+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błedy VAG - DIESEL  (Przeczytany 288122 razy)
0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #150 - Piątek, 08.10.2010, 17:08:04 - NIEPRZECZYTANA »

IMHO błędami sporadycznymi bym się nie przejmował tak bardzo, tym bardziej jeśli jeździsz już jakiś czas i jest spokój
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
spider Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Goleniów
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #151 - Piątek, 08.10.2010, 17:17:08 - NIEPRZECZYTANA »

Przejadę się to zobaczymy czy nie wróci...

Chociaż ostatnio jak jechałem to zaczął szarpać, sam wchodził na obroty, zastukało coś metalicznie, zgasł, później po wielu próbach jak odpalił to strasznie kopcił i szarpał ale na zimnym silniku wszystko później było OK, palił elegancko, jutro go rozgrzeję to zobaczymy mam nadzieję że nic poważnego...
Zapisane

efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #152 - Piątek, 08.10.2010, 17:20:55 - NIEPRZECZYTANA »

masz tu speców od Diesla to pomogą. Po samym błędzie ja bym nie rozpaczał (jeśli nie wróci) ale objawy o których teraz piszesz, jakoś przyjemnie nie brzmią..
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #153 - Sobota, 09.10.2010, 09:22:23 - NIEPRZECZYTANA »

moze  koncza sie wtryski lub egr  zasyfiony ,zobacz jeszcze  dawke  paliwa  na  poszczegölnych wtryskach VAG prawd powie
« Ostatnia zmiana: Sobota, 09.10.2010, 09:23:47 wysłane przez mik33 » Zapisane
spider Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Goleniów
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #154 - Sobota, 09.10.2010, 18:39:21 - NIEPRZECZYTANA »

Dziś pojeździłem i nic się nie działo... już sam nie wiem, błędów nie ma  :-\

Muszę jeszcze VAGa ogarnąć bardziej, bo dopiero się uczę  ;)
Zapisane

radekmis Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świdnica
Samochód: Ibiza '04, 1.9 TDI

« Odpowiedz #155 - Sobota, 09.10.2010, 22:00:46 - NIEPRZECZYTANA »

Witajcie, mam taki problem, podczas ostrzejszego wyprzedzania np na 4 kolo 2,7 tys wyskakuje mi kontrolka check engine i auto wskakuje w tryb awaryjny bo strasznie zamula, to samo dzieje sie jak przydepne go powyzej 125np na 5. Po sprawdzeniu VAG wyskakuje mi 17965   Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
.
Zaczyna być to denerwujace i niebezpieczne bo czesto wchodzi w trakcie wyprzedzania i brakuje mocy na zakonczenie manewru. Prosze doradźcie co może być przyczyną. Nadmienie ze poza w/w błedem VAG nie wykrył niczego.
Nadmienie, że mam silnik 1.9 TDI PD.
Czy może to byc przyczyna moduł - sterownik podciśnienia a może zawór EGR. czy może ktoś z was miał juz takie objawy i wie przynajmniej w 80 % co za ustrojstwo tak psuje radość z jazdy?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #156 - Niedziela, 10.10.2010, 00:16:49 - NIEPRZECZYTANA »

wybierz opcje http://klubseata.pl/forum/index.php?action=search
i wpisz kod błędu, rozwianie jest na forum.
Pozdrawiam
Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #157 - Poniedziałek, 11.10.2010, 16:06:45 - NIEPRZECZYTANA »

spider daj logi statyczne i dynamiczne i podumamy co go boli. Ale po tym co piszesz to zobacz jak egr wyglada bo to przez niego chyba auto zgaslo. No i przez niego przykopcil tez, bo dumam ze sie przycial. Ale to po logach by lepiej bylo widac
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
spider Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Goleniów
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #158 - Poniedziałek, 25.10.2010, 18:58:11 - NIEPRZECZYTANA »

Znów ja
miał ktoś styczność z takim błędem:

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal
        P1639 - 35-10 - - - Intermittent

Auto nie reaguje na pedał przyspieszenia, po zgaszeniu na chwile jest ok później znów...

i jeszcze jeden:

16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal
        P0501 - 35-00 - -

prędkościomierz działa chyba normalnie, bo nie zauważyłem żadnej róznicy
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #159 - Wtorek, 26.10.2010, 22:09:40 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam pytanko, u kolegi w asv pojawily sie na kompue wszystkie mozliwe bledy z czujnikow/zaworkow, n75, przeplywka, n109, egr.

Auto nie ma mocy, przeplywka tnie o polowe, co moze byc przyczyna ze wszystko padlo ? zwarcie w eleketryce ? jakies pomysly ?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #160 - Środa, 27.10.2010, 07:59:13 - NIEPRZECZYTANA »

ECU po powodzi?
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #161 - Środa, 27.10.2010, 08:10:08 - NIEPRZECZYTANA »

nie, auto od 2 lat smigalo bez problemow i nagle ciach bach bledy wywala.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #162 - Środa, 27.10.2010, 09:14:01 - NIEPRZECZYTANA »

Myszy???
Myślę, że trzeba sprawdzić zailanie tych elementów. Jak dobrze pamiętam to elementy wykonawcze mają wspólnego plusa.
Chyba, że któryś robi zwarcie i siada zasilanie na pozostałe.
Co z odczytami z czujników i czy test elementów wykonawczych przechodzą na VAGu?
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #163 - Środa, 27.10.2010, 09:42:17 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdzilem przeplywke i caly czas pokazywala 350-400, na n75 nie zerknalem wlasnie :/ kazalem kumplowi sprawdzic wszystkie styki i przeczyscic i zobaczymy. pod koniec tyg znowu zvaguje i zobaczymy co wyjdzie.

Wklejam bledy ktore wywala komp:


Control Module Part Number: 038 906 012 L 
  Component and/or Version:  1,9l R4 EDC 0000SG  2812
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 01317
5 Faults Found:
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
        P3105 - 35-10 - - - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground
        P1619 - 35-10 - - - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
        P1549 - 35-10 - - - Intermittent
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
        P1538 - 35-00 - -
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
        P1441 - 35-00 - -
« Ostatnia zmiana: Środa, 27.10.2010, 16:56:28 wysłane przez Kozak » Zapisane
dj.skorpion88 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Okolice Białobrzeg i Grójca
Samochód: Seat cordoba vario 2000r 1.6 AKL 101psi

« Odpowiedz #164 - Piątek, 03.12.2010, 20:11:29 - NIEPRZECZYTANA »

witam diagnozowałem pl vagiem 4,9 leona 1.9 90km z 2001r(dziewczyny brata) i wyskoczył mi błąd 632 napięcie sterownika zbyt niskie i zaczeła się palić kontrolka airbag i skasować się nie da bo wyskakuje znowu a wcześniej się nie paliła  wiecie o co chodzi ?? :'(
Zapisane

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Skocz do: