+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błedy VAG - DIESEL  (Przeczytany 287922 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #255 - Sobota, 28.06.2014, 23:11:42 - NIEPRZECZYTANA »

Niestety nie mogłem zrobić logów ze względu iż nie poruszałem się przez dłuższy czas Ibiza.
Dzisiaj z ciekawości podłączyłem komputer bo narzeczona jeździła autem i mówiła że 120km/h i koniec mocy :P

Pokazało taki dokładnie błąd:
Controller: 028 906 021 EK
Component: 1,9l R4 EDC G10SG 1438
Coding: 00002
Shop #: WSC 23800
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent


Postaram się zrobić logi dynamiczne i statyczne jak najszybciej aby było podejrzenie co jest nie tak.
Czytając trochę na internetach wyczytałem że podobno najczęściej jest to zawór n75.
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #256 - Niedziela, 29.06.2014, 16:53:02 - NIEPRZECZYTANA »

Ma klasyczny notlauf. Przyczyn może być bardzo wiele, z zacinającą się gruchą włącznie.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #257 - Poniedziałek, 30.06.2014, 21:45:37 - NIEPRZECZYTANA »

Gruszka, kierownice (nie wiem jaki silnik), wężyki, N75..........
Logi mogą coś powiedzieć. Może podmień N75, z N18 (ten od EGRa). Jak pomoże to wiadomo, że N75 do wymiany.
Zapisane

krzyu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świebodzin
Samochód: Seat Cordoba Vario 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #258 - Piątek, 11.07.2014, 13:48:42 - NIEPRZECZYTANA »

Witam dziś podłączyłem VAG do mojego Seata Cordoby 1.9TDI ASV. Błąd jaki mi wyskoczył to:

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-10 - - - Intermittent

Był też błąd z G72 lecz zapomniałem zapisać kodu.

Może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się owy czujnik? I czy może to mieć wpływ na to że silnik rzadko bo rzadko ale łapie notlaufa?
« Ostatnia zmiana: Piątek, 11.07.2014, 14:23:16 wysłane przez krzyu » Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #259 - Piątek, 11.07.2014, 14:25:32 - NIEPRZECZYTANA »

Strasznie późno turbina daje odpowiednie ciśnienie (dopiero w okolicach 3500 rpm). Sprawdź to, co w poście wyżej napisał KKKKris
Zapisane

cebool Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: LEON.2004,1.9 110KM

« Odpowiedz #260 - Sobota, 12.07.2014, 17:12:29 - NIEPRZECZYTANA »

Witam  wyskakuje mi błąd 17849 n18 po wymienieniu obydwu zaworów, po skasowaniu błąd powraca. Byłem u paru "mechaników" i sami nie wiedza co jest grane auto normalnie pali i jeździ ale kontrolka caly czas sie swieci .. ktoś pomoże ? :-\
Zapisane
delta1991 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 6L 1.9 TDI 130KM

« Odpowiedz #261 - Piątek, 10.10.2014, 10:06:18 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Mam problem z swoja ibiza 6L. Po kupnie sprawdziłem na komputerze błędy, były 3: z alternatorem oraz 1 i 2 wtrysk. Objawy:

Słabo odpalał - wymieniony aku - jest poprawa

Wyłączająca się trakcja po 3-4 min jazdy - czuć zmniejszona moc, zapala sie kontrolka trakcji i check engine. Przy stałych obrotach gdzieś powyzej 1700, bez przyspieszania tylko stala predkosc mocne drżenie na kierownicy. Nie jest stałe po czasie przechodzi ale powraca po minucie lub dwóch.

Blad z alternatorem - kolega z forum powiedzial abym sprawdzil regulator napiecia - wymienilem na nowy i brak rezultatu.

Dodatkowo dzisiaj zaobserwowalem przy skrecaniu przygasaja dosyc mocno swiatła. Przy dosyc dynamicznych ruchach kierownica na postoju wlaczyl mi sie na chwile alarm.

Czytałem o podobnych przypadkach. Musze sprawdzic przewód niebieski od alternatora czy nie jest zerwany. Styki alternatora i wtrysków były czyszczone i też nie pomogło. Teraz pytanie czy problem z wtryskami może być spowodowany przez ten alternator? Prosze uratujcie mnie od regeneracji wtrysków. Koleś na warsztacie powiedział, że to wygłada na problem sterowania wtryskami wiec może to być powiązane?

Z góry dziekuje :)

Edit:

Witam, dzisiaj po dogrzaniu silnika, zatrzymałem się i go na chwile wyłączyłem. Po włączeniu przez dłuższy czas nic się złego nie działo. Chęci engine się palił ale trakcja działała. Silnik pracowal bez zarzutu. Po godzinie znowu jechałem samochodem i nagle check engine zgasł silnik jak igiełka nic złego się nie dzieje. Pod koniec jazdy (okolo 15 min) trakcja znowu się zapaliła, po kilometrze chęci engine i znowu drgał przy stałych obrotach. Jakies sugestie?

Dodam, że po wyskoczeniu trakcji sa problemy z regulacja temperatury, gdy mam cieply nawiew to nie mozna go zmienic na zimny a gdy jest zimny to analogicznie wali zimnym. Wkleje bledy z kompa bo  zrobilem:

Cytuj
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 13 September 2014, 11:30:55.


Chassis Type: 6L - Seat Ibiza/Cordoba
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,25,37,44,46,55,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-ASZ.LBL
Controller: 038 906 019 LA
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 5405
Coding: 00102
Shop #: WSC 06403
VCID: 61B52687F851
VSSZZZ6LZ6R535284 SEZ7Z0F3446054
3 Faults Found:
17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded
P1264 - 35-10 - - - Intermittent
17669 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1261 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17911 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1503 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 6Q0-907-37x-ABS.LBL
Controller: 6Q0 907 379 Q
Component: ESP 5.7 front H03 0000
Coding: 0003353
Shop #: WSC 06403
VCID: 4BE9E42F6ADD
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 000 - -



oraz po wykasowaniu, doslownie 2 minuty i juz blad:


Cytuj
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 13 September 2014, 11:41:28.


Chassis Type: 6L - Seat Ibiza/Cordoba
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,25,37,44,46,55,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-ASZ.LBL
Controller: 038 906 019 LA
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 5405
Coding: 00102
Shop #: WSC 06403
VCID: 61B52687F851
VSSZZZ6LZ6R535284 SEZ7Z0F3446054
1 Fault Found:
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-00 - -
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 6Q0-907-37x-ABS.LBL
Controller: 6Q0 907 379 Q
Component: ESP 5.7 front H03 0000
Coding: 0003353
Shop #: WSC 06403
VCID: 4BE9E42F6ADD
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 000 - -


Dołączam logi: http://vaglog.rtnet.pl/log_186152.html


Dodatkowo jesli ktos wie co oznacza w grupie 18 na jednym wtrysku wartosc 48 bo nie moge tego nigdzie znalezc. Powinno byc wszedzie 0.


Znalazłem bardzo dobrego i uczciwego mechanika: Diagnoza uszkodzone kable od alternatora, koszt naprawy 250 zl. Mam nadzieje że komuś się przyda taka informacja.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 18.06.2015, 13:34:13 wysłane przez delta1991 » Zapisane
Damianchuchro Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT LEON 1 2000r 1.8 20v

« Odpowiedz #262 - Poniedziałek, 14.09.2015, 07:16:48 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Posiadam seata leona 1 z silnikiem 1.9tdi 90km niepokoją mnie następujące rzeczy.
- Kiedy jadę samochodem od czasu do czasu szarpinie nim i wyskakuję kontrolka od świeć lecz świece dobre wszystkie, swiatła stop też i kąt ustawienia wtrysków tez dobry lecz w wężyku od filtra paliwa do pompy jest powietrze i przy dodawaniu gazu jest ich więcej czy to przez to?
-następnie wyskakują mi błędy 16485 czyli przepływomierz jak sprawdzic czy jest dobry?
-19586 egr do czyszczenie?
-i 17654 co to za błąd?
Proszę o waszą pomoc :)

od KYS: Przed zadaniem pytania czytaj co jest na forum. Przeczytaj regulamin forum.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 14.09.2015, 08:28:45 wysłane przez KYS » Zapisane
kurczak917 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Chełm
Samochód: Seat Altea,2004,1.9TDI 105 KM VSS

« Odpowiedz #263 - Wtorek, 29.09.2015, 18:43:54 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Ostatnio wyskoczył mi błąd 16688 Cylinder 4- wykryto przerwę zapłonu. Może ktoś z was to przerabiał i wie o co chodzi....
Zapisane

KURCZAK:)
Antonio Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lipusz (GKS)
Samochód: Cordoba, 1998, 1,9 TDi

« Odpowiedz #264 - Środa, 30.09.2015, 21:41:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Damianchuchro
-następnie wyskakują mi błędy 16485 czyli przepływomierz jak sprawdzic czy jest dobry?

na youtobe są filmiki jak sprawdzić przepływomierz. Musisz podłączyć auto pod kompa, żeby porównać wartości.
a odczuwasz brak mocy ? mniejsze spalanie ? można też odłączyć wtyczkę od przepływki i zobaczyć jaka jest różnica. Jak niewielka to znaczy że coś jest na rzeczy.
Zapisane
maxel
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba Vario '00

« Odpowiedz #265 - Sobota, 24.10.2015, 17:24:01 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Czy mógłbym prosić o wsparcie przy analizie logów?

Temat dotyczy Seat Cordoba Vario 1,9 TDI 110KM. Miesiąc temu nastąpiła wymiana przepływomierza na nowy oryginalny Bosch. Ok 2 tygodnie temu auto przestało być tak dynamiczne jak chwilę po wymianie przepływki. Dodatkowo auto na jałowym dosyć mocno trzęsie.
Przepływomierz na wtyczce sprawdzony. Wymiana wszystkich sparciałych przewodów podciśnieniowych. Nie odnalazłem nieszczelności na dolocie. Poniżej linki do Logów.

DYNAMICZNE:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_237076.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_237077.html

STATYCZNE:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_237078.html

Dzięki za pomoc w temacie

Pozdrawiam
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #266 - Sobota, 24.10.2015, 17:41:44 - NIEPRZECZYTANA »

Logi dynamiczne grup 003, 010, 011 na raz zrób
Zapisane

kurczak917 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Chełm
Samochód: Seat Altea,2004,1.9TDI 105 KM VSS

« Odpowiedz #267 - Wtorek, 03.11.2015, 20:15:37 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.Czy mozliwe jest aby na palcach tych których zakłada się się na swiece żarowe było cały czas napiecie 12 V po przekreceniu zapłonu??? nie powinno być np ok 20 sekund. Bo wychodzi na to ze siece są grzane cały czas tak???
Nie wiem o co chodz mam takie błedy 16785 - EGR System: Insufficient Flow
        P0401 - 000 -  - - Intermittent
17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault
        P0671 - 000 -  - - Intermittent
17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault
        P0674 - 000 -  - - Intermittent
18104 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Steering Column Controller
        P1696 - 000 -  - - Intermittent
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault
        P0673 - 000 -  - - Intermittent
 czyli chodzi o świece żarowe ze sa uszkodzone ,chociaz wczesniej mialem tylko ze jest uszkodzona na 4 cylindrze - ,zmienielm na nowa nie oryginalna i wyskoczyly  błedy że na 3 i 2 cylindrze, a sa dobre.Zmiana świecy na 4 cylindrze nic nie dala bo dalej pokazuje uszkodzenie. Co chodzi o zawór ERG to odkrecilem  go i wyczysciłem jak nowy bo byl zabity faktycznie,ale błed w dalszym ciągu się pokazuje,nie iwem dlaczego.
 moze mieliscie podobne problemy...????

 


Napisano: Środa, 28.10.2015, 19:53:39


gdzie szukac kabla z wtyczka (plag) ?? i jak on wyglada? bo wyczytałem ze to moze byc uszkodzone ale nie wiem jak to wyglada.

Napisano: Środa, 28.10.2015, 20:08:13


Witam. Nie uzyskałem odp. na wczesniejsze zapytania wiec moze ktos bedzie znal na to:
Mianowicie zapaliła mi sie kontrolka silnika i błąd 16785 oznaczający maly przeplyw powietrza.Wyczyściłem zawór ERG i po wykasowaniu blędu nadal jest to samo,pokazuje błąd mimo że z samochodem nic sie nie dzieje.Nie czyściłem kolektora ale to chyba trzeba rozkrecać pół silnika tak mi się zdaje,ale nie wiem czy to moze byc przyczyna że moze on jest zabity syfem i jest za maly przeplyw.
czekam na rady
Zapisane

KURCZAK:)
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #268 - Wtorek, 03.11.2015, 23:03:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kurczak917
Witam.Czy mozliwe jest aby na palcach tych których zakłada się się na swiece żarowe było cały czas napiecie 12 V po przekreceniu zapłonu??? nie powinno być np ok 20 sekund. Bo wychodzi na to ze siece są grzane cały czas tak???
Nie, nie powinno. Może przekaźnik od świec się skleił?
Błedy może spowodowane przekaźnikiem?
Cytat: kurczak917
Mianowicie zapaliła mi sie kontrolka silnika i błąd 16785 oznaczający maly przeplyw powietrza
Może nie lączy wtyczka na przepływomierzu?> Przydały by się logi dynamiczne.
Raczej czyszczenie EGR tu nic nie pomoże.
Zapisane

irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #269 - Środa, 04.11.2015, 14:51:32 - NIEPRZECZYTANA »

Chociaż ten 16785 w google wyskakuje jako EGR Insufficient Flow, więc nie wiem czy przepływomierza to by dotyczyło
Zapisane

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Skocz do: