+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błedy VAG - DIESEL  (Przeczytany 288010 razy)
0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.
DAMiANO Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #120 - Czwartek, 25.03.2010, 12:31:32 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, skanowałem auto i wyskoczył mi taki błąd
Address 08     -------------------------------------------------------
   Controller: 6K0 959 291   
   Component: AUTOCLIMA-220    X06.00
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal to Low - Intermittent

O co biega? :-\
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #121 - Czwartek, 25.03.2010, 20:48:47 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdź napięcie zasilania i bezpieczniki. Wygląda jakby zasilanie kucało, a raczej kiedyś spadło za bardzo.
Zapisane

DAMiANO Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #122 - Czwartek, 25.03.2010, 22:57:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Sprawdź napięcie zasilania i bezpieczniki. Wygląda jakby zasilanie kucało, a raczej kiedyś spadło za bardzo.
Parę dni temu podczas stania w korku zaświeciła się kontrolka ładowania która mrygała/świeciła ale aktualnie znowu jest ok, więc może to było powodem...
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 25.03.2010, 22:58:47 wysłane przez DAMiANO » Zapisane

Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #123 - Piątek, 02.04.2010, 20:42:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cześć...dzis na moim komputerku pokazało sie coś takiego. Seat Ibiza 1,9 TDI 6K 1999r 110KM na chipie. MIga kontrolka od świec żarowych odrazu dodam a po wcisnięciu pedału hamulca przechodzi miganie na jakieś 5 km...

SILNIK
741   Kontrola pedału hamulca
   nieprawidłowy sygnał  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1262   Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75
   przerwa lub zwarcie do masy  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1265   Zawór recyrkulacji spalin-N18
   przerwa lub zwarcie do masy  -  BŁĄD SPORADYCZNY
542   Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80
   przerwa lub zwarcie do plusa  -  BŁĄD SPORADYCZNY

ABS

65535   Uszkodzony moduł sterujący
   
1130   Działanie ABS
   nieprawidłowy sygnał
283   Czujnik liczby obrotów przedni lewy-G47
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
290   Czujnik liczby obrotów tylny lewy-G46
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
287   Czujnik liczby obrotów tylny prawy-G44
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
1044   Moduł sterujący błędnie zaprogramowany
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
Z góry dzieki
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #124 - Sobota, 03.04.2010, 12:13:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Pawelcyk
741   Kontrola pedału hamulca
   nieprawidłowy sygnał  -  BŁĄD SPORADYCZNY
sprawdz czujnik przy pedale hamulca, odpowiada za miganie kontrolki

skasuj wszystkie bledy i sprawdz co zanotuje ponownie po jakims czasie
czy nie miales problemu z odpalaniem? slyby akumulator
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #125 - Sobota, 03.04.2010, 17:25:17 - NIEPRZECZYTANA »

Tzn powiem szczerze, że gdy zapalam na zimnym to trochę zatrzęsie budą i trochę opornie mu idzie ale załapie a raz... ale to dla tego że jest sportowe zawieszenie bo "mechaniko" zaznaczył że poduszki pod silnikiem są dobre. Jeżeli chodzi o ABS to wiem na pewno że jest padnięty cały sterownik więc to mnie nie dziwi ale te błędy na silniku...czasami w trasie zaczyna szarpać przy stałych prędkościach a z zaworka N75(tak sie nazywa ten mniejszy obok N18 jak sie nie myle) teci coś dolnym "kranikiem" a przy włączaniu zapłony za każdym razem pika, tak jakby przepuszczał...chciałem sprzedać ten samochód na forum bo już nie mam do niego siły ale raczej sie powstrzymam bo poprzedni właściciel (też zresztą niby kolega z forum) zrobił mnie w konia i sprzedał mi szajs...) A dziś doszło jeszcze brak tylnych świateł STOP. Trzecie swiatło na klapie się swieci ale tylko co drugia dioda a boczne wcale nie reagują i też nie moge dojść co mu jest... sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i nic...pomóż kolego Raby bo zaraz wezme kija i rozpieprze tego złoma.
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #126 - Niedziela, 04.04.2010, 00:48:35 - NIEPRZECZYTANA »

zrob stop a kontrolka przestanie sie zapalac
co do zaworkow to trzeba diagnozowac silnik - podjedz do kogos kumatego
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #127 - Niedziela, 04.04.2010, 07:40:12 - NIEPRZECZYTANA »

Wczoraj rozebrałem ten czujnik na częsci pierwsze i dalej nic...porozginałem te wszystkie blaszki co były wewnątrz bo myślałem ze może coś nie łąćzy ale coś jest nie tak i miga kontrolka...co tam jeszcze można zrobić oprócz kupienia nowego czujnika?
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #128 - Niedziela, 04.04.2010, 08:48:47 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdzic zarowki i czy dochodzi do nich napiecie
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
radekmis Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świdnica
Samochód: Ibiza '04, 1.9 TDI

« Odpowiedz #129 - Środa, 07.04.2010, 09:22:54 - NIEPRZECZYTANA »

Witam na zewnatrz wiosna a więc po ciężkiej zimie bedzie mozna odważniej pocieszyc sie z możliwości sprzetowych, ale abym mogł to zrobić musze rozwiązać mały problem, a mianowicie wnerwiajace wchodzenie w tryb awaryjny (zamula i kontrolka silnika)przy obrotach pow 2 tysi to np srednio 100-120km/h.powiem szczerze ze przy czyms takim wyprzedzanie to prawdziwa loteria odetnie czy nie odetnie :-\
zeskanowalem moja ibizke vagiem i jedyny blad jaki wyrzuca brzmi nastepujaco:
17965   Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
   brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
Jak jezdze na niskich biegach po miescie moge dusic ile wlezie i nie wchodzi ten blad,
podejżewam, że sprawca moze być taki sterownik linkhttp://allegro.pl/item982488270_sterownik_zaworow_turbiny_audi_seat_skoda_vw_nowy.html
 co wy na to panowie czy jest to mozliwe?? Nadmienie , ze mam ibizke ze zmienna geometria łopat.
Ztego miejsca mialbym jescze jedna prośbe poniewaz po obejzeniu tego modulu widze troszke wiazki poklejone, chcialbym sie zapytać czy ma ktos moze mozliwośc sprawdzenia czy 6Q0131075 to własciwy nr sterownika dla mojej ibizy? mam mzliwość dokupienia tego sterownika za pare groszy jesli to bylby ten ito on robil mi taki bajzel.
Zapisane
m4r10l4 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo '01, 1.9 TDI ASV 110KM

« Odpowiedz #130 - Środa, 14.04.2010, 21:38:30 - NIEPRZECZYTANA »

Dołączam się do pytania. U mnie jest ten sam kod błędu tyle że pojawił mi się może ze dwa razy w ciągu 2 tygodni... Nie zaświeca mi się żadna kontrolka ale auto traci moc. Po wykasowaniu błędu jest już ok. Dodam że goniłem go na każdym biegu i było wszystko dobrze a dziś wracając z pracy nawet nie chciałem go dusić zbytnio wpadł w tryb awaryjny...

Macie może jakies pomysły? czy to może być to samo co u kolegi wcześniej? Czy może N75 należałoby wyczyścić?

Z góry dzięki.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #131 - Środa, 14.04.2010, 22:45:56 - NIEPRZECZYTANA »

Nka to podstawa, wyczyść i zobacz efekt :)
« Ostatnia zmiana: Środa, 14.04.2010, 22:46:58 wysłane przez kacperix » Zapisane
radekmis Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świdnica
Samochód: Ibiza '04, 1.9 TDI

« Odpowiedz #132 - Czwartek, 15.04.2010, 23:19:22 - NIEPRZECZYTANA »

ja juz wymieniłem sterownik turbiny i jak nowy 200 km ostrego butowania w tym po gorach i nic sie nie pojawilo a wiec to bylo to:)
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #133 - Piątek, 06.08.2010, 13:27:05 - NIEPRZECZYTANA »

No i coś się porobiło u mnie:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
            30-00 - Open or Short to B+

Objaw - wskaźnik poziomu paliwa "leży" na 0.

Zastanawiam się gdzie szukać przyczyny - bliżej baku, czy bezpieczników...

Żeby było ciekawiej to pokazał się jeszcze jeden błąd:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
            P1256 - 35-10 - - - Intermittent


Chyba czeka mnie szukanie po kabelkach - a może ktoś miał podobny przypadek i coś podpowie :?:

Pacjent: ibiza 6L TDI z silnikiem ASZ.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 06.08.2010, 13:28:22 wysłane przez KYS » Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #134 - Piątek, 06.08.2010, 16:24:06 - NIEPRZECZYTANA »

Pierwszy to błąd czujnika poziomu paliwa w baku. Norma ;)
Drugi to błąd czujnika temp wody, też norma ;)
Pierwszy czujnik jak widać jest w baku, a drugi powinien byc gdzies przy wejsciu węzy wodnych do silnika. Nie wiem dokladnie gdzie w 6L jest. Ale w satrzym modelu jak stoisz przed silnikiem po lewej masz rozrząd a czujnik po przeciwnej stronie, nad skrzynią delikatnie z tyłu
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Skocz do: