+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z filtrem częsteczek stałych DPF
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z filtrem częsteczek stałych DPF  (Przeczytany 5063 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
rams Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 1.4TDI 2009 silnik BMS

« Sobota, 03.01.2015, 13:57:52 - NIEPRZECZYTANA »

Mam problem z dpf w swoim aucie(Seat Ibiza 1.4TDI rocznik 2009 85KM silnik BMS ). Miga się kontrolka od świec żarowych. Dzisiaj podczas próby wymuszonego wypalania za pomocą VCDS'a kontrolka świec żarowych zgasła i zaświeciła się kontrolka od dpf'u. Przejechałem autem trasę z 30 min, średnia prędkość 80-90km/h i obroty pomiędzy 2,5tyś - 3tyś, temperatura spalin przed turbo 750*C. Komputer przed wypalaniem wskazywał 14,9% (Duty Cycle), po wypalaniu jest tyle samo i jak zgasiłem auto to znów zaczęła migać kontrolka od świec żarowych, podczas jazdy kilka razy patrzyłem za siebie i białej chmury spalin nie widziałem jak to zazwyczaj dzieje się przy wypalaniu. Cztery miesiące temu wymieniłem czujnik G450 bo wcześniejszy był zepsuty. Kontrolka świec żarowych zaczęła migać się około 1,5 miesiąca temu. Błędy, które wskazuje komputer:

Kod:
01139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
               P0473 - 000 - Signal too High - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 177830 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 14.21 V
                    Temperature: 15.3°C
                    Temperature: 36.0°C
                    (no units): 0.00
                    (no units): 45.90

008194 - Particulate Trap Bank 1
               P2002 - 000 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 177830 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 4.0
                    Duty Cycle: 14.9 %
                    (no units): 0.00
                    Temperature: 15.3°C
                    Time: 4429.8 s

001027 - EGR Valve (N18)
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 178508 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 4.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: -2.4 %
                    Mass Air / Rev.: 245.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
                    Torque: 36.0 Nm
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Sobota, 03.01.2015, 14:08:48 - NIEPRZECZYTANA »

znajdz lokalnego tunera ktory zajmuje sie filtrami, pomoze rozwiazac problem 8)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mirass Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 11.01.2015, 16:50:42 - NIEPRZECZYTANA »

masz uszkodzony czujnik różnicy ciśnień G450 lub wiązkę do niego, w kanale 067 zobaczysz jego prace w mikrobarach.
Sprawdź jeszcze EGR kanał 003. Wartości w 2 i 3 grupie maja się pokrywać.
jesli dalej będzie problem zapraszam do Wrocławia
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z filtrem częsteczek stałych DPF
Skocz do: