/herbata i wieczorem zapraszamy do przeglądnięcia wątku :-)
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #319 - Środa, 27.03.2013, 12:38:09 - NIEPRZECZYTANA »

wiola-ohio, musisz wiedzieć jakie masz żarówki. Jak zrobisz zdjęcie przodu auta (albo reflektora to Ci powiem jakie masz). Możesz mieć H4 lub H1.

H4 świecą zdecydowanie gorzej w porównaniu do H7. Mam porównanie Cordoby z Golfem 4 i różnica jest ogromna. Jednak H7 świecą też zdecydowanie krócej od H4. Są to bardziej wysilone żarówki. H7 są obliczone na 200h świecenia. - Piszę o tym dla tego, bo możesz przyzwyczaiłaś się do auta z żarówkami H7...

Możesz mieć też brudne reflektory - rozwiązaniem jest ich demontaż i wymycie w środku.
Sprawdź też napięcie na żarówce (na "kostce" żarówki) na włączonym silniku. (Napięcie na aku też możesz zmierzyć od razu).

Od siebie polecam Ci żarówki Philips Vision Plus. Fajna cena i bardzo przyzwoita jakość.
Zapisane
wiola-ohio Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Seat Cordoba, 1997r. 1.6 (75KM) SXE Safety Power

« Odpowiedz #320 - Środa, 27.03.2013, 12:49:50 - NIEPRZECZYTANA »

Hm powiem tak, to jest moje pierwsze auto, więc nie miałam nawet skąd wziąć tego przyzwyczajenia do H7 hehe... a żarówki na 100% mam H4.  8) Co do przemycia reflektorów, to również się do tego zabiorę. Pozostaje jedynie mi jeszcze poprawić prawy kierunkowskaz bo coś niezbyt mi styka. ;) Co do zdjęcia to zrobię, ale tak jak wspominałam H4 na bank.  :ok:

Napisano: Środa, 27.03.2013, 12:47:54


tutaj dość dużo jest na temat żarówek napisane. Niestety - nikt pigułki nie zrobi (bo chyba wszyscy musimy swój czas mocno szanować ;-) ), więc dobra kawa/herbata i wieczorem zapraszamy do przeglądnięcia wątku :-)
To na pewno. :) Jak na razie dość sporo przeczytałam i robię małe rozeznane.  :eye: Chodziło mi głównie o to, czy w tym seacie faktycznie nic więcej nie zdziałam pod względem oświetlenia kupując żarówki które dają nawet do 100% więcej światła. Jestem Wam wdzięczna za każdą wskazówkę.  :pub:
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #321 - Środa, 27.03.2013, 13:49:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: wiola-ohio
żarówki które dają nawet do 100% więcej światła.

Marketingowa ściema.
Nie ma takich żarówek.
Jest norma która mówi, że H4 ma dawać chyba 1300lumenów i H7 jeżeli dobrze pamiętam 1500lumenów i tyle +-10%. Nic więcej.
Jedyne co można to kupić żarówki o innym kolorze bańki lub po prostu markowe. Żarówki które nie spełniają normy sa nie dopuszczone do ruchu - i pewnie sprzedaży (na allegro da się pewnie takie kupić).

Moja rada jest taka: Kup markowe żarówki np Osram lub Philips. Jeżeli to nie pomoże to mycie reflektorów.
Zapisane
wiola-ohio Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Seat Cordoba, 1997r. 1.6 (75KM) SXE Safety Power

« Odpowiedz #322 - Środa, 27.03.2013, 14:08:25 - NIEPRZECZYTANA »

No, ja mam na myśli dokładnie takie: http://image.ceneo.pl/data/products/12660360/i-philips-h4-x-treme-vision-100-box-2szt.jpg - po konsultacji ze znajomym usłyszałam tyle, że wmontowanie nowych żarówek to góra temu seatowi doda 20% więcej światła o ile jeszcze zamontuje do tego przekaźniki, żeby od razu brały prąd z aku.
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #323 - Środa, 27.03.2013, 14:10:52 - NIEPRZECZYTANA »

Nie no, bez przesady. Przekaźniki, prąd z aku... kto takie rozwiązania stosuje?
Za te żarówki zapłacisz pewnie koło 100zł. Efekt będzie dyskusyjny. Gwarantuje to.
Zacznij od sprawdzenia napięcia na kostce żarówki na włączonym silniku. :)
Później będziemy szukać dalej przyczyny.
Zapisane
wiola-ohio Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Seat Cordoba, 1997r. 1.6 (75KM) SXE Safety Power

« Odpowiedz #324 - Środa, 27.03.2013, 14:15:38 - NIEPRZECZYTANA »

No właśnie... kto takie rozwiązania stosuje. Mało tego dodam, że znajomej właśnie na tej zasadzie podłączył lampy dodając, iż te ok. 20% więcej to jest max co mógł zrobić i co jest możliwe. Ale pierw się zajmę tym oczyszczeniem reflektorów od wewnątrz, sprawdzeniem napięcia etc. a potem podejmę dalsze kroki.  :)
P.S.: Co do ceny tych żarówek, to dokładnie - w granicach 90 - 100zł.
Zapisane
Zupa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba SE '98 1.6 LPG

« Odpowiedz #325 - Środa, 27.03.2013, 23:42:15 - NIEPRZECZYTANA »

To dołóż 70zł i kup sobie ksenony. Gwarantuje, efekt murowany! ;)
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #326 - Czwartek, 28.03.2013, 06:45:35 - NIEPRZECZYTANA »

A potem kasa i problemy przy każdej kontroli policji i na stacji diagnostycznej.... :-X
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

wiola-ohio Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Seat Cordoba, 1997r. 1.6 (75KM) SXE Safety Power

« Odpowiedz #327 - Czwartek, 28.03.2013, 08:57:47 - NIEPRZECZYTANA »

A Ty Zupa na jakich śmigasz :?: Bo nie zwróciłam na to uwagi.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #328 - Czwartek, 28.03.2013, 11:12:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: wiola-ohio
Słyszałam, że ogólnie w tych starszych modelach cordoby (moja 1997r.) jest wada fabryczna świateł... chodzi o fakt, że słabo świecą
konstrukcja swiatel ma 20 lat wiec co sie zpodziewac :-X
Rozwiazania:
1. umyc lampy + dobre zarowki - skutecznosc mala tak jak koszty
2. wymiana na lampy H1 (oryginalne) + dobre zarowki - skutecznosc srednia ale widac efekty, koszty juz znaczne ale jak ktos jezdzi w nocy to warto
3. wymiana na soczewki (nie ori) + xenon - skutecznosc bardzo bobra ale moga wystapic problemy na przegladzie, koszty duze ale jazda nocna  8)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
leszek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: cordoba ,1997 , AEX

« Odpowiedz #329 - Wtorek, 07.01.2014, 22:59:05 - NIEPRZECZYTANA »

Witam te lampy 2 razy H1 to były w serii ?
Myslę do swojej założyć zawsze inaczej wygląda niż wszystkie front ala bejca :)
Tylko ceny studzą mój zapał 300 za komplet używek to nie mało .
Co do napiec na żarówkach to we wszystkich starszych vagopodobnych ten sam problem u mnie jest 12 volt na lampach a na akku 14 z hakiem i właśnie myslę o przekaźnikach chocby tylko na mijania ale nie chce mi się rzeźbić .
Co do żarówek to nightbreakery wymiataja no może źle napisałem nazwe to poprawcie , i proszę nie mówić że to ściema kiedyś zanabyłem w biedronie niebieskie to świeciły na żólto porażka a potem miałem w swoim poprzednim wozie właśnie te osramy to był cud no ale woz poszedł z żarówkami .
A wracając do przekaźników kumpel mój ma goffera mkII jest w nim zakochany i właśnie ma załozone prze zemnie przekaźniki plus cały front od Jetty plus nightbreakery to wszyscy się go pytają co on ma za światła i zarówki i to pytają właściciele znacznie młodszych i fajniejszych aut a on się śmieje i tajemnicy nie ujawnia:) a tez kombinował ze 100 watowymi cuda wianki to mu reflektory potopiło:)
Zapisane
Strony: 1 ... 20 21 [22] 23   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Światła i oświetlenie » Żarówki Philips VisionPlus - testy oraz wszystko o żarówkach.
Skocz do: