+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Przepływomierz - dziura :-)
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Przepływomierz - dziura :-)  (Przeczytany 30505 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #30 - Środa, 24.05.2006, 09:50:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "rob555"
A jak myslisz co sie robi w chiptuningu  :satan: zaworek jest wpelni sterowany z map  :chytry:

No właśnie widzę tu potencjał  :mrgreen:

A czy w TDI stosowane są 'regulatorki' MBC :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #31 - Środa, 24.05.2006, 23:10:55 - NIEPRZECZYTANA »

Ja w nim potencjalu nie widze, to turbo odwala brudna robote, a zaworek poprostu mniej sie czepia :satan:
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #32 - Czwartek, 25.05.2006, 08:35:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Ja w nim potencjalu nie widze, to turbo odwala brudna robote, a zaworek poprostu mniej sie czepia :satan:

Ale jak N75 nie pozwoli to i turbina nie za wiele zdziała :P  :smile:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #33 - Czwartek, 25.05.2006, 11:20:32 - NIEPRZECZYTANA »

No i dlatego twierdze ze to turbina ma potencjal, a nie ogranicznik potencjalu. Ale dosc polemizowania, ja tam expertem nie jestem, wiec klocil sie nie bede. To tylko moje skromne zdanie :mrgreen:  ;-)
Zapisane

sardoso Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Cordoba 1,9 TDI 90 KM AGR 2000 r.

« Odpowiedz #34 - Niedziela, 06.04.2008, 18:27:31 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
U siebie także znalazłem taką lipną przepływkę jak ta na zdjęciu. Auto niedawno kupione i faktycznie, jest trochę mulaste. Jedzie max 140 km/h. Mechanik mi powiedział że przepływka nie załącza turbiny ale on się na tym nie zna i mam sobie poszukać innego. No i szukam. A tak swoją drogą to co to część i w jakim celu była wstawiana? Po śrubach poznałem że nie była ona odkręcana od kilku lat, więc handlarze jej tam nie wsadzili. Auto z Włoch, właścicielem była kobieta, może zatem ktoś celowo spowodował aby turbina nie chodziła?
Zapisane
DzieX
Gość



« Odpowiedz #35 - Niedziela, 06.04.2008, 18:31:43 - NIEPRZECZYTANA »

Taa, właścicielem jest zawsze niepaląca kobieta... Co druga aukcja na Allegro tak wygląda. Jak to było naprawdę to ciężko dojść, jeśli nie kupuje się bezpośrednio od właściciela.
Zapisane
zenek 73 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Dolny Śląsk(Strzegom)
Samochód: Ibiza '00 TDI ASV

« Odpowiedz #36 - Niedziela, 06.04.2008, 18:42:57 - NIEPRZECZYTANA »

ja też mam auto z włoch.też max 140km/h.kupiłem na allegro przepływkę bosch za 250zł i auto odżyło
Zapisane

seat ibiza 2000r 1.9tdi 110km asv
sardoso Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Cordoba 1,9 TDI 90 KM AGR 2000 r.

« Odpowiedz #37 - Niedziela, 06.04.2008, 21:30:30 - NIEPRZECZYTANA »

Właścicielem faktycznie była kobieta. Znam włoski i czytałem oryginalne dokumenty samochodu. Był tam nawet jej adres i data urodzenia. Fotki niestety nie było  ;).
Też się rozglądam za przepływką i chyba sprawie sobie tą Pirburga czy jakoś tak. Na forum VW piszą że jest lepsza. Mam nadzieję że i mi to pomoże.
To mój pierwszy diesel i nie bardzo się na nim znam, szczególnie na turbo. Dzięki jednak temu forum cokolwiek mi się przeciera.
W mojej Corbie nie słychać od zakupu tego gwizdu turbo, o którym tutaj się pisze, nie słychać także dźwięków z zaworu N75 (na forum piszą że powinny być). Po odpięciu kabla od przepływki nic się nie dzieje - jedzie identycznie jak przy wpiętym kablu. No i nawiasem mówiąc rano pali za pierwszym dotknięciem (stoi pod blokiem), trzyma obroty i w jeździe mieszanej pali 5l/100 km.
Czy tak na pierwszy rzut oka grozi mi wymiana turbiny?   
Auto ma przejechane 110 tys - powiedzieli mi to w ASO oglądając fabryczne elementy zawieszenia i wydech. 
Zapisane
mirass Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R

« Odpowiedz #38 - Poniedziałek, 07.04.2008, 09:14:12 - NIEPRZECZYTANA »

BOV upuszcza powietrze, a N75 zapobiega przeladowaniu, 2 rozne rzeczy.

Co do skrzyni, przy 210 konczy sie przelozenie V biegu, chocbys mial 500km to i tak szybciej nie pojedzie.

idzie duuzo więcej 6K2....przy 5tys obr/min na 5tce jest kosmos  :evil:
Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #39 - Poniedziałek, 12.03.2012, 21:02:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kobi07
Tylko czy nie szkodzi taka jadza z diura w przeplywce ??  :mrgreen:
Znalazłem taką odpowiedź.
Zapisane

Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Przepływomierz - dziura :-)
Skocz do: