Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Inca 1.9D problem po włożeniu bezpiecznieka nr 15 brak wskazania temp i ciśn ole  (Przeczytany 5088 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Majda1205 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Seat Inca

« Wtorek, 24.02.2015, 23:40:39 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, takie wariacje dzieją się po zmianie silnika, jest to czwarty motor w tym aucie i na poprzednich trzech były problemy z elektryką mimo tego że silniki były takie same jak oryginał.

Silnik 1.9D zwykły nie SDI

Licznik nie pokazuje temp wody
Kontrolka od oleju mruga
Po paru minutach zapala się kontrolka temp wody (lecz nie zawsze)
Po włożeniu bezpiecznika nr 15 nie grzeje świec.
Brak napięcia na kablu od elektrozaworu pompy wtryskowej

Silnik był w ibizie testowany przez 6 miesięcy, tam wszystko było sprawne, jak i wskazania licznika,licznik też został przełożony, wszystkie czujniki i okablowanie zostało z silnikiem , spiełem tylko wiązke

Filmik nr jeden przedstawia sytuacje bez bezpiecznika

http://uploaduj.net/D724a4/film0056-mp4/

Filmik nr dwa z bezpiecznikiem

http://uploaduj.net/D724a5/film0057-mp4/

Zapisane

Lancia Y10
Peugeot 309
Opel Kadett
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #1 - Środa, 25.02.2015, 09:02:36 - NIEPRZECZYTANA »

Z opisu wynika, że jest problem z wiązkami, a nie silnikiem. Możesz wymienić 5 kolejnych, ale nic to nie da, dopóki albo nie wymienisz instalacji, albo nie przelecisz kabel po kablu by sprawdzić, gdzie jest błąd. Może wystarczy tylko wymiana skrzynki bezpieczników. Warto sprawdzić.
Zapisane

Majda1205 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Seat Inca

« Odpowiedz #2 - Środa, 25.02.2015, 12:10:57 - NIEPRZECZYTANA »

Czy myślisz ze naprawdę wymieniałbym trzy poprzednie silniki z tego powodu ???

Wiem że to siedzi gdzieś w elektryce po kablach leciałem przekaźniki i bezpieczniki , są jakieś dwa kable z wtyczkami odłączone ale nie widać żeby były wcześniej gdzieś wpięte.
Porównywałem wiązki z ibizy inki ale w ince o wiele więcej okablowania przy niej jest.

Wiem że za to wszystko musi odpowiadać jedna przyczyna tylko nie jestem dobry w elektryce.

Może to problem z immo ?
Zapisane

Lancia Y10
Peugeot 309
Opel Kadett
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #3 - Środa, 25.02.2015, 12:14:35 - NIEPRZECZYTANA »

Spróbuj podpiąć kompa, zobaczysz jakie błędy wywali. Gdyby to było coś z immo, to najprędzej albo by nie odpalił, albo by gasł.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #4 - Środa, 25.02.2015, 13:06:52 - NIEPRZECZYTANA »

sa roznice w instalacji i wszystkie kable trzeba sprawdzic, dobry elektryk lub warsztat gdzie robia swapy
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Majda1205 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Seat Inca

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 26.02.2015, 10:57:28 - NIEPRZECZYTANA »

irocket Ty wiesz w ogóle wiesz o czym mowa ?
ten silnik odpalałem na palecie przy użyciu tylko jednego kabla z plusem więcej mu elektryki nie trzeba.

Chyba sam tego nie ogarnę i będe musiał po dzwonić po warsztatach
Zapisane

Lancia Y10
Peugeot 309
Opel Kadett
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 26.02.2015, 11:39:06 - NIEPRZECZYTANA »

jak na palecie odpala to sprawdz czy ma mase z aku na silnik. moze niema masy i idzie na silnik przez te urzadzenia wszystkie, lub niema masy na zegary
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 7x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
Majda1205 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Seat Inca

« Odpowiedz #7 - Piątek, 27.02.2015, 02:00:28 - NIEPRZECZYTANA »

Masa jest na całym silniku, było sprawdzane próbówką , a jak by nie było masy na silniku to by rozrusznik nie kręcił
Zapisane

Lancia Y10
Peugeot 309
Opel Kadett
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #8 - Piątek, 27.02.2015, 09:17:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Majda1205
Masa jest na całym silniku, było sprawdzane próbówką
Jak sprawdza się masę próbówką?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #9 - Piątek, 27.02.2015, 12:41:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Majda1205
a jak by nie było masy na silniku to by rozrusznik nie kręcił
jeszcze ci pisalem o masie na zegary, na sterowanie (komp)
a moze masa isc przezm wszystkie urzadzenia i tez ci silnik zapali a wszystko bedzie wariowalo
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 7x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Inca 1.9D problem po włożeniu bezpiecznieka nr 15 brak wskazania temp i ciśn ole
Skocz do: