Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Błedy VAG - DIESEL
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
20
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Błedy VAG - DIESEL (Przeczytany 288071 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
rafcio363
Świeżak
Offline
Skąd: SLASK
Samochód: IBIZA GTi 1,8 16V 1996r. przed liftingiem
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #195 -
Sobota, 21.05.2011, 10:36:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam.
Mam problem z Cordobą 1.9D 1997r. przy próbie połączenia z vagiem da się tylko połaczyć z immo, nie można ze sterownikiem.Tak jakby w tym modelu nie było komputera, znalazłem w środku pojazdu sterownik do świec żarowych a sterownika nie -na podszybiu pustka(choć to prosty diesel bez abs,airbag itp. więc może nie dawali?).
Chciałbym zwiększyć dawke rozruchową paliwa ale nie wiem jak.
Z katalogu wychodzi że silnik 1Y.W autodacie do tego modelu brak schematu elektr,do innych widać że linia K idzie przez immo do sterownika.
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 21.05.2011, 10:38:34 wysłane przez rafcio363
»
Zapisane
Aro01
Użytkownik
Offline
Skąd: Wrocław
Samochód: passat b5 tdi-110
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #196 -
Sobota, 26.11.2011, 11:30:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam golf iv 1.9 tdi agr 99r.
błędy 1282,17552,17849,17660
Mianowicie silnik nierówno pracuje, sytuacja jest tego typu że gdy jadę i np. zatrzymam auto obroty tak jakby spadają (silnik drga), ale po delikatnym przygazowaniu obroty są już ok. Pytanie z mojej strony gdzie szukać przyczyny?
pzdr.
Zapisane
Zaślepki EGR-a
szczechu
Świeżak
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Leon I, 2005, 1.9 TDI
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #197 -
Sobota, 07.01.2012, 17:57:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam, Seat Leon I, 2005 r, 1.9 TDI 110 KM,
Błąd: 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji, brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Problem jest taki, że podczas dynamiczniejszego przyspieszania przy ok 3500 obr/min włącza się tryb awaryjny i auto jedzie jak muł. Po ponownym odpaleniu jest ok, ale świeci kontrolka silnika i jest wyżej wymieniony błąd. Skasowałem go raz, ale się ponowił. Podczas odczytu logów dla bloku 011 taka sama sytuacja(włącza się tryb awaryjny), ciśnienie turbiny jest za wysokie. Mam logi w pliku .DAT. Jak tylko przeczytam jak, to je tutaj wrzucę.
Bardzo proszę o jakieś wskazówki.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #198 -
Sobota, 07.01.2012, 18:04:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
po wpisaniu numeru bledu w szukajke tu lub na google nic sie nie dowiedziales?
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
szczechu
Świeżak
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Leon I, 2005, 1.9 TDI
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #199 -
Sobota, 07.01.2012, 18:23:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tu jest Log:
http://w922.wrzuta.pl/plik/9Uvf9GAgxX9/captur03
Nie byłem w stanie dociągnąć do 4200 obr, bo mi włącza tryb awaryjny.
Szukałem po sieci o tym błędzie, dowiedziałem się, że może to być n75, jeden z czujników albo jedna z części ruchomych turbiny. Mogą być też zapieczone kierowniczki turbiny, ale biorąc pod uwagę fakt, że po ponownym zapłonie wszystko jest ok to ten ostatni wariant odrzucam.
Silnik jest w bardzo dobrym stanie, wszystkie ruchome części są ok z tego co sprawdzałem.
To mój pierwszy TDI, mam go od niedawna więc jestem trochę zielony, więc przepraszam za jakieś błędy w opisie.
Pewnie jedynym wyjściem będzie mechanik, ale nie chciałbym, żeby mi wymienili turbo bez powodu.
Może coś zobaczysz w logu, będę wdzięczny za komentarz.
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #200 -
Sobota, 07.01.2012, 20:03:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
szczechu
, musisz trochę więcej poczytać na temat turbiny. Masz ewidentnego notlaufa i musisz po kolei sprawdzić wszystkie elementy, które wymieniłeś. Co i jak znajdziesz na forum. To, że auto jest w dobrym stanie nie znaczy, że kierownice w turbo nie mogły się zapiec. Normalna sprawa w tych silnikach. I nie grozi Ci wymiana turbiny.
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #201 -
Niedziela, 08.01.2012, 10:19:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
wolałbym tego loga w innej formie zobaczyć niż dat... z tego co udało mi sie podejrzeć to log chyba też niezbyt poprawnie wykonany, na pewno mało czytelny.
Następnym razem po złapaniu notlaufa jak logujesz to odpal na nowo auto i zacznij log od nowa, 1500obrotów 3 bieg i noga w podłoge..
wg mnie Nkę masz sprawną bo cały czas stara się zbić ciśnienie, dla pewności podmień z zaworem od egr,
moim zdaniem grucha albo kierowniczki w turbo, sprawdź w bs jak pracuje sztanga (poszukaj na forum jak to zrobić), sprawdź czy złapiesz notlaufa jak ściągniesz wężyk podciśnienia z gruszki od turbo
Cytat: szczechu
Mogą być też zapieczone kierowniczki turbiny, ale biorąc pod uwagę fakt, że po ponownym zapłonie wszystko jest ok to ten ostatni wariant odrzucam.
błędna teza
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 08.01.2012, 10:28:50 wysłane przez kacperix
»
Zapisane
szczechu
Świeżak
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Leon I, 2005, 1.9 TDI
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #202 -
Niedziela, 08.01.2012, 15:27:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wielkie dzięki za odpowiedzi, zastosuję się do rad.
Napisano: Niedziela, 08.01.2012, 13:58:41
Zastosowałem się do rad i zrobiłem tak: uzyskałem ponownie błąd i tryb awaryjny, następnie odpaliłem ponownie i na prostą, 3, 4, 5 i noga w podłogę, niestety były błędy w komunikacji i nie posiadam poprawnego loga (co jakiś czas się rozłączało, a ja musiałem trzymać się drogi). Powtórzyłem dynamiczną jazdę kilka razy na prostce dochodząc do 4500 obr (ubyło przy tym 1/8 baku
) i skasowałem błąd. Po ponownym dynamicznym przejeździe błąd już nie wystąpił i wszystko jest w porządku. Wygląda na to, że jednak to były kierowniczki. Wielkie dzięki za pomoc.
Czy powinienem jeszcze zrobić raz loga do weryfikacji, czy jak samochód nie krzyczy błędem to to już wystarczy?
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #203 -
Niedziela, 08.01.2012, 15:40:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
może uda Ci się rozjeździć ale nie uprawiaj psj..
ja bym loga zrobił mimo wszystko bo z tego co widziałem to przeładowanie miałeś o 0,5bar gdzie bezpieczna granica tej spreżarki to 0,3bar... tak więc kontroluj żeby się nie okazało że niedługo będziesz ją wymieniał... jak masz czas, miejsce i troche zdolności manualnych to sam sobie możesz przeczyścić kierownice, ściągniesz ją z góry więc kanał nie jest potrzebny aczkolwiek ułatwiłby sprawę jeśli chodzi o dolny wspornik i magistralę olejową
Zapisane
szczechu
Świeżak
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Leon I, 2005, 1.9 TDI
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #204 -
Wtorek, 10.01.2012, 00:34:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ok, zrobiłem dwa logi po drodze do krk, mam nadzieję, że tym razem poprawne.
http://w136.wrzuta.pl/plik/84X144N4ADB/captur12
http://w136.wrzuta.pl/plik/1FFXeC6SJuL/captur13
Przejechałem ok 100 km dość dynamicznie, a później po postoju bez gaszenia silnika, przyspieszając znowu odczułem tryb awaryjny. Na drugi dzień podłączyłem pod VWTOOL i nie było błędów. Trochę dziwne.
Znalazłem właśnie info jak sprawdzić w bs jak pracuje sztanga i jutro się za to zabiorę.
Jeśli chodzi o czas i miejsce, to się znajdzie, ale pewnie za jakieś 2 tyg.
Proszę o analizę zamieszczonych logów, bo mało z nich wiem. Nie orjętuję się w oznaczeniach.
Jeśli chodzi o psj to niestety jeżdżę 5 dni w tyg do pracy po mieście, więc niema gdzie poszaleć, ale zato raz na 2 tyg robie 200 km dymanicznie, mam nadzieję, że to wystarczy do poprawnego utrzymania turbiny.
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #205 -
Wtorek, 10.01.2012, 10:22:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
jest wyraźna poprawa, w pierwszym miałeś przeładowania o 0,3 a w drugim juz jest wszystko ok...
poczytaj sobie jeszcze ten wątek
http://www.klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?f=82&t=23310
i naucz się konwertować logi do odczytu żeby było wszystko ładnie widać...
Zapisane
szczechu
Świeżak
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Leon I, 2005, 1.9 TDI
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #206 -
Środa, 11.01.2012, 00:43:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Poczytałem troche, ale o plikach DAT nic nie było.
Dodaję logi bloku 011 z BS na ciepłym silniku:
http://w371.wrzuta.pl/plik/9LTmLCJFm0O/captur01
http://w371.wrzuta.pl/plik/4HHhUN5Jaf0/captur03
Udało mi się zapisać DAT do csv i otrzymałem takie coś:
http://vaglog.rtnet.pl/szczechu3_68524.html
]Log%20(0%20-%20n/a)
Nie obserwowałem sztangi, ale chyba jest już OK.
Dzięki za pomoc, wiem dużo więcej niż wcześniej.
Zapisane
xMarcin95x
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: Toledo III
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #207 -
Sobota, 17.03.2012, 17:54:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Błąd: 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circit Q12 Electrical Fault
Objawy: Brak
«
Ostatnia zmiana: Sobota, 17.03.2012, 22:26:07 wysłane przez xMarcin95x
»
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #208 -
Niedziela, 18.03.2012, 21:16:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: xMarcin95x Sobota, 17.03.2012, 17:54:52
Błąd: 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circit Q12 Electrical Fault
Objawy: Brak
Objawów brak, bo zrobiło się cieplej i świece żarowe mają mniejszy wpływ na uruchamianie silnika.
Sprawdź świece żarowe...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
boksart
Świeżak
Offline
Skąd: Strzegom
Samochód: Ibiza Sport, 1.9 TDI ASV
Odp: Błedy VAG - DIESEL
«
Odpowiedz #209 -
Wtorek, 17.04.2012, 22:12:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,
Po podpięciu auta pod VAG wyskoczył mi taki błąd:
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
03-10 - No Signal - Intermittent.
Wyczytałem, że chodzi tu o czujnik ciśnienia środka chłodzącego klimatyzacji.
Czy mógłby ktoś poradzić gdzie ten czujnik się znajduje i jakie ma oznaczenie.
Auto to Ibiza 1.9 TDI ASV
Pozdrawiam
Zapisane
Strony:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
20
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Błedy VAG - DIESEL
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...