+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Nie pali na jeden cylinder, pompowtrysk?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nie pali na jeden cylinder, pompowtrysk?  (Przeczytany 963 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ

« Poniedziałek, 04.11.2019, 18:24:19 - NIEPRZECZYTANA »

Dziś podczas mocniejszego przyspieszania przy ok120km/h auto zaczęło szarpać. Po zdjęciu nogi z gazu nic sie nie dzieje. Mocniejsze wciśnięcie pedału gazu powoduje mocne szarpanie silnikiem. Wróciłem do domu na 3 biegu, delikatnie max 2000obr/min. Na postoju auto pracuje nierówno, widać, że trzęsie silnikiem. Zgaszenie i odpalenie pomogło na krótko. Wjechałem do garażu, już na 3 cylindrach. VAG wypluł:
18263 - Powertrain Data Bus
            P1855 - 35-10 - Software Version Monitoring - Intermittent
19586 - EGR System
            P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240)
            P1666 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

Grupa 13 korekcje:
Cyl 1    Cyl 2    Cyl 3    Cyl 4

 mg/str    mg/str    mg/str    mg/str
2,99     -3,01   -1,04   0,8

Zapala się kontrolka ESP - o dziwo to też sygnalizacja jakiegoś błędu na wtrysku :O

Szukać pompowtrysku?
Zapisane

havran Mężczyzna
???????
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Swarzędz - Zalasewo
Samochód: VW Passat B5 FL 1.8T AWT, 2001

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 04.11.2019, 19:52:45 - NIEPRZECZYTANA »

Pompka na 1 cyl mocno za mało podaje paliwa i może dlatego kuleje silnik.
Zainteresuj się też pompką na 2 cylindrze bo ona przelewa paliwa i dlatego komp musi obciąć dawkę.
Może czas na regenerację wszystkich czterech? Wtedy będzie ogień   :eye:
Zapisane

... a po dodaniu gazu zmysłowy pomruk zamienia się w rasowy ryk!!!
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ

« Odpowiedz #2 - Środa, 06.11.2019, 18:51:47 - NIEPRZECZYTANA »

Mam wrażenie, że padł jeden pedek, a komp kolejnym próbuje wyrównywać obroty. Pokrywa zdjęta, sprawdzę kabelki i oporności cewek, dalej się zobaczy. Ale to pojutrze, bo jutro cały dzień poza domem.

Napisano: Poniedziałek, 04.11.2019, 20:44:04


Po wyjęciu listwy, wymyciu jej, dogięciu wtyczek na PD-kach i wymyciu wtyki listwy problemy ustały :).
Poprawka nawet w logach:

Group A:   '013   
Cyl 1     Cyl 2            Cyl 3    Cyl 4
 mg/str    mg/str    mg/str    mg/str
-0,14       0,05        0,42        -0,35   

Group C:   '023
(no units)   (no units)   (no units)   (no units)
22                   36              36              42
« Ostatnia zmiana: Środa, 06.11.2019, 18:54:55 wysłane przez KKKKris » Zapisane

havran Mężczyzna
???????
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Swarzędz - Zalasewo
Samochód: VW Passat B5 FL 1.8T AWT, 2001

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 07.11.2019, 20:04:00 - NIEPRZECZYTANA »

no teraz to jest git
Zapisane

... a po dodaniu gazu zmysłowy pomruk zamienia się w rasowy ryk!!!
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Nie pali na jeden cylinder, pompowtrysk?
Skocz do: