+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błedy VAG - DIESEL  (Przeczytany 288138 razy)
0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #45 - Niedziela, 22.02.2009, 22:53:46 - NIEPRZECZYTANA »

Może ktoś podpowie gdzie szukac czujnika G71/G72 w przejściówce? Wczoraj podłączyłem VAGa i wyskoczyły mi dwa błędy:
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
            P1156 - 35-00 - -
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
            P1161 - 35-00 - -


G71 - czujnik ciśnienia powietrza dolotowego
G72 - czujnik temperatury powietrza dolotowego

Czekamy na DAMiANO, czy znalazł przez rok.
Zapisane

GoMeZ Mężczyzna
... wcześniej gmyz ...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Arona Fr 1.0 115KM

« Odpowiedz #46 - Poniedziałek, 23.02.2009, 11:37:07 - NIEPRZECZYTANA »

Ja dzisiaj odczytałem błędy i maiłem taki:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation
        P1550 - 35-10 - - - Intermittent

dodam że często mam nutlaufa, co może być przyczyną , zapieczone kierownice w turbo, n75, czy coś innego?


Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #47 - Poniedziałek, 23.02.2009, 12:13:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: GoMeZ
czy coś innego?
Sporadycznie może być siłownik sterujący kierownicami tzw grucha.
N75 dość łatwo można wykluczyć zamieniając go z N18.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 23.02.2009, 12:18:20 wysłane przez KKKKris » Zapisane

GoMeZ Mężczyzna
... wcześniej gmyz ...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Arona Fr 1.0 115KM

« Odpowiedz #48 - Piątek, 27.02.2009, 23:27:30 - NIEPRZECZYTANA »

To wina wężyka od N75, :)

Już wszystko jest OK  :ok:
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #49 - Niedziela, 08.03.2009, 15:52:44 - NIEPRZECZYTANA »

Pojawia mi sie taki blad:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
        P0101 - 35-10 - - - Intermittent


Przeplywka pada ?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #50 - Niedziela, 08.03.2009, 17:25:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
Przeplywka pada ?
Raczej połączenia. Jak kupiłem autko co jakiś czas mi się pojawiało. Przeczyściłem styki i nic. Błędy pojawiały się dalej, więc dałem sobie spokój, nie wiem czemu przepływka po jakimś czasioe też się uspokoiła. Ponad pół roku nic.
Zapisane

Bzysiek Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Ibiza GT TDI '98

« Odpowiedz #51 - Niedziela, 08.03.2009, 17:33:20 - NIEPRZECZYTANA »

Pierwsze co, to sprawdź czy nie odłączył się przepływomierz. Potem skasuj błąd i pojeździj pare dni i sprawdź czy wyskoczył znowu. Żeby wyskoczył taki błąd to przepływka musiałaby paść całkowicie, a to na pewno byś odczuł w czasie jazdy.
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #52 - Niedziela, 08.03.2009, 17:43:30 - NIEPRZECZYTANA »

No co jakis czas mi sie to pojawia, auto raczej ciagnie normalnie. Przeplywka ma jakies pol roku wiec chyba troche za szybko zeby padla. Sprawdze jeszcze styki i przeczyszcze. Dzieki
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #53 - Niedziela, 08.03.2009, 21:13:01 - NIEPRZECZYTANA »

I zobacz jak filtr powietrza, czy gdzieś nie zaciąga powietrza spoza filtra, bo to może szybko wykończyć przepływkę.
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #54 - Wtorek, 10.03.2009, 21:16:31 - NIEPRZECZYTANA »

Zmienilem przeplywke i problem zniaknal.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #55 - Środa, 11.03.2009, 06:33:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
Przeplywka ma jakies pol roku wiec chyba troche za szybko zeby padla.
Cytuj
Zmienilem przeplywke i problem zniaknal.
Jak masz paragon to spróbuj reklamować.
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #56 - Niedziela, 22.03.2009, 16:49:47 - NIEPRZECZYTANA »

No wlasnie mam, dzisiaj bede ja reklamowal.

Fuck, gosc chce zebym mu dal specjalistyczna opinie z warsztatu na temat mojego przeplywomierz, bo inaczej mi nie przyjmie reklamacji  :rotfl:

Napisano: Środa, 11.03.2009, 08:35:36


Moze nie diesel, ale bledy od poduch.

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 1C0 909 605 A 
  Component and/or Version: 39 AIRBAG VW51 0A   0006
           Software Coding: 13113
            Work Shop Code: WSC 06441
3 Faults Found:
01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)
        32-00 - Resistance too High
01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)
        32-00 - Resistance too High
01228 - Airbag Cut-Off Switch for Passenger Side (E224)
        25-00 - Unknown Switch Condition
Zapisane
bryzas Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: CORDOBA, 1997, 1.9D 1Y

« Odpowiedz #57 - Czwartek, 16.04.2009, 15:45:51 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Właśnie podłączyłem moją Cordi pod VAG-a bo od jakiegoś czasu dziwnie się zachowuje. Jakby straciła moc i za dużo pije ropy. W święta zrobiłem po trasie 200 km i ubyło mi aż 1/2 baku  :'(   :o , teraz jakby trochę polepszyło się spalanie ale i tak jest za dużo jak na moje oko.
A  oto wyniki z VAG-a :

1170   Czujnik trwania wtrysku -G175
   brak sygnału
1204   Czujnik temperatury silnika-G27
   przerwa lub zwarcie do plusa  -  BŁĄD SPORADYCZNY

Problem rozwiązany. Po analizie znajomy z warsztatu stwierdził że, czujnik temp. nie przekazywał sygnału do sterownika przez co czujnik trwania wtrysku nie dostawał sygnału i motorek działał jakby cały czas był zimny tzw. "na ssaniu". Nie wiem na ile to prawda ale po wymianie czujnika i po zatankowaniu ok 25 l. dało się przejechać 400 km po stolicy z dość "ciężką stopą".
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 26.05.2009, 21:48:36 wysłane przez bryzas » Zapisane

Cordi 1.9D 1Y 97r.
ssarna12 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Cordoba 1.9 TDi Vario SKASOWANY

« Odpowiedz #58 - Poniedziałek, 25.05.2009, 10:03:27 - NIEPRZECZYTANA »

Witam u mnie wyskoczyło coś takiego:
17978 Moduł sterujący zablokowany
            brak osprzętu / nie związany ze sprzętem


O co tu chodzi? Pomoże ktoś?
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #59 - Środa, 27.05.2009, 21:04:27 - NIEPRZECZYTANA »

ssarna12, proponuje skasowac i sprawdzic za jakis czas czy wyskoczy
widywalem podobne glupie bledy i wiecej sie juz nie pokazywaly
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Skocz do: