+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Przepływomierz - dziura :-)
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Przepływomierz - dziura :-)  (Przeczytany 30511 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Wtorek, 09.05.2006, 08:34:20 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Ibiza 2000r. TDi 110 ASV
Swego czasu bylem na czyszczeniu turbiny itp (zdychal po 3000 obrotow) zreszta nie wazne co i jak, ale mechaniory odkryli ze mam dziure w przeplywce. Oni ani nikt kogo pytalem nie wiedzieli po co to ktos zrobil, moze ja chcial ratowac czy jak nie wiem...

Nic z tym nie robilem bo samochod chodzi super, kopa ma niezlego i wogole nic wiecej mi do szczescia nie potrzeba. Mechaniory podlaczyli do Vaga i pokazywalo u nich na mojej dziurawej przeplywce 900 (sory nie wiem jakie to sa jednostki bo ja nigdy Vaga na oczy nie widzialem a samochod im zostawilem) a jak wlozyli sparwna to bylo 1200. Mowili tez ze samochod na tej nowej sparwnej od nich zapyla jeszcze lepiej i wogole ogien.

No ale jak wspomnialem mnie tam wystarcza tak jak jest albo nie mam kasy same wesela i komunie  :ok:   wiec tak jezdze. Jednak w perspektywie teraz mam wyjazd do Krakowa na hamownie i tak sobie mysle ze moze jednak warto by bylo sie zrujnowac i kupic nowa przeplywke. Wiec pytanie moze Wy wiecie po co ktos robil te dziurke, oraz przy zakupie przeplywki trzeba zwracac uwage na firme itp. Mechaniory chca 300 a na allegro widzialem po 180 wiec sam nie wiem czym one sie moga roznic... A moze to olac i zostawic poki co jak jest?? Tylko czy nie szkodzi taka jadza z diura w przeplywce ??  :mrgreen:













Pozdrowionka i do zobaczenia w sobote  :pub:
Zapisane
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 09.05.2006, 08:59:09 - NIEPRZECZYTANA »

ja pierdziele nie moge  :satan:

dobrze ze wstawiles te zdjecia

ty nie masz przeprlywki tylko jakas jej imitacje brakuje rezystorow itd itp pradopodobnie zamiast wnetrza jest jakis rezystor wstawiony ktory oszukuje kompa zeby nie pokazal 500mg/suw

a jak Ci mierzyli ta przeplywke ?? bo to mozna mierzyc tylko podczas jazdy w scisle okreslonych warunkach ( przepustnica otwarta na max obroty 3000 temp silnika min 80st bieg 3 ) i wtedy powinienes miec poziom 850-1100 mg/suw na kanale 10 i cisnienie turbiny 1850-2200 mbar jesli powietrze masz ponizej 800 padnieta przeplywka

ale ta Twoja to tak jak powiedzialem imitacja :D

aaa jak bediesz kupowal kiedys mozesz wsadzic od 130 konnego modelu doda CI troszke mocy :D
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 09.05.2006, 09:34:29 - NIEPRZECZYTANA »

Czesc

Tos mnie pocieszyl  :mrgreen:

Mowili ze jezdzili tym samochodem wiec pewnie miezyli tak jak piszesz. No ale pewnosci nie mam bo im zostawilem samochod...

Czyli co proponujesz. Wymieniac ja jak najszybciej?
Jaka przeplywke proponujesz do mnie? Szukac wg numeru VAG i taka sama? Czy jak piszesz od 130 konnego to co doradzasz, co bedzie pasowac (jak bys mogl to jakis nr. VAG).

Miro mi pisal ze lepiej wsadzic firmy Pierburg bo ponoc nie do zdarcia... a Bosha czesciej padaja....

Zgluplem HELP  :niewiem:  :zakrecony:

[ Dodano: 2006-05-10, 08:03 ]
Juz wiem ze mam niezlego liptona a nie przeplywke hehhe ale wiecie jakby ten tfu tfu tfu samochod wogole nie jezdzil czy cos to bym kombinowal a on naprawde popyla. Znajomy ma Lagune 120km i robie go jak chce, no wiadomo duzo wiekszy samochod inne przelozenia, dlatego sobie nic z tego nie robilem, bo naprawde nic wiecej do szczescia mi nie jest potrzebne. Wczoraj z ciekawosci wziolem kumpla i stoper  i zmierzylem do 100. Wiadomo ze tego tak sie nie robi, ze blad moze byc duzy ale zrobilem to ot tak i wyszlo mi mniej wiecej 9 sekund wiec chyba niezle. Czyli faktycznie moze byc kolo 10   :ok:

W kazdym razie po przeczytaniu postow na diagtroniku coraz bardziej sklaniam sie do zakupu Bosha.

Dodam jeszcze ze normalnie na 4 biegu czuc ciag do 180 spokojnie jade na trasie 205 (wiecej sie nie udalo) a spalanie mam na poziomie 5,6 litra (liczone nie z kompa ktory zreszta pokazuje tak samo) w cyklu miesznaym gdzie przewage nieznaczna ma droga miedzy wojewodzka.

I badz tu Panie madry co robic...  :zakrecony:
Zapisane
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #3 - Środa, 10.05.2006, 10:41:25 - NIEPRZECZYTANA »

ta przeplywka ktora mozesz zamontowac to tylko bosh pierburgi byly w tdi 90 konnych przed 2000r i nie podpasujesz jej do ASV

oryginalna od asv to szukaj takiej
06A 906 461 F00C 2G2 056
A 611 094 00 48
np
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=102851046

a ta jest mocniejsza od silnika avf
F00C 2G2 055
A 611 094 00 48
np
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=102173198

co do twoich parametrow to sa jak najbardziej prawidlowe 900mg tez osobiscie mozesz tak jezdzic dalej na tym wynalazku (chetnie dowiedzialbym sie jaki to rezystor tam siedzi ) :satan:
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #4 - Środa, 10.05.2006, 12:30:21 - NIEPRZECZYTANA »

Spoko jak tylko kupie nowy to ten stray rozkrece, porobie fotki i zapodam na forum co to za ustrojstwo. Tylko co bedzie jak na nowym bedzie gorzej  :pala:
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #5 - Środa, 10.05.2006, 23:41:26 - NIEPRZECZYTANA »

Po co go niszczyc? Moze ci sie przydac na podmiane jak znow bedzie brakowac mocy...
Zapisane

Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 11.05.2006, 06:48:59 - NIEPRZECZYTANA »

Pozatym w ASO chca prawei 500 za nowa pod warunkiem jak im stara oddasz. A jak im nie oddasz to chca 1000 czy nawet 1200  :satan:

Z drugiej strony obawiam sie ze jak kupie nowa to roznica bedzie nie wielka wiec po co przeplacac jezeli nie widac roznicy  :mrgreen:
Zapisane
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #7 - Piątek, 12.05.2006, 10:02:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Kobi07"
Pozatym w ASO chca prawei 500 za nowa pod warunkiem jak im stara oddasz. A jak im nie oddasz to chca 1000 czy nawet 1200 :satan:


bez jajec dzwonilem kiedys do vw mieli taniej niz seat i chcieli 450 bez zwrotu starej

sprobuj zadzwonicdo skody oni maja zawsze najtaniej :D
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
tobi
Gość



« Odpowiedz #8 - Sobota, 20.05.2006, 11:16:09 - NIEPRZECZYTANA »

nie chce sie wtrocac ale mialem tez promlem z ta przplywka ciagnal mi do 140 kmh i dalej nic zonk wiec wymienilem na nowa po znajomosci kupilem taka za 200zl powiedz mi jak to mozliwe se twoja ibiza jedzie 200kmh????????????????????????/
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #9 - Sobota, 20.05.2006, 15:09:49 - NIEPRZECZYTANA »

Heh, normalnie, wciskasz gaz i po jakims czasie jest 200, co w tym dziwnego?
Zapisane

tobi
Gość



« Odpowiedz #10 - Sobota, 20.05.2006, 17:08:55 - NIEPRZECZYTANA »

no ja wciskam gaz na max i jest tylko 185 i nic wiecej a jaki ty masz przy nim motor bo ja mam 1.9 tdi tem 90 konny moze ty masz ten 130 koni a moze to przez twoja dziure tak sadzi!!!

[ Dodano: 2006-05-20, 18:13 ]
no ja wciskam gaz na max i jest tylko 185 i nic wiecej a jaki ty masz przy nim motor bo ja mam 1.9 tdi tem 90 konny moze ty masz ten 130 koni a moze to przez twoja dziure tak sadzi!!!kk

[ Dodano: 2006-05-20, 18:13 ]
no ja wciskam gaz na max i jest tylko 185 i nic wiecej a jaki ty masz przy nim motor bo ja mam 1.9 tdi tem 90 konny moze ty masz ten 130 koni a moze to przez twoja dziure tak sadzi!!!kk

[ Dodano: 2006-05-20, 18:13 ]
no ja wciskam gaz na max i jest tylko 185 i nic wiecej a jaki ty masz przy nim motor bo ja mam 1.9 tdi tem 90 konny moze ty masz ten 130 koni a moze to przez twoja dziure tak sadzi!!!kk
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #11 - Sobota, 20.05.2006, 23:33:06 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam 110, oponki 205/45/16 i nie mam problemu smigac 200, na serii tez bez problemu ta predkosc osiagalem. Spradz zaworek N75 + jego przewody i szczelosc dolotu, moze tam cos jest nie tak. Kumpel ma 90ke i tez 200 mu zbytniego problemu nie sprawia.
Zapisane

Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #12 - Niedziela, 21.05.2006, 12:22:18 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "tobi"
no ja wciskam gaz na max i jest tylko 185 i nic wiecej a jaki ty masz przy nim motor bo ja mam 1.9 tdi tem 90 konny moze ty masz ten 130 koni a moze to przez twoja dziure tak sadzi!!!


Ja mam 110, jak jechalem 206 max, wczesniej (przed czyszczeniem turbiny patrz inny watek) na 205 i tez byl gites ale pozniej (w czasie  :mrgreen: ) zdechlo po 3000 obrotow i max to moze byl ze 130.
Z hamowni wyszlo ze mam 121 koni a chlopaki z TTC mowili ze to seria i dostalem gartisy od fabryki. Po rozmowie z nimi wychodzi ze fakt ta przeplywka jest jakas dziwna ale jak jezdzi i ze mi to wystarcza to zeby jej nie zmieniac narazie zwlaszcza teraz bo nie mam kasy na nowa...(wesela itd.)
U mnie zapewnie jest jak u innych czyli w miare szybko mam 180 pozniej troche predkosc przyspieszania spada ale 200 dochodzi bez jakiegos wiekszego problemu... Opony to 195/50/15 na innych rozmiarach nie jezdzilem bo z takimi ja kupilem i chyba nie bede zmienial (rozmiaru)...

Posprawdzaj sobie to o czym napisal Spons + podepnij pod VAGa moze cos pokaze (Jobski wykryl u mnie ze cos tam z N75 tez u mnie nie jest w porzadku no ale nie wiem co jak mi przysle  :mrgreen:  te info to wystawie na forum i spece bedziecie myslec  :mrgreen: ) Moze ta wajha od EGR (sorki jak pomylilem) kiedys gdziesz czytalem ze komus cos sie z tym dzialo i zamknol albo otworzyl i tak zostawil na stale (odpliol te wajhe poprostu) i furacz tez lepiej popylal...

Takze mozliwosci jest wiele, przeplywke zmieniles teraz sparwdz reszte. Zacznij od szczelnosci dolotu wg sponsa pozniej N75 itd az bedziesz mial 200 oczywiscie tak jak ja na zamknietej drodze  :mrgreen:
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #13 - Niedziela, 21.05.2006, 12:57:07 - NIEPRZECZYTANA »

A co to jest to N75?? Benzynki to też dotyczy??

Mi na hamowni wyszło 104 KM ale szczerze mówiąc z maxem to chyba lipa jest. Jak sprawdzałem to do 180 poszedł całkiem sprawnie a do 185 chyba juz z 20 sekund czekałem a potem to już musiałem zjechać z autostrady (obwodnicy) i nie bardzo miałem gdzie go już rozpędzić. A oponki mam teraz 195/50/15 No chyba, że nie mam co liczyć na więcej to ok :)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #14 - Niedziela, 21.05.2006, 20:08:20 - NIEPRZECZYTANA »

N75 to zawor ktory steruje cisnieniem turbiny.
Zapisane

Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Przepływomierz - dziura :-)
Skocz do: