Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu. (Przeczytany 16648 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
nygusik
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Altea 2004 TDi
Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
«
Sobota, 16.06.2012, 15:59:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam. Posiadam Seata Altea 1.9Tdi 2004r
Z pozoru prosta sprawa a jednak problem. Po wymianie plynu hamulcowego i odpowietrzeniu ukladu pedal nadal wpada w podloge.
Pojechalem rowniez do warsztatu gdzie po kolejnym odpowierzaniu i wlewaniu plynu hamulcowego pod cisnieniem, problem dalej pozostal.
Wyeliminowalismy rowniez zaciski poniewaz zacisnelismy przewody hamulcowe przed zaciskami.
W warsztacie rozkladaja rece podobnie jak ja.
Koncza sie pomysly, wiec moze wy pomozecie.
Dzieki
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
«
Odpowiedz #1 -
Sobota, 16.06.2012, 17:28:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Poczytaj o odpowietrzeniu pompy abs
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 18.06.2012, 11:00:30 wysłane przez raby
»
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mik33
Użytkownik
Offline
Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010
Odp: Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
«
Odpowiedz #2 -
Sobota, 16.06.2012, 23:43:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
zmien warsztat
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
«
Odpowiedz #3 -
Poniedziałek, 18.06.2012, 08:32:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: nygusik
wlewaniu plynu hamulcowego pod cisnieniem
Pierwszy raz słyszę - jak to się robi?
Cytat: nygusik
Wyeliminowalismy rowniez zaciski poniewaz zacisnelismy przewody hamulcowe przed zaciskami.
Przed odpowietrzaniem? To chyba kiepski pomysł...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
«
Odpowiedz #4 -
Poniedziałek, 18.06.2012, 22:12:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
Pierwszy raz słyszę - jak to się robi?
Są do tego urządzenia ciśnieniowe, które polegają na podłączeniu do zewnętrznego zbiornika z płynem hamulcowym powietrza z kompresora i pchaniu płynu ciśnieniem powietrza do układu hamulcowego przez zbiornik wyrównawczy płynu. Oczywiście samo powietrze do układu nie idzie.
A do autora tematu, jest podany gdzieś na forum sposób odpowietrzania pompy ABS-u poprzez Vag`a, lub możesz spróbować wykonać odpowietrzanie na załączonym zapłonie i zaczynając od koła najbliższego pompy ABS-u, nigdy mnie ta metoda nie zawiodła.
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 18.06.2012, 22:15:09 wysłane przez Leemarvin
»
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
«
Odpowiedz #5 -
Poniedziałek, 18.06.2012, 22:42:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
Są do tego urządzenia ciśnieniowe, które polegają na podłączeniu do zewnętrznego zbiornika z płynem hamulcowym powietrza z kompresora i pchaniu płynu ciśnieniem powietrza do układu hamulcowego przez zbiornik wyrównawczy płynu. Oczywiście samo powietrze do układu nie idzie.
Rozumiem, że ta metoda stosowana jest przede wszystkim, gdy układ hamulcowy jest bez płynu?
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
«
Odpowiedz #6 -
Poniedziałek, 18.06.2012, 23:17:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
KYS
, tak dokładnie to czytałem o innej metodzie.
Najpierw wydmuchnąć cały płyn z układu a następnie pod ciśnieniem wtłoczyć go w układ.
Ta metoda jest używana w samochodach które mają skomplikowany układ hamulcowy (ESP i jeszcze co innego tam mogą upchać) i szkodzi im pompowanie pedałem.
Zapisane
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
«
Odpowiedz #7 -
Wtorek, 19.06.2012, 21:55:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
Rozumiem, że ta metoda stosowana jest przede wszystkim, gdy układ hamulcowy jest bez płynu?
Nie ma to znaczenia żadnego, czy układ jest pusty, czy też jeszcze ze starym płynem.
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
nygusik
Świeżak
Offline
Samochód: Seat Altea 2004 TDi
Odp: Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
«
Odpowiedz #8 -
Poniedziałek, 16.07.2012, 16:15:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam ponownie. Po odpowietrzeniu pompy ABS programem diagnostycznym sytuacja wiele sie nie zmienila. Przy wylaczonym silniku pedal twardy ,a przy zapalonym silniku pedal hamulca wpada, po nacisnieciu kilka razy robi sie twardy, ale gdy tak trzymam to bardzo powoli zaczyna wpadac az do podlogi. Genaralnie hamulce sa ale biora bardzo nisko. Myslicie ze to pompa hamulcowa? I dlaczego wymiana plynu hamulcowego uszkodzilaby pompe? Grzebalem jeszcze przy tylnych zaciskach myslicie ze tam cos puszcza? HELP bo przeglad mam niedlugo.
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
«
Odpowiedz #9 -
Wtorek, 17.07.2012, 08:07:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: nygusik
I dlaczego wymiana plynu hamulcowego uszkodzilaby pompe?
Brak płynu mógł uszkodzić pompę...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Talar
Świeżak
Offline
Samochód: seat altea 2004 r. 2.0 tdi 140 km
Odp: Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
«
Odpowiedz #10 -
Piątek, 30.05.2014, 19:44:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
i jak z tymi hamulcami ci kolego wyszlo ,ja mam ten sam problem
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Wpadajacy hamulec po odpowietrzeniu.
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...