+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» shell V-power diesel
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: shell V-power diesel  (Przeczytany 40525 razy)
0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.
klakson_75
Gość



« Odpowiedz #45 - Piątek, 21.08.2009, 20:18:05 - NIEPRZECZYTANA »

Ja tankuje V-Power Diesel na przemian z BP U. Co do spalania to na to się człowiek nie patrzy przy tdi .... litr mniej, litr więcej ;D . Jedynie co obserwuje po zatankowaniu V-Power to jakby cichsza praca silnika.
Zapisane
jarq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II Sdi AEY

« Odpowiedz #46 - Wtorek, 25.08.2009, 21:10:51 - NIEPRZECZYTANA »

Zgadza się po zatankowaniu V-Power też zauważyłem że silnik chodzi ciszej
Zapisane
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #47 - Środa, 26.08.2009, 20:25:18 - NIEPRZECZYTANA »

a z ciekawości i ja wyjeździłem zwykłą ropkę prawie do rezerwowej rezerwy  :-\  i zatankowałem najlepszą może i najdroższą v-power-ową ropkę i usłyszałem lub mniej słyszałem silnik co do odczuć powera bez różnicy na ilość przejechanych kilometrów nie zwróciłem uwagi  :o
Zapisane
kasia_lukas
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Peugeot 206 '01, 2.0 HDI; była Ibiza 1.4 '00

« Odpowiedz #48 - Czwartek, 27.08.2009, 19:15:13 - NIEPRZECZYTANA »

Tak sobie czytam od pewnego czasu ten temat i powiem wam jedno wiadomo silniki HDI są bardzo czułe na złe paliwo więc zawsze tankuje V powera lub na BP Ultimate, ostatnio niestety paliwo sie kończyło a na najbliższym shellu nie było diesel v power wiec wlałem normalnego diesla i przejechałem na nim 10 km po czym pompa i zawór wysokiego cisnienia paliwa padł, całe szczęście jakoś dało się wyczyścić bo nowa kosztuje około 4 tyś.
Co do stacji to była to stacja Shell na Krakowskiej we Wrocławiu.
pozdrawiam
Zapisane
elesdi
Świeżak
Offline Offline



Skąd: okolice wa-wy
Samochód: Ibiza '03, 1.4

« Odpowiedz #49 - Sobota, 29.08.2009, 23:04:24 - NIEPRZECZYTANA »

Jeździłem na V-Power i nie czułem różnicy. Jedyną różnicę czułem gdy kupiłem olej napędowy w Niemczech. Na pełnym zbiorniku ich ropy można zrobić 100 km więcej niż na ropie kupionej w Polsce a i samochód nie do poznania.
Zazwyczaj jeżdżę na ON z Orlen i dolewam Mixol co jakiś czas i jest ok.
Orlen w ogóle ma chyba najlepsze paliwa bo sam je robi i nie musi ich chrzcić jakoś szczególnie.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #50 - Poniedziałek, 31.08.2009, 18:44:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: elesdi
Jedyną różnicę czułem gdy kupiłem olej napędowy w Niemczech. Na pełnym zbiorniku ich ropy można zrobić 100 km więcej niż na ropie kupionej w Polsce
Coś w tym chyba jest. Mnie z Hanoweru wyszedł 5,0 na kompie, 5,05 z  tankowania. Odcinek coś koło 900km, autka nie oszczędzałem.
Zapisane

Nikita Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba Coupe '00, 1.9 TDI

« Odpowiedz #51 - Czwartek, 01.10.2009, 06:57:49 - NIEPRZECZYTANA »

Ja zwykle tankowałam na BP - to lepsze niby, ostatnio wlałam na Statoil i różnica była ogromna! Autko znacznie lepiej się zbierało, dużo lżej jechało.
Wczoraj na oparach dojechałam niestety do BP, wlałam znów Ultimate i myślałam że coś nie tak z samochodem, tak zamulało. Po wyjechaniu zalałam znów na Statoil i ponownie bardzo odczuwalna różnica na korzyść Statoil.
Też tak mieliście? Muszę jeszcze V-Power strzelić i porównać. Miałam dobre zdanie o BP, ale teraz już chyba w życiu tam nie zaleję!
Zapisane
burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #52 - Czwartek, 01.10.2009, 07:18:57 - NIEPRZECZYTANA »

Kiedyś dużo tankowałem na statoil ale raz pojechałem zatankować V-Power i wydawało mi się że auto nie tylko lepiej jedzie ale również miej pali. Może to tylko moje odczucie ale teraz tankuje tylko V-Power i jest mi z tym dobrze.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #53 - Piątek, 11.12.2009, 17:45:35 - NIEPRZECZYTANA »

V-Power to jest ten z GTL czy to jeszcze nie to?
tak mysle ze mozna by to przetestowac tylko gdzie ja znajde stacje z tym :P
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #54 - Piątek, 11.12.2009, 19:53:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
V-Power to jest ten z GTL czy to jeszcze nie to?
na Shellu są dwa paliwa diesla:  Shell Diesel Extra ( zwykły ) i Shell V-Power z GTL (z dodatkami)
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #55 - Piątek, 11.12.2009, 20:10:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: peter174
na Shellu są dwa paliwa diesla:
wlasnie jak przemykam obok takiej stacji to jest tylko 1 ON
nigdy nie tankuje tam stad pytanie...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #56 - Sobota, 12.12.2009, 11:27:30 - NIEPRZECZYTANA »

to musi to byc jakas mała stacyjka shella (lub potronatem shella)
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #57 - Niedziela, 13.12.2009, 02:17:52 - NIEPRZECZYTANA »

dokładnie - ja na trasie Częstochowa - Warszawa mam taką jedną stację - co zatankuję u nich to od razu samochód wigor traci... 3 razy i to samo (zawsze rezerwa zapali się w tym miejscu ;p ) jest to stacja patronacka ORLEN - więc nawet poskarżyć się do PKN nie można :)
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #58 - Niedziela, 13.12.2009, 10:51:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: grzelmo
jest to stacja patronacka ORLEN - więc nawet poskarżyć się do PKN nie można

a co to ma do  shell V-power diesel  :-X
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #59 - Niedziela, 13.12.2009, 11:28:41 - NIEPRZECZYTANA »

ma to to do tego, że tam jest Verva :) i taką tankowałem, przeczytaj trochę wątku jest rozmowa o paliwach z dopalaczem ;p więc jak jest rozmowa o paliwie można napisać o stacji prawda?
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» shell V-power diesel
Skocz do: