+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 24   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy VAG - Benzyna  (Przeczytany 340633 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #15 - Wtorek, 14.11.2006, 15:07:12 - NIEPRZECZYTANA »

Wtajemniczeni wiedza ze mialem problemy podczas spotu, na slowacji: silnik gasl i braklo mocy na bezynie (wygladalo to jakby filtr sie zapchal lub pompa paliwa za slabo dawala) po przejechaniu ok 50km wszystko juz bylo ok i niby dalej jest.

Po VAG-owaniu mam takie bledy:
00561 - Dopasowanie skladu mieszanki
        10-10 - Nie osiagnieta granica adaptacji - Sporadyczny!
00561 - Dopasowanie skladu mieszanki
        09-10 - Przekroczona granica adaptacji ust.mech. - Sporadyczny!

Skad sie wziely? I czy ma z tym zwiazek odpinanie akumulatora? Przez ostatnie klika dni odpinalem (3 razy) do spawania tlumika.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 14.11.2006, 16:02:58 - NIEPRZECZYTANA »

Odpinanie aku raczej bym wykluczyl. Tak na wyczycie obejrzalbym przepustnice, ewentyalnie czyszczenie i adaptacja. Warto bylo podejrzec na VAGu kat otwarcia przepustnicy na biegu jalowym. Jesli by byl zbyt duzy to moze potwierdzic diagnoze syfu w przepustnicy. Nie wiem jaki swiadczy o koniecznosci czyszczenia, ale u mnie nigdy nie przekroczyl kilku stopni.
Zapisane

SMERU
Gość



« Odpowiedz #17 - Piątek, 05.01.2007, 23:17:34 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie wysakakuje błąd - sonda lambda zwarcie do masy po przełączeniu na gaz.
Jak odpalę silnik to w kompie pokazuje wartości z sondy lambda 0,1 do 0,8 Volta, jak przełącze na gaz to sygnał z sondy lambda zanika. Jutro jadę do gaziarza niech sprawdzi co jest nie tak - może podłączenie albo jakieś błędy w emulatorze. Mam instalację bingo S4.
Podobno ECU zczytuje wartości podczas jazdy na gazie i potem próbuje do nich dostosować parametry i na benzynie wychodzą krzaki.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #18 - Piątek, 05.01.2007, 23:25:18 - NIEPRZECZYTANA »

To chyba wina emulatora... mam ten sterownik i sonda swietnie pracuje.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #19 - Czwartek, 18.01.2007, 20:52:03 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Mam Cordobe 1,6 98' LPG.
Od pewnego czasu mam problemy ze sterownikiem silnika. Jak złapie błędy to na gazie trzyma na jałowym 2000 obr a na benzynie chodzi cały czas jak na ssaniu - ogólnie nie da się jeździć.
Po wgraniu bazowych danych chodzi idealnie, ale juz raz wprowadziłem nowe nastawy i po ok. 3 miesiącach się znów zaczęło.
Pytanie brzmi co powoduje, że sterownik znów źle funkcjonuje.
Przepustnica była czyszczona, nowa sonda lambda, nowe kable wysokiego napięcia.
Auto teraz chodzi idealnie, ale boje się, że za jakiś czas się znow zacznie.
Elektryk powiedział, że mogły być następujące przyczyny:

1.Spadek napięcia w instalacji i nastąpiła jakaś resetacja
2. Przy odpalaniu był naciśnięty pedał gazu co mogło spowodować ze komputer źle odczytal i nastawił inne parametry
3. Psująca się przepustnica.

Co o tym myślicie, może jakieś wskazówki dla elektryka:)

Pozdrawiam
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #20 - Czwartek, 18.01.2007, 21:08:18 - NIEPRZECZYTANA »

Mi sie wydaje ze zly sklad spalin na gazie przez co komputer na PB glupieje bo dostaje zle dane i tak sie dzieje pozniej.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #21 - Czwartek, 18.01.2007, 21:39:34 - NIEPRZECZYTANA »

Jeżeli chodzi o ten problem to nie wydaje mi sie.
Jeżeli komputer łapie błędy na gazie, to na gazie chodzi dobrze a na benzynie głupieje a mi i tu i tu.
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #22 - Piątek, 09.02.2007, 19:35:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"
Odpinanie aku raczej bym wykluczyl. Tak na wyczycie obejrzalbym przepustnice, ewentyalnie czyszczenie i adaptacja. Warto bylo podejrzec na VAGu kat otwarcia przepustnicy na biegu jalowym. Jesli by byl zbyt duzy to moze potwierdzic diagnoze syfu w przepustnicy. Nie wiem jaki swiadczy o koniecznosci czyszczenia, ale u mnie nigdy nie przekroczyl kilku stopni.

Nareszcie znalazlem czas na czyszczenie. Poszedl prawie caly psik psik, bez demontowania przepustnicy. Klemy nie odpinalem, przegonilem kilka razy po obwodnicy z laptopem i kasowalem blad ze 3 razy:
00561 - Dopasowanie skladu mieszanki
09-10 - Przekroczona granica adaptacji ust.mech. - Sporadyczny!
Po kilku kilometrach blad sie nie pojawil, czyli powinno sie juz zaadaptowac...
Za klika dni sprawdze ponownie ale na chwile obecna jest OK i silnik pracuje jakby rowniej...
Po czyszczeniu kat otwarcia przepustnicy 3.7
http://img113.imageshack.us/my.php?image=pokasowaniuiczyszczeniume0.jpg
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #23 - Piątek, 09.02.2007, 23:10:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
Po czyszczeniu kat otwarcia przepustnicy 3.7

A nie wiesz ile bylo przed?

[ Dodano: 2007-02-09, 23:22 ]
Cos ten twoj VAG dziwny: temp silnika 84,6stC i 34,2stC. Ktos go slabo przetlumaczyl.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #24 - Sobota, 10.02.2007, 07:01:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
A nie wiesz ile bylo przed?
Glowy nie daje ale chyba 5 lub 6
Cytat: "KKKKris"
Cos ten twoj VAG dziwny: temp silnika 84,6stC i 34,2stC. Ktos go slabo przetlumaczyl.
Bo to jakas beta...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
morol
Gość



« Odpowiedz #25 - Czwartek, 01.03.2007, 15:19:45 - NIEPRZECZYTANA »

Błąd:

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP)
System Solenoid Valve 1 (N80)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Przetłumaczyłem sobie z angielskiego na polski, ale wciąż potrzebuję tłumaczenia z polskiego na nasze. Jaki filtr węgla aktywnego? Jaki zawór 1?
I czy może to się wiązać z następującymi objawami, które u mnie występują - silnik podczas pracy spokojnie wtacza się na 90 stopni, stoi tam może ze dwie minuty, po czym strzałka startuje i w minutę wchodzi na czerwone pole, osiąga 130, wychodzi poza zakres... co dzieje się dalej, nie sprawdzałem, wybrałem wyłączenie silnika jako lepszą opcję.
Jeśli nie jest to związane z powyższym, to o co może chodzić? Dodam, że mimo przekroczenia 90 stopni, wentylator nie włącza się ani na chwilkę. Chłodziwo jest, olej jest, ale gdy zaglądam pod korek wlewu oleju, na korku i miejscami w środku widzę jakiś rzadki, kremowy budyń.

Help!
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 01.03.2007, 18:38:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "morol"
Jaki filtr węgla aktywnego?

Filtr z weglem aktywnym. W cordi jest w prawym przednim blotniku. Mozna gozobaczyc zagladajac od spodu. Ma za zadanie zbierac opary z paliwa a podczas pracy silnika oddawac je spowrotem do spalenia. Pod maska po prawej stronie powinien byc wezyk z tego filtra a na nim elektrozawor od ktorego idzeie dalej w okolice kolektora ssacego. Moze spadla wtyczka z elektrozaworu lub cewka padla
Zapisane

inv4der
Świeżak
Offline Offline



Skąd: wawa

« Odpowiedz #27 - Czwartek, 05.07.2007, 20:35:40 - NIEPRZECZYTANA »

witam
co jakis czas pokazuje me sie na vagu blad:
00537 lambda oxygen sensor regulation
19-10 lower limit intermittent
auto to cordoba 1.6 AFT bez gazu ostatnio z rana jak opdalam do spadaja me obroty i nieraz zgasnie ale jak tylko troche sie rozgrzeje jest jush ok dodam ze wypienilem tesh teraz przeplywke na nowa

co o tym myslicie??

pozdrawiam inv4der
Zapisane

Cordoba SX 1.6 AFT
Shizo
Gość



« Odpowiedz #28 - Piątek, 06.07.2007, 14:01:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "inv4der"
witam
co jakis czas pokazuje me sie na vagu blad:
00537 lambda oxygen sensor regulation
19-10 lower limit intermittent
co o tym myslicie??

pozdrawiam inv4der
AFT tak ma  :mrgreen:
Zapisane
momiwi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: EL
Samochód: SEAT Ibiza 6L 2005 + C4 Picasso 1,6 HDI

« Odpowiedz #29 - Sobota, 16.02.2008, 21:44:24 - NIEPRZECZYTANA »

Witajcie   
Zwracam się z prośbą o rozpoznanie i ewentualną kurację :)
Silnik 1,4 16V BBY
Błędy:
- 16786  - system recyrkulacji spalin (wydajność za duża)
- 17961 - sygnal czujnik wysok./cisn. w kolektorze ssącym (proszę odczytać pamięć usterek, usterka występująca sporadycznie)

Fachowcy wymienili czujnik 06A 919 501.
Nadal zapala mi się kontrolka silnika. Po rozgrzaniu silnika, na biegu jałowym nie pracuje płynnie tylko wpada w dziwne drgania, czasem jest wrażenie jakby zaraz miał zgasnąć. :(
Nie wiem czy to może mieć znaczenie ale przed pierwszym objawem tych dziwnych obrotów na biegu jałowym, 3 dni wcześniej tankowałem na innej stacji niż zwykle.
Proszę o pomoc. Czy coś może wam to mówić ?????

Pozdrawiam serdecznie.
Zapisane

Strony: 1 [2] 3 4 ... 24   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Błędy VAG - Benzyna
Skocz do: